3.BÖLÜM
Günçiçek her adımıyla kapıya bir tık daha yaklaşır, sanki birisi zorluyordu Kapıyı, Günçiçek birden telaşa sardı, çok korktu, "Araba Trafo gili mi arasam?" Diye düşünüp dururdu, Kapıya artık sadece bir Adım kala Günçiçek Fikrinden dönüp Odasına koşup kapıyı kilitler..
..Hemen Telefonu eline almasıyla Trafoyu arar 2-3 defa Çaldırmadan sonra Meşgule düşer telefon, Günçiçek ne kadar Rüzgarla aralarının Rüzgarın Babası için pek yakın olmasını istemesede son Çareyi Rüzgarı aramakla buldu, Rüzgar telaşlanıp "hemen geliyorum!" Cevabini verip Yola Koyulur..
..Günçiçek artık hiçbirşey duyamıyordu, hiçbir ses dahi yokdu, acaba Hırsız hala içeridemiydi yoksa kaçmışmıydı bu durum Günçiçeği dahada Paniğe ve Korkuya sokar..
Güney dışarı çıkmıştı ne yapıp edip günçiçekle konuşmak istiyordu, ama o Cesareti birtürlü tutturamamışdı Onca şeyden sonra tekrar o Eve gitmek
Güneye çok Tuhaf gelir, Kafasında sadece o Soru vardı "Acaba Günçiçeğin yanina gitsem mi?", Güney Kalbine Günciceğe olan Sevgisine yenik düşer çünkü artik Günciceksiz olmak istemiyordu ve Onun yanina gitmeye karar vermisdir Güney..Hızlı adımlarla Günçiçeğin Evinin önüne gelir Güney, Perdeleri Kapalı, ışıkları kapalı görünce bir telaşa kapılır Güney çünkü yatmak için okadar geç değildi, Kapının açık olduğunu fark edince, Ilk aklına gelen Günçiçek olur, Hemen Onun odasına doğru koşar, Kapıya sert darbelerle vurunca Güney Günçiçek çok Korkmusdur, Güncicek eline Sert birşey alip Cesaretinide toplayim kilidi acar ve tam Güneye vuracakken Hirsizin değilde Güneyin karsisinda durduğunu görür..
..Güneyi kolundan tutup Odasına çeker ve arkasında tekrar Kapıyı kapatıp ardından kitler, Güncicek Güneye Evde Hırsız olduğunu söyleyince Paşa Günçiçeğin Dolapda saklanmasını ve kendininde Evi gezeceğini söyler, Güncicek Güney için endişelenir ve gözlerinin içine bakarak dikkat etmesini söyler, ardından Güney küçük ve sessiz adımlarla Evi aramaya başlar..
Bu arada Rüzgar girmişdir içeriye, Güney Rüzgar birden içeriye girince Günciceğin Güneye verdiği Sert Eşyayla Rüzgarın kafasına vurur, Günçiçek kapının deliğinden Rüzgarın yerde yattığını görünce hemen kapıyı açıp yanına gider..
Günçiçek: Napdın sen!
Güney: E ben nerden bilim canim öyle pat diye cikilirmi karsima ya.
Günçiçek: Pat diye karşına çıkıyorsa vurmanmı gerek ha! Rüzgar iyimisin? Rüzgar?
Günçiçek birkaç defa Rüzgarı silkeler ayılması için..
Rüzgar yavaş yavaş kendine gelir..
Günçiçek: Rüzgar iyimisin? Ben gerçekden onun yerine Özür diliyorum senden ya.
Güney: Ne özür dilemesi günçiçek, önceden hak ettimişdi zaten o bu Darbeyi isabet olmus!
Rüzgar: Ne haketmesinden bahsediyorsun sen ha? Kızı bırakıp giderken iyidi ama, şimdide hem suçlu hem güçlüsün, Sen Günciceği birakdiğin Günler ben vardim onun yaninda tamam mı ben!
Güney: Ben sana göstericem neyi hak ettiğini! Şunu o küçük Beynin sok, sen yokken BEN vardım, Güncicek benim Sevgilimdi, evet bi hata yapdim ama bu hatadan yararlanarak Günciceği alamıcaksın elimden!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pis Yedili Üniverstede
FanfictionPis Yedili Geri dönüyor..! Pis Yedilinin Maceraları devam ediyor.. Lise yi bitirmeleriyle Üniversiteye geçen Pis Yedili Iconcanlardan kurtulamıyor ve onların pis planlarına maruz kalıyorlar ama tabi Pis yedili hayatta altta kalmiyor ve iki Gurubun a...