Ada: Bu olayı bir an önce çözmem gerek yoksa ciddi anlamda kafayı yiyeceğim!
Ada: Kate'in anlattığı hikayeyi düşündükçe bile tüylerim diken diken oluyor.
Kate: Ada hadi okula geç kalacağız, uyanmadı mı ki acaba?
Mia: Kızım,Kate geldi hadi in aşağıya. Okula geç kalacaksınız.
Ada: Geliyorum 1 dakika.
Mia: Kate Ada'dan gözünü ayırma olur mu,biliyorsun bu aralar çok tuhaf davranıyor.
Kate: Merak etme her zaman yanındayım 1 dakika bile gözümü ayırmıyorum. Sen daha fazla endişelenme.
Mia: Düşünüyorumda acaba profesyonel birinden mi yardım alsak?
Kate: Olmaz!!
Mia: Sakin ol kızım, neden olmaz Ada için çok endişeleniyorum bir an evvel bu konuyu çözüme kavuşturmamız lazım yoksa kızımı kaybedeceğim.
Kate: Asla böyle bir şeyin olmasına müsade etmem sen kaygılanma. Biz ne vakalar çözdük bunu mu çözemeyeceğiz Mia teyze.
Mia: Zaten bu hale gelmesinin sebebi çözdüğünüz için olmadı mı?
Kate: Şey...
Ada: Hadi çıka....
Ada: Ben gelince neden sustunuz?
Kate: Konuşacaklarımız bitti sadece hadi gidelim.
Mia: İyi dersler...
Ada: Teşekkürler...
------------------------------
Ada'nın kafa sesi: Kate yol boyunca hiç konuşmadı ve nedenini bilmediğim bir sebepten dolayı çok gergin gözüküyordu. Normalde yanımda hiç gergin olmazdı bu olaylar onu da fazlasıyla yıprattı. Sorun ne acaba?
Öğretmen: Ada!! Sorduğum soruya cevap verecek misin artık?
Kate: Öğretmenim iyi uyuyamadığı için biraz dalgın.
Öğretmen: Sen Ada'nın sözcüsü ya da avukatı falan mısın Kate?
Ada: Kate'e kızmayın öğretmenim bu aralar pek uyuyamıyorum o yüzden dalgınım, özür dilerim.
Öğretmen: O zaman gelmeseydin neden geldin!
Ada: Bir daha olmayacak öğretmenim özür dilerim.
Ada'nın kafa sesi: Kendime gelmemin vakti....
Hayalet Bay Cris: Ada... ada...
Ada: Aaa!!
Öğretmen: Ada şimdi ne oldu?
Kate: Ada kendine gel!!!
Öğretmen: Hemen çık dışarı ve yarın annenle birlikte okula gel!
Ada: Yine ne istiyorsun benden? Rahat bırak beni, seni tanımıyorum bile!
Kate: Ada dur bekle beni, sakin ol.
Ada'nın kafa sesi: Koridorlarda benim bağırışlarım ve Kate'in beni durdurmaya çalışmasının sesleri yankılanıyordu, birde bir tek benim duyabildiğim o ölü adamın benimle konuşma sesleri...
Kate: Adaa dur araba geliyor!!!
Ada: Etrafıma dikkat etmeden sadece kaçamaya çalışıyordum ve bir anda gözlerime karanlık bir perde indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Ruhun İntikamı
ParanormalÇok tuhaf sesler duyuyorum ve çok korkuyorum sanki birisi tarafından izleniyorum. Yardım istiyorum ama kimseye sesimi duyuramıyorum... Sanki yavaş yavaş deliriyormuşum gibi ya da bir kabusun içindeyim bilmiyorum. Sanki birisi bana usul usul yaklaşıy...