Зустріч в кінотеатрі

11 3 0
                                    

Опис:Ця історія про те, як зустріч в кінотеатрі може змінити життя назавжди.
Приємний сонячний літній вечір.Дівчина в ментоловому сарафані та трохи розтріпаним хвостом, що похитується від руху крокує тротуаром вулиці.Її маленькі каблучки на туфельках під колір одягу постукують по дорозі в такт крокам, а зелені очі обрамлені довгими віями впевнено, але з деякою схвильованістю дивляться вперед.
Вона поспішає до кінотеатру, де на неї вже чекає подруга та її хлопець.Ця новина не дуже сподобалася дівчині, бо третій зайвий-це завжди незручно,але Кайлі було не відговорити.
-Привіт,Ізо-радісно вітається дівчина та обіймає подругу.
-Привіт,Кайлі-відповідає Ізабель на привітання і дівчата крокують до високої будівлі кінотеатру, де сьогодні мають провести сьогоднішній вечір.
В приміщенні до них підходять двоє високих хлопців.Один з них чорнявий, а інший білявий.Перший підходить до Кайлі та ніжно обіймає її за талію,а другий уважно розглядає самотню дівчину,яка від незручності опустила очі в підлогу.
-Привіт,Ізо-нарешті вітається до дівчини Саймон-хлопець подруги.
-Привіт, Саймоне-відповідає Ізабель і помічає присутність незнайомого їй хлопця.
-Знайомся.Це Тео-мій товариш-представляє Саймон хлопця, бере Кайлі за руку та йде в зал, де має початися фільм.
-Привіт-чується бархотний голос.
Погляд дівчини зустрічається з темно-карими очима хлопця.На мить вона навіть утопає в їхній глибині, але швидко опам'ятовується.
-Привіт.Я Ізабель-вітається дівчина незводячи очей з прекрасного незнайомця.
Його коротке, світле волосся,очі наче темний, гіркий бельгійський шоколад, гострі вилиці,тонкі губи.Все в ньому приковувало дівчачий погляд.
-Ти йдеш?
Голос хлопця вирвав Ізабель зі своїх роздумів та змусив йти в ту залу, в яку зовсім недавно зайшли подруга зі своїм хлопцем.
Дивитися фільм дівчині зовсім не вдавалося.Вона весь час або оглядалася на Тео, який сидів біля неї, або занурювалася в свої думки пов'язані з недавнім знайомством з хлопцем.
-Тебе провести?-запитав Тео, коли вони вже стояли навулиці біля кінотеатру.
-Дякую, але ми з Кайлі...-на цьому слові дівчина зупинилася, бо побачила, що подруга з Саймоном взявшись за руки повільно віддалялися від них-Якщо хочеш-ходімо
Тео дуже сподобалося те що Ізабель погодилася.Він радісно посміхнувся та пішов слідом за дівчиною.Вона йому дуже сподобалася,але покищо хлопець хотів більше дізнатися про неї.
-Який напій тобі подобається?-запитав хлопець.
-Зелений чай, а що?
Тео зайшов в кафе, яке вони проходили, а через декілька хвилин повернувся з двома паперовими стаканчиками в руках.
-Дякую, але навіщо?-запитала дівчина беручи з рук хлопця теплий напій.
-Захотів тебе пригостити-коротко відповів Тео та уважно подивися на Ізабель.
-Що?-здивовано запитала дівчина.
-Ти гарна-з посмішкою відповів хлопець.
-Дякую
Обличчя дівчини просяяло найгарнішою в житті Тео усмішкою.Він притянув до себе Ізабель та ніжно обійняв.

ОповіданняWhere stories live. Discover now