"Evet Lisa, aynen böyle güzelim harikasın."
Jungkook Lisa'yı överek çekim yapmayı sürdüren fotoğrafçıya bakışlarını dikmişti. Lisa'nın siyah saçları ıslak bir görünüm ile omuzlarından aşağıya düşüyordu. Gözlerinde masmavi lensler ve hafif bir makyajı vardı. Oldukça.. Büyüleyici duruyordu.
Jungkook ise siyah bir boğazlı kazak ve ortadan ayrılmış siyah saçları ile ona oranla daha az göze batıyordu.
Önce ayrı çekimleri yapılmış sonra birlikte olanlara geçeceklerdi. Lisa'nın bir kaç pozu kaldı sanarken stilist sürekli yeni takılar getiriyordu.
"Bakar mısın?"
Çalışan kız Jungkook'a hızla dönmüş gergince gülümsemişti. Heyecanlı olduğu her halinden belli oluyordu.
"Ne zaman bitecek? Açıkcası tek işim bu çekim değil ve yoruldum."
"Ah, şey.. Lisa hanım bulgarinin yeni elçisi olarak duyurulmadan önceki son çekimi bu. O yüzden biraz önemli. Ama size içecek getireyim isterseniz?"
Jungkook gerek olmadığını mırıldandığında kız koşturarak gözden kaybolmuştu. Jungkook Lisa'nın kendisine bir ara bu elçilik mevzusundan bahsettiğini anımsamıştı. Demek duyurusu yaklaşmıştı..
"Tamamdır! Lisa biraz dinlen canım sonra ikilileri çekelim."
Fotoğrafçının sesi ile genç adamın gözü seyirirken Lisa yorgunca kendisini koltuğa bırakmıştı. Menajerlerinden genç olan hızlıca genç kızın topuklularını çıkartırken Lisa'nın sağ ayağını hızlıca ovduğunda Jungkook'un kaşları mümkünmüş gibi daha da çatılmıştı.
Makyöz Jungkook'un bakışlarını gördüğünde gülerek açıklama yapmıştı.
"Lisa'mız turdan beridir bileğinde sorunlar yaşadığı için.. Eğer rahatsız oluyorsanız sevgilinize siz masaj yapmalısınız Jungkook-shi~"
Lisa kadını hızlıca dürterken ayağını menajerin ellerinden kendisine çekmişti. Gerek yok diye mırıldandığında Jungkook duyduğu şeyin şaşkınlığı ile Lisa'nın önüne çökmüş ve genç kızın ayağını kendisine çekmişti. Lisa karşı çıkacak gibi olsa da etraftaki insanlardan cesaret alarak onu susturmayı başarmıştı.
Elleri genç kızın narin ayağında dolanırken bileğindeki bariz şişlik canını sıkmıştı. Uzun soğuk parmakları bileğinde nazik hareketlerle gezinirken Lisa başka şeylere odaklanmaya çalışıyordu. Jungkook dikkatini o kadar dağıtmıştı ki ağrısını bile unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive ||Lizkook
Fanfiction"Jungkook, sen ayrıldık mı demiştin kardeşim? Tebrik ederim Dispatch'e eski sevgilinle yakalanmışsın." [Lizkook||Stay Alive] #1 in fictional 200322