nevěřím ti..

629 27 1
                                    

Rozklikla jsem si příspěvek od Patrika a... On je na párty? Oh.. mohl mi to alespoň říct.. určitě jen na to zapomněl! Půjdu za ním.. nevím jestli to je dobrý nápad ale proč ne..? Přece jsem jeho přítelkyně a měla bych vědět co dělá.. nebo ne? Po dlouhém rozhodování jestli za Patrikem mám jít nebo ne, jsem šla. Bylo to celkem blízko.. zazvonila jsem na zvonek a otevřel mi nějaký neznámý kluk. „Ahoj, mohla bych dovnitř?" zeptala jsem se. „JASNÝ!!" řekl. šlo vidět že už je na mol ale nějak jsem to neřešila a šla dál. Ten dům je obrovský! jak tady mám Patrika najít!! Prohledala jsem skoro každou místnost ale nikde on.. Myslela jsem si že už odešel ale potom jsem vešla do jedné místnosti a.. 

Nemůžu uvěřit svým očím!! On se tu líbá s jinou holkou?.. Rychle jsem utekla se slzami v očích domů.. skočila jsem na postel a začala ještě víc brečet, že jsem pomalu nemohla dýchat..! On.. on mě podvádí..? Už ho v životě nechci vidět!! Už jsem byla hrozně moc unavená a usnula jsem se slzami v očích..

**ráno**

ach jo.. další den. eeeh.. joo já mám dneska vlastně školu.. no.. dneska na to kašlu.. nemám sílu ani vstát.. z ničeho nic mi zazvonil telefon. Koukla jsem se kdo mi to volá a byl to Patrik.. nechtěla jsem to zvedat takže jsem to vypla. Po chvilce jsem se odhodlala vstát a šla jsem zapnout stream, věděla jsem že mě to uvolní.. "TeoNes: Ahojky" „Ahoj.. děkuju za to že si přišel" "TeoNes: hele... si v pohodě?.." „.... nemůžeš mi na ig říct kde bydlíš..? nebo alespoň kraj..?“ ani nevím proč jsem to řekla ale fakt potřebuju někoho komu bych se mohla vypovídat...  Přišlo mi upozornění od instagramu, takže jsem si to rozkikla. 

TeoNes: Ahoj, kde bydlíš ty?

Já: Humpolec..

TeoNes: omg.. bydlíme fakt kousek od sebe! chceš se sejít?

Já: ano prosím..

TeoNes: za 20 min. na *******? 

Já: Dobře, děkuju <3

Tak jo.. jdu se připravit. Namalovala jsem se, oblékla a zkusila nasadit na sebe usměv. Pomalu jsem vycházela z domu a cestou jsem přemýšlela nad tím co se vlastně včera stalo.. Už jsem byla kousíček od místa kde máme mít sraz a viděla jsem tam stát jednoho kluka.. byl vysoký, skoro celý v černém, měl hnědé, krátké vlasy a z dálky to vypadá jako kdyby měl modré oči ale nejsem si jistá. „Ahoj.." řekla jsem. Byl asi o hlavu vyšší jak já, možná i víc. „Čauky, vypadáš nádherně" řekl. „děkuju, ty též" usmála jsem se. „jestli chceš mužem si sednout do parku na lavičku a ty mi řekneš co tě trápí, ano?" zeptal se mě. „Dobře.. děkuju" řekla jsem. „jo a.. můžeš mi říkat Teo" řekl a usmál se. „tak jo" řekla jsem a opětovala mu úsměv.  Po chvilce jsme dorazili do parku a sedli jsme si. „Tak povídej.." řekl Teo. „No.. včera jak jsem ukončila stream tak jsem šla omrknout Facebook.. viděla jsem tam příspěvek kde je Patrik na nějaké párty.. a nevím co mě to napadlo ale řekla jsem si, že když jsem jeho přítelkyně tak bych měla vědět všechno, takže jsem šla na tu párty taky.. Jenže jak jsem tam přišla tak jsem ho viděla se líbat s jinou.. holkou" řekla jsem a začala brečet. „shh..vím že je to pro tebe těžké ale neboj.. pokusím se ti zlepšit náladu co nejvíc to půjde!" řekl Teo a obejmul mě. „...děkuju moc..!" potichu jsem vykřikla. „Tak pojď.. půjdem ke mně?" zeptal jsem mě Teo. „Jak ti můžu věřit, že nejsi nějaký pedofil nebo něco?" potichu jsem se zasmála. „ale notaak" zasmál se. „tak joo" řekla jsem. cestou jsme si povídali a já si uvědomila že ho nechci ztratit.. nikdy jsem nevěděla že jde vytvořit tak velké přátelské pouto ani né za den. Po chvilce jsme přišli k němu domů a.. wow.. „nemám slov.. máš to tu dokonalé!" řekla jsem. „haha díkyy!" řekl Teo a zasmál se. „vsadím se, že neumíš nic hrát!“ „haha si jen myslíš!“ zasmála jsem se. Teo vytáhl ps4 a začali jsme hrát různé hry, skoro ve všech jsem vyhrála!!
---
„Tyjo.. už je celkem pozdě, asi už půjdu domů“ řekla jsem. „mám tě odvést?“ zeptal se mě Teo. „jestli bys byl tak hodný“ řekla jsem. „tak pojď!“ řekl Teo a já šla za ním. Cestou jsme si ještě trochu povídali a zpívali písničky. „tady už mi můžeš zastavit, děkuju moc“ řekla jsem. „za málo.. Ahoj a opatruj se!“ řekl Teo. „ahoj“ řekla jsem a vystoupila. Pomalu jsem šla domů a přemýšlela jestli to ukončit s Patrikem nebo ne.. Vešla jsem do baráku a šla do pokoje. „Patriku?!!“

Jsme si souzeni, nechápeš to?Kde žijí příběhy. Začni objevovat