Teklif

63 8 46
                                    

Y/N: "*"  ile açıklanacak yerler, taa bölüm sonuna kadar gitmeyin diye, bulunduğu paragrafın yorumlarında olacaktır. Zaten fazla yorum yok kaybolmaz 🥲. İyi okumalar. ⭐😅

"Hey Rabastan!.. Rabastan uyan!" sesin sahibi arkadaşını uyandırmaya çalışan Regulus Black'ten -Black ailesinin sözde yüz karası olan büyük oğullarının yerine varis olan, Black hanesinin en küçüğünden- başkası değildi. Aynı zamanda sesini alçak tutmaya çalışıyordu. Her ne kadar Slytherin'liler ayrı odalarda kalsalar da duyulmaktan korkuyordu.

Rabastan'I biraz daha sarstı "Rabastan!". Rabastan homurdanarak uyandı. "Ne var Reggy?" diye sordu uykulu uykulu. Regulus arkadaşının üzerindeki yorganı açtı. "Geç kalıyoruz seni uykucu sürüngen." Rabastan Lestrange bir gözümü açıp saate baktı. Sonrasında gözünü kapatıp el yordamıyla yorganı bulup geri üzerine örterken "Saat gecenin 2'si Reggy. Bu saatte ders mi olur?" dedi. Regulus sinirle cevapladı, "Sana dersten bahseden mi var? Bugün baskın var hatırlamıyor musun? Aslanın inine gireceğiz."

Bu sözler Rabastan Leastrange'i kaldırmaya yetmişti. Üzerine siyah kazağını geçirip "Hadi gidelim." dedi. İkisinin de yüzünde sevimli olmayan yaramaz bir gülümseme vardı.

"Kristal vazo." dedi uyandırıldığı için kızgın görünen Şişman Hanım'a. "Abinden parolayı öğrenmemiz iyi oldu." "Evet." diye cevapladı Regulus ve ekledi, "bizi şakalamak neymiş onlara gösterelim." 5. sınıfların erkekler yatakhanesi çok kalabalık değildi. En azından çapulcuların kaldığı...

Rabastan, "Kovalar yanında mı?" diye sordu. "Evet, küçültüp cebime koymuştum." dedi ve beş kovayı aralarında biraz boşluk bırakarak yan yana dizdi. Asasını kovalara doğrultup beş kere "Engorgio." diye fısıldadı. Kovalara aguamenti ile su doldurup leviosa kullanarak perdeleri kapalı olan yatakların üstüne getirdi. Kovalar doğrultulu olan asasını hafif yana eğerek kovaların içindeki suların yatakların tepesinden içeriye dökülmelerine sebep oldu.

Gerisi, bunu gerçekleştirenler için eğlenceli bir karmaşaydı. "James" diye bağırarak uyanan Remus Lupin'le, " Sirius Black" diye aynı şekilde bağırarak uyanan ikizi Romulus Lupin'in sesi sonradan birleşerek aynı anda devam ettiler, "SEN BİTTTİN!" James ve Sirius bu iş için Romulus'u suçlarken Alex Ginger  ikizinin adını haykırdı ;"HARRY" Siriusun yatağının taraflarında bir kız sesi yükseldi, "REGULUS BLACK VE RABASTAN LESTRANGE!" Regulus ve Rabastan anında kesilen kahkahalarının ardından birbirlerine bakıp dehşetle fısıldadılar, "Kartanesi..." bunu kesinlikle beklemiyorlardı, planlarında sadece beşli vardı. Dream Angela Ross'u şakalarını kurbanı yapmak akıllarından bile geçemezdi. Dream bağırarak devam etti, "Siz öldünüz." İşte şimdi hapı yutmuşlardı.

Regulus hala şokta ve kaskatı görünen Rabastan'ı kolundan tutup kaçmaya başladı. "Canını seviyorsan kaç Rabastan !" diye çığlık atarak uzaklaştı. Ardından,-Dream başta olmak üzere- çapulcular ellerinde asaları, yatakhaneden fırladılar. Aniden hızlanıp merdivenlerden atlayan Alex, havada animagus formuna dönüşüp ikiliden birini yakaladı. Merdivenlerin tepesinden nişan alan Dream'in beden kitleme laneti ise diğerini vurdu. 

Herkes aşağıya inip, iki şakacıyı incarcerous ile bağladılar. Dream, Regulus Black' in üstündeki laneti kaldırdı. Rabastan Lestrange' in üzerindeki kara panter geriye çekilip insana dönüştü. Lanetten kurtulan Black, abisine ve onun kız arkadaşına dil dökmeye başladı. Daha onbeş dakika önce yüzünde olan o ifade şimdi çapulcuların yüzündeydi.

🌑🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘🌑

"James gitarım diyorum, gitarım nerde?"

Remus Lupin İkiz  ||  Romulus LupinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin