Oy verip yorum yapmayı unutmayın babyss muahh
Ve bana küfür etmeyin plss hayal gücümün sınırı yok xkdkckdk
Yaklaşık 4 gündür dönüşümlü olarak Jungkook'un yanında duran 5li, tae'yi zar zor ikna ederek jimin'le birlikte eve göndermişlerdi. Hızlıca duş alıp üstünü giyen tae, aynada iyileşmeye başlamış hatta çoğusu iyileşmiş olan boynundaki morluk yerlerinde elini gezdirip gözyaşlarını salmıştı. Odaya giren jimin ağladığını gördüğü gibi ona sarılmış "ağlama aşkım her şey iyi olacak merak etme" demişti.
"Dört gün jimin. Koskoca dört gündür uyanmayı Siktir et parmağını bile kıpırdatmadı. Dayanamıyorum artık içim korku dolu benim. Ya uyanama-"
"Kes sesini yarram uyanacak duymadın mı yoongi ne dedi güçlüdür o dedi. Sende biliyorsun güçlü işte amk. Seni böyle görseydi nasıl üzülürdü kim bilir haline bak. "
"Tamam tamam ben iyiyim. Biliyorum uyanacak ve ben uyandığında onu yalnız bırakmayacağım"
"İşte bu benim bamyam yaa hadi gidelim"
Arabaya binip hastane yolunu tutan ikili, hastanenin önüne geldiğinde arabayı çabuk bir şekilde park edip asansöre binmişlerdi.
Odanın önünde durduklarında tae ayakları sanki yokmuş gibi hissetmişti. Ağlayan ve hoseok'a sarılan yoongi, köşede gözleri dolu bir şekilde duran namjin çifti ve yoongi'yi sakinleştirmeye çalışan hoseok'a gözlerini dikmiş bir şekilde bakıyordu. Jimin gelen şokla olduğu yerde kalmış olan tae'ye bakıyor, bir yandan da ne oluyor diye bağırıyordu. Aniden ayaklarına gelen güçle odaya dalan tae, Jungkook'un etrafında kalp masajı yapan doktorları ve kulak kanatan bir bip sesi duymuştu. Monitöre baktığında kalp atışının olmadığını görüp bağırmaya başladı.
"Hayır jungkook yapamazsın sen sen beni bırakamazsın biz daha yeni bulduk birbirimizi lüften jungkook ölemezsin yapma ben nasıl yaşarım"
Tae'yi tutmaya çalışan doktorlar ve arkadaşları odadan zorla çıkarmış, hıçkırıklar içinde sayıklayan çocuğu koltuğa oturtup sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
"Sakin ol artık yeter tae, doktorların işini daha da zorlaştırıyorsun amk sik gibi kötü düşüneceğine iyi düşünmeye çalış artık. " herkes bağıran namjoon'a bakıyordu.
Tae'ye doğru yürüyüp sarılan namjoon, kulağına jungkook iyi olacak diye fısıldıyordu.
"Ben ben ölürüm hyung. Yaşayamam ben, nefes alamam yapamam bunu. Hayatımda ilk kez birisinin koynunda rahat yattım ben hyung, hayatımda ilk kez birisini bu kadar sevdim ben. Yapamam lütfen ona bişey olmasın yoksa dayanamam. "
"Olmayacak kuzum herşey iyi olacak yapma böyle lütfen hadi " diye araya giren seokjin, elindeki suyu tae'ye uzatmıştı. Köşede duran yoongi'nin yanına giden jimin "yoon yapma böyle bebeğim lütfen, bari sen yapma güçlü o dememiş miydin birşey olmayacak" diyerek sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALVATORE/Gguktae
FanfictionBar sahibi olan ve çokça tanınan Jeon Jungkook ve barda arkadaş grubunun kavgasını durdurmaya çalışan Kim Taehyung küçük bir talihsizlik sonucu tanışmış olurlar. "Seni uyarıyorum Kim, birdaha karşılaşırsak bu kadar kolay kurtulamazsın"