Chłopak leżący na łóżku był bardzo zdziwony, gdy zobaczył przed sobą stojącego policjanta o czekoladowych oczach. Nie wiedział również czy ma się odezwać w końcu, nie rozmawiali ze sobą odkąd złotooki mężczyzna dowiedział się że mężczyzna znalazł sobie dziewczynę.Może nie było on zbytnio o niego zazdrosny a smutny,że jego przyjaciel nie podzielił się z nim tą informacją osobiście, tylko usłyszał to od całego miasta na raz.Jednak czy to powód by zniknąć i nie odzywać się do brazowoowłosego mężczyzny?
________________________________
Obserwowałem uważnie ruchy mężczyzny, gdyż zachowywał się dość dziwnie jak na niego, i tak samo wygadał..zawsze miał na sobie swój ulubiony beżowy golf z czarnymi dżinsami..a teraz? Teraz to miał na sobie jakąś czarną bluzę z jakimś dresami...Obserwowałem go tam z pięć minut jak nie mniej, gdy ten postanowił się do mnie przełożyć.
Cześć..-powiedział cicho i usiadł na krzesełku patrząc mi prosto w twarz.
Hej..-mówiąc to lekko chłopak podniósł koncik ust do góry.Nie ukrywając że tęsknił za nim i ich rozmowami...
Jak się czujesz? David mówi że już jest lepiej..-czekoladowooki zaczął przyglądać się leżącemu mężczyźnie
Tak..jest już lepiej..a jak u ciebie?-palnął szybko siwowłosy
Nawet dobrze-uśmiechnął się do przyjaciela po czym spojrzał na jego czoło
Mhm..co ty mi się tak przygadasz hm?-zapytał z ciekawości chłopak
Bo..Bo.. -zaczął się jąkać,spuszczając wzrok od mezczyny
________________________________Po krótkiej przerwie pod nazwą "Polsat" powracam.Jak myślicie kto to może być hmm?😏
Miłego dnia/wieczorku słoneczka!
CZYTASZ
"Przepowiednia.."
ActionCzasami warto wierzyć nawet w najgłupsze rzeczy, bo nie zawsze okazują się takie głupie na jakie się nam wydają...Choć czy tutaj i ona się spełni?