11.

1.5K 113 60
                                    

Otključam ulazna vrata stana i kad ih otvorim,ključ gurnem i sa unutrašnje strane, te ih zaključam. Bacim torbu na trosjed u dnevnoj i otvorim vrata sobe. Noge me polako počinju izdavati i uzmem čiste peškire iz ormara. Topla voda i miris šampona su jedino što mi sad treba. Skinem svu odjeću sa sebe i uđem u tuš kabinu. Pustim toplu vodu da se slijeva niz moje umoreno tijelo. Osjetim kako mi se mišići opuštaju u ritmu tople vode. Uzmem šampon sa police i nježno ga utrljam u kosu. Isprem šampon i uživam u toploj vodi sve dok se ona ne ohladi.

Sad,kad već počinjem osjećati hladnu vodu na svojoj koži zatvorim vodu i ogrnem se peškirima. Kosu dobro posušim i prođem nekoliko puta četkom kroz nju. Obrišem mokro tijelo mekanim peškirima i obučem čistu odjeću. Otvorim jednu od polica u mojoj kupaonici i izvadim fen. Nabrzaka osušim kosu.

Uzmem jednu jabuku sa stola i zagrziem je,ali već nakon jednog ogriska ispljunem sve što sam zagrizla. Jabuka se osušila. Dobro sad baš ne znam da li se to tako kaže,ali okus joj je kao da ju je neko uključio na centrifugu i iscjedio svu onu ljepotu jabuke.

Bacim je u kantu za smeće i potražim telefon. Izvadim ga iz torbe,ali baterija je prazna pa ga uključim da se napuni.

Sad već osjećam umor koji je nestao sa tuširanjem. Uvučem se u mekani krevet i miris moje posteljine ispuni moje nosnice. 'Zagrlim' svoj jastuk jer ja tako spavam i san se ubrzo uvuče u mene.

.....

Čujem zvono na vratima. Protrljam rukama oči i nevoljko ustanem iz kreveta. Ko je odlučio da mi smeta već u rano jutro?

Polako se podignem iz kreveta i hladan parket dodirne moja bosa stopala. Protegnem se još jednom i popravim pidžamu koja je na meni kao da sam cijelu noć igrala rugbi. Otključam ključanicu i otvorim vrata. Još jednom protljam oči i ugledam smeđe loknice i zelene oči ispred mene.

"Harry."

"Dobro jutro Michelle."

"Ot..otkud ti ovdje? Sad? Koliko je uopće sati?"

"11:00h."

"Molim? Pa zakasnila sam. Kako? Alarm nije zvonio?"

"Znam da nisi na poslu i znao sam da kasniš."

"Kako?"

Uspaničeno sam hodala po stanu,a Harry je stajao potpuno smiren ispred mene.

"Navratio sam u biblioteku i tamo te nije bilo. Ona starija gospođa Annie je l' tako biješe mi je rekla da te nema,a ja sam joj rekao da si bolesna danas pa sam te izvukao danas kad si već zakasnila."

"Čekaj šta si ti?"

"Ono što si čula."

"Lud si stvarno."

Nasmijala sam se na njegove lude postupke.

"Hajde umij se pa ćemo raditi doručak. Gladan sam."

"Dobro ako ćeš ti kuhati."

"Naravno, pa ja sam tebe došao iznenaditi."

Uradila sam ono što mi je rekao. Uzela sam crne hlače iz ormara i neku majicu kratkih rukava. Umila sam se i oprala zube. Presvukla sam se i spremila za doručak. Odavno ona kuhinja nije upotrebljavana. Ja skoro nikada ne kuham tako da ovo će biti nešto drugačije u mom životu. Zapravo u posljednje vrijeme puno se novih stavri desilo i drugačiji u mom životu.

Zatvorim vrata kupaonice i uputim se prema kuhinji. Ugledam Harry'a kako punom parom radi na doručku.

"Ide li?"

Siroče ~z.m.Where stories live. Discover now