Громадські роботи закінчилися більше місяця тому, і з того часу життя Пака повернулося на свої кола. Чімін, здається, навіть не відчував колишніх докорів совісті, здебільшого завдяки Хосоку, адже той у будь-якій безпросвітній ситуації знаходив позитивні сторони і жартома називав друга гангстером.
Інспектор Мін з тієї самої зустрічі в парку більше не з'являвся на горизонті, зникнувши з життя Пака так само раптово, як з'явився. Якщо хлопець скаже, що не думає про Юнгі, то це буде нахабною та безсовісною брехнею. Та й як тут не згадувати про поліцейського, коли той із завидною регулярністю являється Паку у снах? Чімін раз у раз тікає від інспектора, петляючи вздовж якихось темних цегляних провулків, але за законом сновидінь ноги раптово втрачають силу, сповільнюються, рухи стають в'язкими і загальмованими; і Мін швидко наздоганяє хлопця, грубо притискаючи до холодної стіни.
Десь на п'ятому сні Пак починає благати долю хоч про найменший поступ у сюжеті і, бачить бог, краще б він цього не робив.
Все відбувається однією прекрасною ніччю. Чімін солодко засинає, стомлений підготовкою до майбутнього іспиту, і за традицією бачить сновидіння за участю інспектора. Хлопець вивчив цей сон напам'ять, тому цілком очікувано і певною мірою рутинно знову тікає в невідомому напрямку, який наздоганяє Юнгі. Чому цього разу підсвідомість Чіміна вирішує підкинути нову альтернативну кінцівку сновидіння - невідомо нікому, але факт залишається фактом: цього разу Юнгі наздоганяє Чіміна, і замість того, щоб притиснути його обличчям у безживний бетон, розвертає до себе і повільно накриває губи хлопця своїми. Чімін прокидається зі збитим подихом.
***
Липень балує спекотними вечорами, п'янким теплим вітром і безтурботними прогулянками пляжем. Розібравшись із кошмаром під назвою «літня сесія», Чімін на час канікул перебирається в Пусан. Батьки зустрічають сина, як завжди, з розпростертими обіймами, хоч мама і лає Пака, що той «зовсім схуд, тільки поглянь на себе». У цьому вся мати. Не змінюється і Хосок, у якого, як і раніше, шило в одному місці і тонна ідей для спільного проведення часу.
- Ти повинен сходити зі мною в клуб. Я втомився дивитись на твою кислу фізіономію. Потрібно знайти тобі хлопця, зрештою! - Вирікає Сок, потягуючи через соломинку безалкогольну Піна коладу. Хлопці витратили 4 години на походи по магазинах (Хосоку закортіло оновити гардероб), а тепер відпочивають у вуличному кафе, витягнувши ноги, що втомилися.
ВИ ЧИТАЄТЕ
get a life
FanfictionНауковий факт: людина, яка переживає розлучення з близьким, проходить через п'ять стадій - заперечення, гнів, торг, депресія та прийняття. З незрозумілих причин дев'ятнадцятирічний Пак Чімін, старанний студент та зразковий син, трохи затримався на...