IV.

158 25 0
                                    

Пак розуміє, що влип.  Образ збентеженого, що відводить погляд і захеканого після спекотного танцю інспектора не виходить з його голови.  Усі дні літніх канікул Чімін проводить із примарною надією отримати вісточку від Юнгі.

        Того злощасного ранку в поліцейській дільниці Пак заповнював документи, де вказував свої контактні дані, раптом в інспектора залишився номер хлопця?  Але Юнгі міг просто передати справу далі і забути про Чіміна, тим більше про його номер.  Навіщо взагалі Міну дзвонити чи писати смс-ки хлопцю?  Танець у нічному клубі та побіжна розмова могли нічого для нього не означати, чи мало з ким поліцейський ще танцював уночі.  З чого йому взагалі хотіти спілкування зі студентом?

        Пак не міг заткнути цей порожній діалог із самим собою.  Масла у вогонь підливали проковзливі думки про те, що Мін справді міг познайомитися в клубі з кимось цікавішим за Чіміна, або, що ще гірше, вже бути у стосунках.  Тоді зрозуміло, чому він не пише і не дзвонить.

        На безглуздий танець сміливості вистачило, а на те, щоб самому запитати номер інспектора, або дізнатися, чи зустрічається він із кимось – ні!  Втік, як Попелюшка, поки Хосок на гарбуз не перетворився, тільки от туфельку не залишив.

        "Який же я ідіот!"  - проноситься в голові Пака, і хлопець дзвінко прикладається долонею до чола.

***

        Після повернення до Сеула Чімін намагається відкинути думки про інспектора, переконавши себе, що їхня зустріч була випадковою і абсолютно нічого не означала.  Просто після розлучення з Чонгуком розум знітився, от і здається всяке, не більше.

        Перший навчальний день нового семестру проходить якнайкраще.  Пак навіть встиг скучити за одногрупниками, тому з ентузіазмом підтримав ідею піти з ними після пар у караоке.

У квартирі сталися деякі зміни.  Яке було здивування Чіміна, коли, повернувшись після караоке додому, він застав на кухні Сокджина з вкрай симпатичною дівчиною, яка безтурботно готує вечерю.  Вони слухали музику;  Джин, пританцьовуючи, мив у раковині овочі, а незнайомка тихо підспівувала, помішуючи щось у каструлі.  Паку щиро не хотілося порушувати їхню ідилію, але в спальню можна було потрапити лише через кухню.  Побачивши хлопця, Джин явно зніяковів, а дівчина, навпаки, життєрадісно привітала.

get a lifeWhere stories live. Discover now