V.

166 25 0
                                    

У свій вихідний, коли, здавалося б, все сприяє тому, щоб безтурботно валятися в ліжку і дивитися улюблені серіали цілий день, Чімін місця собі не знаходить, раз-пораз перевіряючи телефон.  Чекати дзвінка Юнгі - схоже на тортури.  Зустріч у ветклініці відбулася вісімнадцять годин тому і так, Чімін веде рахунок часу.  Хіба що хвилини не рахує.  Цікаво, чи інспектор зателефонує сьогодні?  А раптом взагалі сам упорається з перебинтовуванням лапки Хвостика і допомога не знадобиться?  Чіміну шкідливо стільки думати.

        - Ну, чого завис?  - долинає звідкись зверху голос Джина.  Сусід стоїть на драбині, розвішуючи на карнизі випрані фіранки, а Пак зовсім забув, що зголосився допомогти йому в цій нелегкій справі, - давай сюди другу тюль.

        Чімін виглядає відчуженим, але прохання хьона виконує, передаючи до рук Сокджина білу тканину.

        - У тебе щось трапилося?  - Запитує Джин.

        Хлопець спрямовує на хьона задумливий погляд:

        - Ні.  Точніше, не знаю.  Здається, я закохався у поліцейського, який мене допитував.

        - Що?  - Очі Джина вмить округляються і він мало не наступає повз сходинки драбини, - Як?!  Ти знову був у поліцейській дільниці?

        - Не турбуйся так, з того разу більше не був, - Пак усміхається, щоб заспокоїти сусіда, - просто так вийшло, що ми ще кілька разів перетиналися.  Абсолютно випадково.

  Точно.  Адже Хьон не в курсі того, що відбувалося в Пусані.  Чімін докладно розповідає Сокджину про зустріч із інспектором у нічному клубі та ветклініці, а ще про ділову пропозицію Юнгі щодо Хвостика.

        - Я б сказав, що це збіги, але це ніхрена не збіги, - Джин піднімає одну брову, дивлячись на Пака.

        - Але я не впевнений, що подобаюсь йому... Раптом він справді хоче, щоб я просто допоміг йому з котиком?

        - Чімін, не тупи.  Він перший запропонував спілкуватися неформально, взяв номер телефону, завуальовано покликав тебе на вечерю, ще й пообіцяв підкинути додому!  З котиком він міг просто прийти до лікарні, але попросив тебе.  По-моєму, тут все очевидно.

        Пак дивиться у вічі хьона, закусивши нижню губу.

        - Що мені робити?

        - Як що?  Іди вибирати вбрання для побачення!  - Сусід плескає Чіміна по плечу, дзвінко сміючись.

get a lifeWhere stories live. Discover now