Mirio Nejire ve Maddie'yi pikniğe davet eder. Mirio ve Tamaki piknik yapacakları alana varırlar.
Tamaki: gelmemişler işte seni bilmiyorum ama Maddie benden kesinlikle hoşlanmıyor.
Mirio: acaba yarım saat erken geldiğimizden dolayı olabilir mi?
Tamaki:off tamam bekleyelim ama ben uyumak istiyorum.
Mirio: Tamaki kendin söyledin utangaçlığım Maddie'yi üzüyor diye o zaman yapılacak tek bir şey var utangıçlığını yen.
Tamaki: öff peki denerim.
Nejireyle Maddie piknik yerine gelir.
Maddie ve Nejire aynı anda: selaaaaaammm.
Mirio: merhabaaa, hoşgeldiniz.
Tamaki:selam.
Mirio: şeyyy biz bugün sizinle bir şey konuşmak istiyoruz.
Sen: tabii ki ( elindeki piknik sepetini gösterir) sofrayı kuralım konuşmaya başlarız.
Nejire sepetin içinden sofrayı alır ve yere serer. Tamaki yanıma gelir ve sepeti elimden alırken hafifçe elimi tutar ve göz göze geliriz bana göz kırpar ama göz kırpar kırpmaz yüzü kıpkırmızı olur. Piknik için herşeyi hazırladıktan sonra yerlerimize otururuz.
Nejire: eee ne diyecektiniz
Mirio: şey lafı çok uzatmayıp direk konuya gireceğim. Nejire ben senden hoşlanıyorum.
Nejire: neyyyy ciddi misin Mirio
Mirio: evet ciddiyim ama istemezsen anlarım.
Nejire:hayır tabii ki( mirio yüzünü asar ve bir şeyler söylemeye hazırlanır) tabii ki seni reddetmem yaklaşık bir aydır sana karşı bir şeyler hissediyordum ama bunu sana söyleyemedimmm. Sen beni seviyor musun emin olamadım ama bende senden hoşlanıyorummmmm.
Tamaki: ııı şeyy Maddie bende sana bir şey...
Sen: Nejire yoksa sennn
Nejire: yemin ederim ben hiçbir şey söylemedim.
Sen: peki daha fazla kimseden saklamanın anlamı yok Tamaki ben senden hoşlanıyorum.
Bunu söylerken gözlerimi iyice yumdum ve iki elimi yumruk yaptım Tamaki donup kalmıştı.
Nejire: ouvv çoooook tatlısınııııız. (Mirio bir şeyler söylemeye hazırlanır) sende tatlısın Mirio.
Tamaki'nin yüzü gerçekten kıpkırmızı olur en fazla ne kadar olabiliyorsa o kadar kıpkırmızı. Ve piknik alanından bu hâlde uzaklaşır.