5.Bölüm

2.1K 67 30
                                    

5.BÖLÜM

..Ceyhun birden Firene basmak Zorunda kalır.. çünkü bir Kedi çıkar Karşılarına, Simsiyah bir Kedi Yavrusu, Ilk Elcin fark eder Kediyi, ve "Duur!" Diye bagirmasiyla, Kediyi Ceyhunda fark eder ve Firene anlık Refleksiyle basar ve Elcin ile Ceyhun öne doğru sallanırlar..

Ceyhun: Iyiki gördün Elçin Kediyi, kaş göz arasında gidiyordu Kedi hee..

Elçin: Çok dikkatsiz'sin Ceyhun!

Ceyhun: Ben Ne yapayim canım, Kedi birden çıkdı önüme.

Elçin: Ceyhun? Kedi kıpırdıyamıyor? Birşey mi oldu acaba yaa, kıyamam gel bi bakalım.

Ceyhun ve Elçin arabadan inip Kediye ne olmuş diye bakmak için onun yanına giderler..

Elçin: Kedicik, noldu sana Ayy, Ceyhun bak nasıl masum bakıyor, Yarası var galiba, böyle bırakamayız ki biz bunu?

Ceyhun: Ne yapabiliriz ki Elcin?

Elçin: Doktora götürelim, lütfen Ceyhun benim içimde rahat etmez yoksa, aklim hep onda kalir baskana şu yavrucağa, Annesini kaybetmiş galiba..

Ceyhun: Iyi tamam götürelim.

Ceyhun ve Elçin, Kediyi alıp arabayla Hayvan doktoruna götürürler, Doktor bakdıkdan sonra, Sadece kücük bir yarasının olduğunu ve sürdüğü meryem sayesinde iyileşeceğini söyler ve Elcin Kediyi yine Özgür bırakır, sonrasında Direksyona Elcin geçer ve Ceyhunu arabasiyla Evinin yakinina birakdikdan sonra eve gider ..

Saat Gec olur Herkez uyumuştur..

Güneş doğmaya başlar yavaş yavaş, Sabahın bu Saatinde Pis Yedili Buluşurlar Okula beraber gitmek için, Trafo ve Pc bu defa Orçoyu beklemek zorunda değillerdi çünkü Orco ilk defa erken gelmisdi, ama yinede bekliyorlardi çünkü budefa da Kızlar yokdu ortalikda..

Orço: Bide bana diyonuz gec geliyorum diye hah!

Trafo: Sus Turşu sus! Sinirimi senden çıkarmıyayım.

PC: Trafo ama sen hep Sinirlisin?

Trafo: Bari sen yapma Peker.

PC: Iyi Peki sustum.

Kızlar Salça yüzünden geç kalmışdı çünkü önemli Dedikodular öğrenmişdi ve bunlari birilerine anlatmasi gerekiyordu, Güncicek ve Karabiber dinlemeyince gidip Penecereden Yolu gözetleyen teyzeyle dedikodu yapar..

Salça: ..Yaa bide o Karısınıda aldatmış biliyormusun, zaten bunu duyunca ben Şok oldum, Ilk önce gidip tüm Paralarını gidip Kumara harcamış sonrada aldatmis onu anacim, Kadin simdi perisan haldedir vah vah, ama teyzecim sen sanki hiç dinlemiyon beni ben kime diyom alo?!

Teyze uyuya kalmisdi Pencerenin önünde..

Güncicek: Ya Salca görmüyormusun Teyze uyumus, bunalima sokdun Kadincazı uyur tabi cünkü senden kurtulmanin tek yolu o!

Salca: Ask olsun Teyzecim bir saattir seninle konusuyom.

Karabiber: Kizim Saarmısın? Kadın uyumus, duymuyor yani, hadi gidelim Trafo simdi cok kizacak!

Salça: Iyi be Üf!

Trafo, PC ve Orço dayanamamış Okula gitmişlerdi, Kızlarda onlarsiz giderler..

Pis Yedili ÜniverstedeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin