22

1.9K 126 49
                                    

Eee nasılsınız jxnejdjdkdk

Final geliyor anam finalll

Hadi devam edelim


Taehyung'tan


Evimiz... Bizim evimiz ve istediğimiz gibi döşeyeceğiz demek bile hayal gibi geliyordu. Tanrım ben bu zamana kadar böyle güzel sevilmemiştim ki. Ailesinden bile sevgi görmeyen birisi olarak bu bana fazlaydı bile. Jungkook'a sonsuz güveniyordum ve hiç güvenimi kırmamıştı. Karşımdaki sevgilime gülümsedim ve sarılarak çok sevdiğim kokusunu soludum. Gözümden akan yaşa engel olamıyordum.


"Güzelim sıkıntı ne, tanrım tae neden ağlıyorsun" dediğinde

"Hayır hayır birşey olduğundan değil, sadece senin sevgin bana hiç olmadığım kadar iyi hissettiriyor" demiştim. Gülümseyerek "sen benim dönüm noktamsın bebeğim, ben o kadar şanslı bir adamım ki senin gibi birisi beni seviyor" dediğinde tekrar sarılıp boynuna kafamı gömdüm. Biz buyduk işte, ayrı bedenlerde aynı kişiydik. Ateş ve suyduk. Zıttık ama birbirimiz olmadan yapamazdık. Tanrıya defalarca kez teşekkür ederek o evden çıkıp arabaya binmiştim.

Jungkook'un telefonu çaldığında açmış, kulağına götürdüğü gibi genişleyen gülümsemesiyle konuşmaya başlaması garibime gitmişti.


"Kiminle konuştun?"

"Park aradı, mekana gelecek misin diyor tanrım bensiz yapamıyorlar resmen" dediğinde gülmüştüm.

"Ee ne yapıyoruz şimdi gidiyor muyuz?"

Üstümüze bakıp gülümseyere "tabikide" demişti.

Mekanın kapısına geldiğimiz gibi kapıyı açan korumalara gülümsemiştim. Jungkook içeriye girmeden önce elini belime dolayarak kendine çekmişti beni sanki her an birisi kapacak gibi. Yaptığı hareket kıkırdamama sebep olduğunda gülüşümü izlediğini farkedip utanarak kafamı aşağıya indirdim. İçeriye girdiğimizde garsonlar bizi gördüğü gibi eğilip tek tek Jungkook'a geçmiş olsun dileyerek geri gittiler. Masaya doğru ilerleyip oturduğumuzda bir kızla göz göze geldim. O bana baktıkça benim de bakasım geliyordu ama jungkook yanlış anlar diye kafamı çevirdim. Ne zaman o tarafa dönsem bana bakıyordu ve sinirimi bozmaya başlamıştı artık. Masaya getirilen içkileri yavaş yavaş yudumlamaya başladığımızda kız bir iki masa daha yaklaşmıştı? Bu garip hareketi jungkook farketti mi diye baktığımda hiç kıza doğru bile bakmıyor, direkt gülümseyerek bana bakıyordu. Çok sevdiğim tavşan dişlerine öpücük kondurmak istesem de insanlar bakar diye gülümsemekle yetindim.


Kız bize doğru ilerlemeye başlayınca tanrıya dua ediyordum bu masaya gelmesin diye. Jungkook aşırı kıskançtı şimdi gelip bu kız benimle konuşursa sinirden deliye dönerdi.


"Merhaba buralarda yeni misiniz?"


Dediği şeyi anlamadan ona baktığımda jungkook sinirle gülmeye başladı.


SALVATORE/GguktaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin