Aşk ve Mantık

54 8 0
                                    

Yine ben dayanamayıp bölüm atmaya karar verdim sjsjsj.Beyza'nın Mert'e duyguları karşılıksız mı olacak ? Mert'te Beyza'ya âşıksa birbirlerine nasıl açılcaklar? gibi sorular beynimin içini yiyor. Kendim aslında kafam da bir yol çizdim ama bu tür sorular beynimi yiyor. Cumartesi ve Pazar günleri ikişer bölüm atmayı düşünüyorum ama yetiştirebilir miyim bilmiyorum :/ 🐸🤓 bu bölüm Mert'in anlatımıyla olacak ;)

Mert'ten ♡

Beyza'nın durumunu merak ettim grup'tan numarasını bulup yazdım. Sadece iyiyim merak edilecek durumda değilim yazmıştı sanki o an kalbim bir cam parçasının kırılışı gibi kırılmıştı. Allah'ım ne oluyor bana. Kendi kendimi dinlemeye ihtiyacım vardı dışarıda hala yağmur yağıyordu saat 16.30 'du yarım saat yürüyüp eve dönecektim fakat kendimi Beyza'nın evinin önünde buldum benden başka dışarıda kimse yoktu. Hemen önüm siyah bir Jeep durdu biraz geri çekildim yani biraz korkmuş olabilirim ama o kadar çok tırsan tiplerden değildim ve belayı çekerdim yani kelime anlamıyla belayı kendime çekiyordum. Arabadan siyah takım elbiseli bir adam indi "çocuk burda abi" dedi ben koşarak kaçmaya başladım bu sefer tam bir korkak gibi koşmaya başlamıştım korkuyordum benim beni koruyacak bir ailem yoktu kendimi korumaya çalışsam da belayı kendime çekiyordum. Eve vardım telefonumu uçak modundan çıkardım ve ekran da 150 tane cevapsız arama vardı ve hepsi Beyza'dandı daha fazla merak etmesin diye aradım aslında kimseyle konuşmaya mecalim yoktu aradım ve saniyesinde açtı Beyza ağlıyordu. Beyza'ya ağlama dedim Beyza'nın ağlaması daha fazla arttı Beyza"o adamlar kimdi" diye sordu hıçkırıklar arasında o ağladıkça benim de gözlerimden yaşlar akıyordu olanları anlattım Beyza biraz da olsa sakinledi sonra okulda görüşmek üzere telefonları kapattık ben yine telefonu uçak moduna aldım Spotify'dan playlist'imden şarkı açtım birkaç şarkı sonra telefonu kapattım. Pencereden dışarıyı izlemeye başladım fresh cut kestirdiğim saçım uzamaya başlamıştı. Önüme gelen saçlarımla bir kaç dakika daha dışarıyı izledim.3 dakika sonra evimin zili çaldı.

Gelen Beyzaydı... Beyzayı içeri aldım ve boynuma sarıldı, bende ellerimle belini kavradım üstünde beyaz bir crop vardı. Yanlış anlamaması için hafif sarıldım sonra Beyza elleriyle yanaklarımı okşadı elleri pamuk gibiydi her hareketine aşık oluyordum sonra Beyzayla oturma odasına geçtik Beyza bej rengi koltuğuma oturdu bende yanına oturdum"Gel dizime yat" dedi.
Bende kırmadım onu saçlarımla oynamaya başladı bir an eli elimle kavuştu sonra hemen çekti. Sonra dizinde uyuya kalmışım. Bazen gerçekten beynimle kalbim arasındaki çatışmaya bir anlam veremiyordum. Beynim kalbimi dinlemiyordu. İkisi de bir birinden farklı çalışıyordu. 1 saat boyunca uyumuştum uyanınca Beyza ile gözgöze geldik. Gözlerini kaçırdı ben dizinden kalktım yüzünü kendime çevirdim "Gözlerin çok güzel lütfen biraz daha bakmama izin ver" dedim. Nerdeyse gözlerine bakarken kalbim yerinden çıkacaktı. Aşkından ölüyordum anlamıyor muydu? yada anlayıp görmezden mi geliyordu yine beynim kalbimi dinlemiyordu. Üff tam bir karmaşa içindeydim.

Böyle 2 dakika birbirimizin suratına baktık Beyza'yı gördükçe kalp atışım hızlanıp yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Sanki Beyza'da beni ona bağlayan bir şey vardı onu görmediğim zaman saatler geçmiyordu bunlar bir nevi ona kör kütük âşık olduğumun belirtileriydi.

Ben gözlerine bakmaya bırakıp başımı omzuna koydum. Başımı omzuna koyunca yüzüme bakıp gülümsedi. Çok güzel kokuyordu ve o gülümseyince sanki yapboz'un parçaları yerini buluyordu. Sonra bir anda telefonum çaldı. Pijamamin cebinden telefonumu çıkardım ve arayan tabiki de Serkandı bu çocuk durmak bilmez miydi ya. Telefonu açınca Serkan'ın telaşlı sesini duydum Beyza telaşla yüzüme bakıyordu telefonda ki  Serkan'a "Ne oluyor Serkan" dedim ve beklediğim cevap geldi "Mert tarih ödevini yaptın mı?"diye sordu. Serkan'ın sorusuyla beraber Beyzayla birlikte kahkaha attık. Sonra Serkan'a kahkaha'larımın arasında cevap verdim" Yaptık" dedim sonra Serkan'ın gereksiz sorusuyla karşılaştım
"yaptık derken yanında biri mi var?" Biraz yüzüm kızardı sonra
"Beyza geldi onunla beraberim sonra konuşalım yada dur ödevi atıyım sana ben" biraz sinirle söyledim bu lafımı ama kızdığımı anlamamış olsa gerek "tamam abi" deyip telefonu kapatmıştı.
Beyzayla sınıflarımız aynıydı. Selin sayesinde tanışmıştık zaten. Beyza meraklı gözlerle bakıyordu " Ne oldu?" diye sordu herşeyi duymuştu ama benim anlatmamı istiyordu belli ki. Sonra ona cevap olarak "Tarih ödevini yapmamış benim yapıp yapmadığı sordu büyük ihtimalle benden ona ödevin cevaplarını atmamı isteyecekti" dedim . Birkaç saat sonra Beyza evine gitmek için kalktı. Ben de onunla gidecektim yanlız bırakıp evine kendi başına gönderemezdim. Beyzayla birlikte ayağa kalktıp Beyza bana dönüp " Gelmene gerek yok ben kendim giderim" dedi  
"Hayır efendim yok öyle bir şey gelmeme gerek var. Hem niye yalnız bırakıyım ki seni?" dedim oda bana bakarak " İyi bakalım" diyip minik bir gülüş attı . Onu evine bırakıp geri geldi evden dışarı çıkarken üstüme sadece ceket almıştım. Eve gelinceye kadar donmuştum . Bugün kesinlikle hasta olacaktım.

YILDIZLARA UZANSAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin