FİNALKEEE

2.6K 143 241
                                    

Hi babyss başlayalımm lafı fazla uzatmayacağım.


Final bölümüüüüüüüü

Bakalım sonunu nasıl bağlayacağım ehehe

Taehyung'tan

Sabah kalktığımda jungkook yanımda değildi, ev halkı kahvaltı yapıyor olacaklar ki mutfaktan gürültü sesleri geliyordu. Üzerime birşeyler geçirdikten sonra aşağıya adımladığımda gözüm masada gezindi ama orada da yoktu.

"Jungkook nerede?"

"İşi varmış beni beklemeyin geç gelirim dedi?"

Elime telefonu aldığım gibi arayarak kulağıma götürdüm.

"Günaydın güzelim, uyanabilmişsin sonunda saat 5 oldu"

"Günaydın da sen neredesin?"

"İşlerim var ah" arkadan bir kadın sesi geldiğinde kalp atışlarım hızlanmıştı.

"Neredesin jungkook" sesim yüksek çıktığında sinirle gülmüştü.

"Bana sikik çeneni açma taehyung işim var dedim demi, geç geleceğim"

Telefonu yüzüme kapattığında koltuğa oturup başımı ellerimin arasına alarak düşünmeye başladım. Aniden siktir olup gitmesi ve arkadan gelen kadın sesi aklıma saçma sapan şeyler getiriyordu.

Jimin yanıma oturduğunda ona döndüm

"Ne oldu bamya çökmüş gibisin"

"Sanırım jungkook beni aldatıyor"

"Ne sikim diyorsun sen oğlum yapmaz o öyle bir şey saçmalama kim dedi sana bunu"

"Az önce konuşurken aniden ahladı ve kadın sesi geldi jimin, bilmiyorum kafam karışık sikeyim ki. Ona güveniyorum ama aklımda soru işaretleri var işte. Geç geleceğim dedi bide"

Gözlerim dolmaya başladığında yoongi yanımıza gelerek kaşlarını çattı.

"Ne oluyor burada ve sen neden ağlıyorsun"

Ona da olayları anlattığımda ağzı açık bir şekilde dinleyerek konuştu.

"Jungkook aldatmayı sevmez tae, aldatacak olsa seni hemen siktir ederdi. O sesin ve kadının anlamını bilemem ama cidden yapacak bir insan değil"

"Biliyorum ama kafam karışıyor işte yoon, yapacak birşeyim yok."

"Haklısın kafanın karışması normal, bekle bakalım gelince ne diyecek"

Namjoon ve seokjin hyung biz biraz gezeceğiz dedikten sonra evden çıkmışlardı. Ben mal gibi hala oturmuş düşünürken aklıma tekrar aramak geldi.

"Ne yapıyorsun"

"Tanrım tae işim var dedim ya"

"Jungkook seni anlamıyorum ben işin olduğunda söylerdin bana söylemeden gitmezdin sen uyandırmamışsın bile beni"

SALVATORE/GguktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin