"Remy, Remy! Remy kalk! Hadi kalk seni uykucu Çikolata Canavarı!" diye bağırıyordu Dream iki yataklı odada. "Dedi Milka canavarı." dedi arkasındaki yatakta yatan diğer çocuk.
Çocuğun yüzü aynı diğer çocuğun yüzüne benziyordu. Ah tabi diğer çocuğun yüzündeki yaralar ve aşırı yorgunluk bu çocukta yoktu.
"Dedi Süt Canavarı." dedi Dream misilleme yapraktan.
Zaten uyanık olan çocuk yorgun sesiyle konuştu. "Dedi iki canavar olmayan kişi birbirine odadaki asıl canavarı unutaraktan. Ve o Süt Vampiri Dream. Sütü nasıl içtiğini bilmiyormuş gibi konuşma, içmiyor resmen hortumluyor. Süt içerken gözü dönüyor. Şimdi sen ve Süt Vampiri kalkmama yardım etmezseniz, tüylü problemini bu yatakta geçirmek zorunda kalacağım." ve kollarını öne doğru uzatıp tutmalarını bekledi.
Dream bir kolundan Romulus bir kolundan tuttular. Remus'un kollarını kendi omuzlarına atıp yürümesi için destek oldular.
" Her ay hasta olmayı nasıl başarıyorsun Lupin? Ya da her ay yeni çizikler sahip olmayı. Yoksa canavarla mı güreşiyorsun, ucube Lupin?" dedi koridorda onları gören bir çocuk.
"Emin ol Polkiss, seninle güreşseydi o sıyrıklar senin yüzünde olurdu."
Polkiss tanımadığı kızın verdiği cevap sonucunda afallayıp peşlerinden gelmeyi kesmişti. Daha ne demek istediğini çözememişti. Üstelik bu kızda kimdi? Ona nasıl böyle seslendirdi ve en önemlisi adını nereden biliyordu?
Ucube Lupin ler söylemiştir diye düşündü. Ama tekrardan peşlerine takılmadı. Yılan suratlı yüzünde korku vardı. O kızda garip bir şeyler vardı. Ucube Lupin ler den daha garip.Koridorlarda ilerlerken diğer kapılardan biraz daha kaliteli duran bir kapının önünde durdular. Remus'u kapının yanındaki ikili sandalyenin bir tarafına bıraktılar. Şimdi son işlemler hallediliyordu.
Birazdan resmi olarak Shadow ların çocukları olacaklardı.
Birazdan üç ay gibi kısa bir süre kalıp ardlarından yıllarca konuşulacak garip hikayeler bıraktıkları bu yetimhaneden ayrılacaklardı.
Birazdan Shadow lar'a doğru yola çıkacaklardı.🌑🌒🌓🌔Flash🌕Back🌖🌗🌘🌑
Karanlık dönemlerin sonucu olarak bazı aileler ölüyor yok oluyorlardı. Tabi bunları yine gizli bir şekilde işliyorlar, yaptıkları cinayetleri hastalık saldırı gibi sebeplerle süslüyorlardı.
Lupin ler'in sonu da böyle olmuştu. Greyback, Lupin çocuklarından ikincisini de kurtadam yapmamanın üzüntüsüyle (!) 8 yıl sonra intikam almaya gitmişti. Alamazsam yok ederim mantığıyla hareket eden bu canavar Mr ve Mrs Lupin'i öldürmüştü.
Sonrasında ise henüz 13 yaşlarında olan İkizler yetimhaneye gitmişlerdi. Herkese akrabalarının yanında kalacaklarını söylemişlerdi. Ama bu yalan, yaz tatilinde Dream'e gönderdikleri mektup ile çökmüştü.
Mükemmel rüya kahini arkadaşları Dream Angela Ross, elinde Remus ve Romulus'tan gelen mektupla uyuya kalınca onlarla ilgili bir kehanet görmesi hiç zor olmamıştı.
Bir saldırı görmüştü. Ölümyiyenler çocukları yakalıyor, yetişkinleri öldürüyorlardı. Fenrir denenen canavar da oradaydı. "Seni sürüme katmadan gitmeyeceğim Lupin!" diye hırladıktan sonra Dream uyanmıştı.
Bu rüyanın ardından Dream, direkt yetimhaneye yönelmiş, Remus ve Romulus'u azarladıktan sonra onları kendi yöntemleriyle ikna edip onlarda kalmalarını sağlamıştı. Shadow ları ikna etmek de zor olmamıştı zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remus Lupin İkiz || Romulus Lupin
Fiksi PenggemarÇapulcular alternatif evren. Remus Lupin'in bir ikizi olsaydı ne olurdu? Peki ya Peter Pettigrew yerine dört sadık Çapulcu'ya ne dersiniz? 4 yeni Çapulcu