У свій двадцять перший день народження Чімін прокидається не від будильника, а від нахабного і, мабуть, голодного чотирилапого друга. М'які лапки тупцюють по ногах сплячого Пака і він обурено бурмоче, не розплющуючи очей:
- Хвостатий, і чого тобі не спиться так рано?
Через кілька секунд друга половина ліжка проминається, але кімната, як і раніше, занурена в тишу, розведену лише мірним постукуванням дощових крапель об шибки щільно зашторених вікон.
- Ти знову витріщаєшся, - вимовляє Чімін.
- Не витріщаюсь, а милуюсь.
Пак відкриває сонні повіки і зустрічається із зачарованим поглядом Юнгі. Він лежить на боці, підперши рукою голову; вологе після душу волосся у творчому безладді, вільна біла футболка та картаті піжамні штани пахнуть пральним порошком, а сам Юнгі – зубною пастою.
- Ти ненормальний - у відпустці вставати так рано, і заради чого? - Голос хлопця охриплий і низький після сну.
- Заради того, щоб випередити всіх і першим привітати з днем народження найпрекраснішу молоду людину на світі, - знову ця обеззброююча посмішка і променистий примруж. Мін нахиляється, щоб подарувати перший подарунок – ніжний та лінивий ранковий поцілунок, і хлопець охоче приймає його. Юнгі згортає Чіміна у міцні обійми, накриваючись ковдрою.
- Ти гарячий. І надто активний на шість ранку. Не впізнаю колишнього аматора поспати до обіду.
- А я ще не встиг сказати, що приготував святковий сніданок.
- Точно божевільний, - усміхається Пак.
Сказавши про сніданок, Юнгі не збрехав. На кухонному столі чекав підрум'янений тост з шинкою і зеленню і чашка гарячого американо. Мін дбайливо прикрасив тост свічками у вигляді цифр «2» та «1», а потім підпалив ґноти.
- Загадай бажання – шепоче чоловік, піднісши тарілку зі сніданком ближче до Чіміна.
- Хіба свічки мають бути не на торті?
- Торт буде ввечері, тому раджу вигадати ще одне бажання, - ласкаво вимовляє Юнгі.
Чімін прикриває очі, замислюється на кілька секунд, а потім задуває свічки, проганяючи руками димок. Хлопець спрямовує на Юнгі сяючий погляд – згадав, що бажання, загадане минулого дня народження, збулося.
ВИ ЧИТАЄТЕ
get a life
FanfictionНауковий факт: людина, яка переживає розлучення з близьким, проходить через п'ять стадій - заперечення, гнів, торг, депресія та прийняття. З незрозумілих причин дев'ятнадцятирічний Пак Чімін, старанний студент та зразковий син, трохи затримався на...