Hi babys ben geldim yine ehehehehe hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Jimin'i aradım. telefonu kulağıma koyar koymaz bağırmaya başlayan jimin yüzünden geri çekmiştim.
"Seni kaç kere aradım amk kalbim çıkıcaktı sen neden böyle yapıyorsun tae beni delirtecek misin ne yapmaya çalışıyorsun sen sus yoongi bağırmıyorum kes sesini"
Telefonu elime bile almamıştım ve jimin'in haklılık payı vardı. Markete bile gittiğimde merak edip arayan türden birisiydi kim bilir ne kadar korkmuştu.
"Jimin sakin ol biraz kooktayım ne olabilir ki bana amk ve yoongi'ye bağırıp durma sonra kavga ediyorsunuz"
"Ses sus bağırırım biliyorsun deliriyorum siz böyle yapınca. Zaten salak gibi jungkook'un numarasını da almamışım. Neyse neyse ne yapıyorsunuz bakalım aşk kuşları sizi"
"Ben pasta yapmaya çalışıyorum. Jungkook öylece duruyor ya yardım et dedim iyi ki. Bu arada buraya gelsezenee"
"Siz gelin anam o kadar hazırlık yaptım herkes bizde"
"Ne hazırlığı amk yine ne oluyor?"
"Hoseok'un sevgilisi gelecekmiş o yüzden dedik hep birlikte duralım. Jin hyung kıza öyle davrandığı için özür falan da dilemiş zaten anlaşmışlar kıza iyi birisi falan da dedi bende tanışalım dedim"
"Tamam tamam ben jungkook'la konuşayım ararım sizi"
"Sen versene jungkook'a telefonu direkt"
Telefonu sessize alıp jungkook'a "jimin seni istiyor, her an çenesini tutamayıp bağırabilir haberin olsun" dediğimde gülerek tamam demişti.
"Ne oldu jimin?"
"Ooo enişte bey iyice tae'yi bizden uzaklara götürdün bakıyorum. Ay neyse şimdi konumuz bu değil."
"Konumuz neymiş?"
"Şimdi şöyle ki hoseok'un sevgilisi gelecek tanışmak için burada hazırlık yaptım siz de gelin diyorum itiraz istemiyorum çünkü hayatımda ilk kez bu kadar yemek yaptım"
"Tamam tamam geliriz"
Telefonu kapatıp bana uzattığında gülümsedim. Pastayı bitirmeme yardım ettikten sonra fanusa yerleştirdik ve dolaba koyduk. Giderken yanımızda götürelim fikri akıllı sevgilimden çıkmıştı.
Üstümüzü gitdikten sonra arabaya adımlamaya başladığımda bağırarak "kook pasta, hani hatırlatacaktın bana ya" dediğimde arabanın anahtarlarını bana vermiş ve pastayı getirmişti. Kucağımda pastayla yol gitmek biraz zor olsa da başarmıştım. Kapıyı çaldığımda gülümseyerek açan jimin beni görünce şaşırmıştı.
"Way amk istemiyorsan gideyim jimin yüzün düştü aniden hayırdır"
"Sik kafalı japon askeri seni kız geldi sandım neden heyecanlıyım bilmiyorum ama bu kızla bir an önce tanışmak istiyorum. Bakalım bizim hoşikimize layık mı??"
İçeriye girip elimdeki pastayı masaya bıraktıktan sonra kendimi koltuğa bırakmıştım. Jungkook ve yoongi her zamanki gibi köşede oturmuş konuşuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SALVATORE/Gguktae
FanfictionBar sahibi olan ve çokça tanınan Jeon Jungkook ve barda arkadaş grubunun kavgasını durdurmaya çalışan Kim Taehyung küçük bir talihsizlik sonucu tanışmış olurlar. "Seni uyarıyorum Kim, birdaha karşılaşırsak bu kadar kolay kurtulamazsın"