9

3.1K 230 123
                                    

Hoseok ve jimin iddiayı kimin kaybedeceğini öğrenmek için can atarken, diğerleri kendi aralarında konuşmaya devam ediyorlardı. Hoseok içmeye başlamıştı bile daha 5. shottayken kafası gidip gelmeye ve dönmeye başlamıştı. Bunu anlayan jimin aniden ayağa kalkıp bağırarak "ben kazanacağım işte götüne girsin hoşik" diye bağırdığında müzik sesi aşırı olmadığı için 3 5 masa onlara dönüp bakmıştı. Jungkook yoongi jimin ve tae gülerken namjoon ve seokjin onaylamaz mırıltılar çıkartıyorlardı.

"Saçma sapan bağırma be gece gece"

Sesin geldiği yöne ilk dönen jungkook olmuştu. "Hayırdır kardeşim sıkıntı mı var bağırmasında" bu sefer konuşan kişi yoongiydi.


"Banane kardeşim bağırmasın kafamızda car car ne bağırıyor" yoongi tam kalkacakken kolundan tutan jungkook, adama hafiften yan dönerek konuştu.


"Özür dile de kapansın konu istersen hmm?"


"Aa ben mi özür dileyeceğim şimdi de yarra bak ne diyor'


Tae jungkook'un gözlerinden ateş çıktığına dair yemin edebilirdi. O sırada diğerleri şokla izlerken yoongi tekrar ayağa kalkmak istediğinde jungkook kulağına fısıldadı

"başına bela alma kardeşim siktir et 1 2 kere daha konuşmayı deneyeceğim olmazsa hallederiz"

"Adam küfür ediyor amk nasıl sakin kalayım sende sakin değilsin tanıyorum seni "

"Ama yanımızda arkadaşlarla mis gibi bir gece geçiriyoruz ve ben bunu bozmam değil mi kedi"

"Tamam tamam ama bana kedi deme artık amk gülesim geliyor"

"Gül diye diyorum yarram" dediğinde yoongi kahkaha atmış jungkook'ta gülümsemişti. Adama doğru tamamen döndü.

"Tatlım normalde seni burada sikmek vardı da işte güzel gecemi zehir etmek istemiyorum o yüzden özür dile sonra da ikile hadi bakalım"

biraz ileride park ve sung emir ya da hareket beklercesine direkt jungkook'un gözlerine bakıyorlardı.

"Ben dediğimin arkasında dururum yarrak suratlı seni" dediğinde jungkook sabrının son demlerinin taştığını hissetmişti. Kaşıyla işaret verdiklerinde adamlar yanına gelmişlerdi bile.

Jungkook Park'ın kulağına "arkadaşı bizim yere götürün geliyorum" dediği saniye adamı alıp gitmişlerdi bile.

Olayları adlandıramayan tae "adamı nereye götürdüler kook" dediğinde jungkook gülümseyerek "arkadaşın biraz kaşınacak yerleri varmış sırtı kolu falan biraz kaşınmak istedi de işleri var yani" diyerek göz kırpmıştı. Masadakilere bakıp

"Ben biraz kaçıyorum 15-20dk ya gelirim gençlik takılın siz" demiş ve arkasını dönüp yürümeye başlamışken tae kolunu tutup yanına geçmişti.


"Sen nereye güzelim?"


SALVATORE/GguktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin