Dolunay, pencereden içeri tüm ışıklarını yollarken ikisi de acı dolu son bağırışlarla kurtadam formlarına dönüştüler. Bunun üzerine diğerleri de animagus formlarına dönüştüler.
Küçük olan kurtadam uzunca uludu, diğer kurtadam da aynı şekilde, cevap olarak, uzunca uludu. Siyah ve beyaz köpekler de buna eşlik ettiler. Çatal boynuzlu geyik heyecanla kıpırdadı, panter odanın içinde birkaç yavaş tur attı, kartal uçmadan kanatlarını gevşetti, gizlenen tekir kedi merakla gözlerini açtı ve gece başladı.
Normalde açık ama şimdi kapalı olan kapıyı panter patisiyle açtı. Çapulcular büyük bir gürültüyle ormana doğru ilerlerken tekir kedi onları arkalarından gizlice takip etti. Gece Çatalak'ın boynuzlarını alçak ağaçların dallarına, sallanan sarmaşıklara taktırmasıyla; tekir kedinin birkaç kez neredeyse farkedilmesiyle geçti. Ayın kaybolmasına az kala ise herkes Bağıran Baraka'ya geri dönmüştü.
İki kurtadamı geri dönüşmelerine biraz kala kıyafetlerin olduğu odaya soktular ve kapıyı arkalarından kapattılar. Acılı çığlıklar kısa süre sonra Baraka'da yankılanırken beşli gözyaşlarını tuttu. Çığlıklar kesildi ve iki yorgun bedenin birbiri ardına yorgunca yere düşme sesleri geldi. Kartanesi kapının ardından ikiliye bir büyü yolladı ve ikili artık soğuktan korunuyordu.
Çapulcuların devamı ve tekir kedi az önce kurtadamların kapatıldığı odaya girdi. İkizlerden Romulus çektiği acı ile bayılmıştı. Remus ise uyanıktı. Göz kapakları hafif aralık duruyor, aldığı kesik kesik nefeslerle göğsü düzensizce hareket ediyordu. Dream arkadaşını rahatlatıp nefesinin düzelmesini sağlandıktan sonra Ginger ikizleri, ikiliyi yataklara taşıdı.
Dream'in uyguladığı şifa büyülerinden sonra uyanan Romulus'a da Remus'a içirilen iksirleri içirttiler. Ve ardından beşli, gizledikleri yatakları ortaya çıkarttılar ve herkes, kaleye geri dönme zamanı gelene kadar uyudu. Tekir kedi ise herkes uyuduktan sonra Bağıran Baraka'dan ayrıldı, eh onun da biraz olsun uykuya ihtiyacı vardı.
🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑
Ertesi günlerde James ve Alex Quidditch antrenmanına, Lily ve Sirius ise onları izlemeye, gitmişlerdi. Dışarıda vakit geçirmek için hala yorgun olan Remus ve Romulus; Harry ve Dream ile birlikte kütüphanedelerdi. Gryffindor evinin başkanı kütüphaneye girip dörtlünün önüne orta kalınlıkta bir kitap koyana kadar; ikizler biçim değiştirme, diğer ikisi de iksir makalelerini yazıyordu. McGonagall, alışıldık olmayan bir "Kolay gelsin." dedikten hemen sonra ayrılmıştı.
Grup orta sesli bir "Teşekkürler." mırıldandıktan sonra tek kız çapulcu bordo kapaklı kitabı kendine doğru çekip kapağındaki başlığı sesli bir şekilde okudu, "Pek Bilinmeyen Biçim Değiştirme Büyüleri". Meraklı bakışlar altında kapağı açıp sayfa ayıracının bulunduğu sayfayı açtı. Sayfanın en üstünde yazan başlığı yine yüksek sesle okudu, "Lanetlerle, Biçim Değiştirmenin İlişkisi". Başlığı duyduğu gibi Harry kitabı kendi önüne çekti, Gözleri, önünde açık olan iki sayfayı hızlı hızlı okurken heyecanla parlıyordu.
Kısa süre sonra okuduğu bir cümleyle duraksayıp yeniden okudu. Paragrafın başına gidip sesinde heyecanla okudu,
"Lanetli bir ısırık sonucu kurtadama dönüşen sihirbazlar için bir seçenek bulunmadığı düşünülse de aslında dolunay zamanı geldiğinde kurtadam formuna geçmiş bir sihirbazı, kısa süreliğine de olsa insan formunda kalmaya veya insan formuna dönmeye zorlamak mümkündür. Ermeni bir büyücü tarafından icat edilmiş olan büyü, yapılması orta düzeyin üstünde zorlukta bir büyüdür.Homorphus büyüsünün söylenişi 'Ho-morf-us' şeklindedir. Asa hareketi sayfa sonunda verilmiştir. Büyü doğru yapıldığında asadan sarı bir ışık çıkar. Bu büyüyü kullanmayı düşünen büyücülerin daha öncesinden sarı ışığı görene kadar pratik yapmaları şiddetle önerilmektedir. Ama unutulmamalıdır ki bu büyü likantropinin tedavisi değildir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin İkiz || Romulus Lupin
FanficÇapulcular alternatif evren. Remus Lupin'in bir ikizi olsaydı ne olurdu? Peki ya Peter Pettigrew yerine dört sadık Çapulcu'ya ne dersiniz? 4 yeni Çapulcu