Απλωνω την σάλτσα πάνω στην πίτσα.
«Βάλε πιο πολύ»λεει ο μπαμπάς μου.
«Μάλιστα αφεντικό!»τον πειραζω αλλά βάζω όντως και άλλη.Το αφεντικό είναι εκείνος και το μαγαζί δικό του.Είναι ο ειδικός στις πίτσες.
«Μην με πειράζεις μπαγάσα.Δεν θα είμαι πάντα εδω να σε διορθώνω»
«Γιατί να μην εισαι;Εδώ θα είμαστε παρέα για πάντα.»
«Πάντως θα στο ξαναπώ.Αν θες να κανείς κάτι άλλο και να φύγεις από εδω με τους φίλους σου μπορείς.»
«Μπαμπά τα είπαμε αυτά.Δεν θέλω.Είμαι καλά εδω»του ξαναλέω δεν ξέρω και εγώ ποια φορα.Νιώθει άσχημα επειδή τα παιδιά θα φύγουν να σπουδάσουν και εγώ θα μείνω πίσω.Νομίζει ότι το κάνω για να τον βοηθήσω στο μαγαζί.Πράγμα που ισχύει και ολας αλλά μαρεσει επίσης.
Δεν είναι οι σπουδές για μένα.
Με το ζόρι τελείωσα το σχολείο.«Άλλωστε τα παιδιά το κάνουν για να ανοίξουν μια επιχείρηση δικιά τους αργότερα.Εγώ την έχω.Χαζός είμαι να φύγω;»του λέω.
«Μπορεί να θες να κανείς κάτι άλλο στην ζωή σου και να φύγεις από έδω πέρα»λεει.Πιάνω το τυρι τώρα που πρέπει να τρίψω.
«Μπαμπά εγώ δεν ειμαι σαν την μαμα.Εγώ δεν φεύγω από εδώ πέρα.Δεν θέλω»λέω.Αυτός βγάζει από την αποθηκη πίσω τις πιπεριές και αρχίζει να τις κόβει.
«Η μαμα σου ήθελε κάτι άλλο στην ζωή της.Δεν την κατηγορώ.»
«Ούτε εγώ.Αλλά εγώ δεν είμαι σαν αυτή.Εμένα μαρεσει εδώ.»Οι γονείς μου χώρισαν.Η μαμα μου αποφάσισε ότι ήθελε να φύγει από αυτήν την μικρή κοινωνία εδώ πέρα και να ζήσει άλλου.
Έτσι έφυγε.Εγώ έπρεπε να πάω μαζί της κανονικά.Ξέρετε.
Το παιδί πρέπει να είναι με την μαμα και όλα τα σχετικά.Αλλα το θέμα μου ήταν ότι προτιμούσα να μείνω με τον μπαμπά.Δεν ήθελα να αφήσω τα παιδιά και ούτε τον μπαμπά μόνο του.Έτσι και έγινε.
Δεν την κατηγορώ την μαμα.Είπε ότι δεν ήταν ευτυχισμένη εδώ.Μιλάμε μια φορά την εβδομάδα.Δεν βαριέσαι.Καλά να ναι.
«Η μαμά σου είναι ακόμα με αυτόν τον τύπο από την δουλειά της;»ρωτάει μετά να μάθει.
Πάντα με ρωτάει για εκείνη.
«Από όσο ξέρω ναι»
«Μάλιστα»λεει μετά.Δεν ξέρω αν την αγαπάει ακόμα.Δεν μου λεει.Πάντως νοιάζεται για αυτή.Τόσο καλός είναι.Που ακόμα και αν σε χωρίσε η άλλη θες να είναι καλά.
«Αυτή συνέχισε την ζωή της.Εσυ ποτέ το σκεφτεσαι;»πετάω και την σπόντα μου.
«Άρχισες πάλι;Καλά είμαι έτσι»
ESTÁS LEYENDO
Το Τελευταίο Καλοκαίρι (#1)
RomanceΣωκρατης,Κασσανδρα,Λευτέρης,Ολίβια. Μια παρέα φίλων που μεγάλωσε μαζί σε μια μικρή πόλη. Μετά το καλοκαίρι θα χωριστούν και ο καθένας θα πάρει τον δρόμο του.Αλλά κρύβουν μεσα τους μυστικά και αποθημενα. Θα είναι αυτό το τελευταίο τους καλοκαίρι; 6...