(Lisa'nın koridorda mırıldandığı şarkı medyada.)Lisa sesi titrerken söylediği şarkıyı yarıda kesmişti. Yarıda kesilmesinin sebebi karşıda kendisine bakan gözlerdi. Jungkook onun sesini duyduğu anda olduğu yerde kalmış bir süre onu dinlemişti.
Gözleri buluştuğunda sesi titremeye başlamıştı. Bunu fark ettiği anda söylemeyi kesmişti. Bakışlarını elinden geldiğince hissizleştirmiş içine akan kahvelere baktı uzunca.
Jungkook bir eli cebindeyken sakince yürüyerek Lisa'nın yanına ulaşmıştı. Yine asla duymak istemeyeceği şeyler söyleyecekti ona. Genç kız bunu çoktan anlamış olmalıydı ki tadı şimdiden kaçmıştı.
"İkimizle birlikte görüşmek istemişler. O yüzden buradayım."
Lisa sadece umursamazca başını sallamıştı. Jungkook onun yeni kestirdiği belli olan siyah küt saçlarını inceledi kısa bir süreliğine. Saçlarını ilk kez aniden yayınlanan bir teaser ile görmüştü. Oldukça sert ve ürkütücü gözüktüğü siyahlar içinde bir fotoğraftı.
Jungkook karşısındaki kızı özlediğini şu an fark ediyordu. Lisa'nın karşıya bakarken kırptığı büyük gözleri, minik hokka burnu ve dolgun dudaklarını dikkatlice inceledi. Lisa menajeri beklerken yanağının içini ısırdığından dolayı dudakları ileriye doğru kıvrılmıştı.
Jungkook onu en son ne zaman öptüğünü düşündü. Ayrıldıkları gündü. Altı ay oluyordu. Altı aydır onu öpmemiş, ona sarılmamış, doğru düzgün konuşmamıştı.
Ayrıldıklarından beri uyku sorunları yaşıyordu. Genelde uyku konusunda sıkıntı yaşayan taraf hep Lisa olurdu. Uykuya dalmakta güçlük çekiyordu. Fakat kafası dolu olduğunda ise ayakta dahi uyuyabilirdi.
Jungkook ise tam tersine kafası doluyken uykuları kaçıyordu.
Lisa'dan ayrılmayı o istemişti. Çünkü kırgındı. Kalbinde inanılmaz bir boşluk vardı. Bunu karşısındaki kadınla konuşmayı defalarca denemişti fakat başarısız olmuştu. Lisa görüp görebileceğiniz en içine kapalı insandı.
Birlikte olmalarına rağmen Jungkook'a hislerini tam olarak hâlâ açmamıştı. Jungkook ona sevgisini açtıkça Lisa daha da kendini kapatıyordu. Jungkook kendisini sevdiğini söylediğinde sadece sakince gülümsüyor ve nadiren minik bir teşekkür mırıldanıyordu. Bir buçuk yıllık ilişkilerinde genç adama bir kez bile onu sevdiğini söylememişti.
Jungkook kendisini sevdiğini biliyordu. Lisa pek konuşmazdı ama onun yerine hareketlerini kullanırdı. Ama bu durum bir süre sonra insanı kırıyordu. Çünkü Lisa hiç bir sorununu onunla paylaşmıyor ve içine atıyordu. Sakatlanıyor, başına kötü bir şey geliyor ya da üzücü bir olay yaşıyorsa genç adam bunu bir başkası ona anlatıncaya kadar öğrenemiyordu.
Bunu onunla konuşmayı defalarca denemişti.
Japonya'dalarken bu konu üzerine kavga etmişlerdi. Jungkook'un Lisa'nın yorgunluğunu atmasına bile izin vermeden genç kızdan ayrılmaya gitmesindeki sebep buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay Alive ||Lizkook
Fanfiction"Jungkook, sen ayrıldık mı demiştin kardeşim? Tebrik ederim Dispatch'e eski sevgilinle yakalanmışsın." [Lizkook||Stay Alive] #1 in fictional 200322