kıskanç değilim

23 3 3
                                    

Önceki bölüm sonu:
Tam umudumu yitirmiştim ki...

Yeni bölüm:
Birden içeri bir kız girdi özgünlüğünü anlayamadın ama Tamaki az önce durduğu yerde yoktu. Başını öbür tarafa çevirdiğinde Tamaki'yi yere bırakan kızı gördün. Amajiki'nin kurtulmasına sevinmiştin ama o kızdan hiç hoşlanmamıştın.

(Kız bölüm resminde koydum aşağıya da koyuyorum)

Sen: Amajiki'yi bıraaaaaak
Diye bağırırken kız kendini tanıtıyordu
Kız: merhaba yakışıklı, ben Sakura iyi misin?
Amajiki: ııı
Sakura: iyi değil misin yaralı mısııın?
Sen o sırada hâlâ Amajiki'yi bıraaaaaaak diye bağırıyordun.
Sakura: oav kız arkadaşın mı? Güzelmiş ama sen daha iyilerine layıksın bence mesela ben örnek olarak verilebilirim.
Amajiki: onu kurtar. Ve bir daha bu şekilde konuşma onun hakkında.

Sen hâlâ Amajiki'yi bıraaaaak diye bağırmaya devam ediyordun. Amajiki sonunda seni duymuştu ayağa kalkmaya çalıştı ama yere düştü birazcık duvara tutunarak tekrar ayağa kalkmaya çalıştı bu sefer kalktı sana doğru topallamaya başladı ama bir şeyi hesaba katmamıştı Dabi ve Shigaraki hâlâ oradaydı.

Dabi: vay vay vay büyük üçlü'den Suneater kız arkadaşını kurtarmaya çalışıyor. İzlemeye değer bi...

Sende ne olduğunu anlayamadan birden uçmaya başladın. Alta doğru eğilip bakmaya çalıştın ama bandajların yüzünden bakamadın. Sonra sesinden hemen tanıdın bu Nejireydi.

Nejire: aovv iyi misin Maddie? Son iki günde başına gelmeyen kalmadı tatlımmm. Umarım bundan sonra daha güzel şeyler yaşarsın.
Sen: Tamaki orada kaldı.
Nejire: bu halde onu düşünmen çok tatlı ama merak etme Eraserhead ve Lemillion orayla ilgileniyor. Eraserhead dedi ki şimdilik suçluları yakalayamayız tek hedefimiz Maddie onu alıp çıkacağız. Ama Amajiki erkenci davrandığından dolayı bu şekilde planı yenilemek zorunda kaldık.

O sırada Amajiki:
Sakura: bu tatlı arkadaşlar senin tanıdığın mı Suneater?
Amajiki: evet.
Eraserhead: Suneater! Yanındaki kızı al ve çık.
Amajiki: hemen yanıma gel Sakura.
Sakura: yeter ki sen iste yakışıklıııııı.

Amajiki homurdanır.

Amajiki: sıkıca tutun uçacağız.
Sakura: aoaoaawvwv. Suneateeeer çok hızlı ilerliyorsun tanıştığımız ilk saatten beni kucağına almak haa
Amajiki: sorgulama ve tutun yoksa kötüler liginin sıradaki tutsağı olacaksın.

Sakura Amajiki'ye sıkıca tutundu. Amajiki kollarını kanat yaptı ve uçmaya başladı.

Sakura: gerçekten çoooooook havalısııııın.
Amajiki: nereye bırakayım ( bu kız da neyin nesi böyle iltifat tamam da bir yere kadar)
Sakura: eve bırakmalara mı başladık o kadar ileri seviyede miyiiiiiiz?
Amajiki: seni şuraya bırakacağım

Amajiki hafif alçaldı. Sakura'yı bırakmaya hazırlandı. O sırada
Sakura: hayır burada beni yalnız başıma bırakamazsııııın bu bölgeyi hiç tanımıyoruuuuum.
Amajiki: o zaman sus.
Sakura: of tamam prensim.
Amajiki: bana prensim deme.
Sakura aşkım mı diyeyim.
Amajiki: hayır sadece sus.

Amajiki'nin düşünceleri: çok inatçı bir kız ve tanışalı bir saat olmamasına ramen ondan hoşlandığımı düşünüyor amaaaaa... Maddie'nin beni affetmesinin bir yolu olabilir.

Amajiki: Sakura bana bir konuda yardım etmen gerekiyor.
Sakura: ne olur şu çirkin kız konusunda yardım etmeyeyim
Amajiki: hangi çirkin kız ben çirkin bir kız değil hayatımda gördüğüm en güzel kız için senden yardım isteyecektim.
Sakura: avhh demek o kız.
Amajiki: bak istersen yardım etme ama ettiğin sürece boyunca bana istediğin gibi hitap edebilirsin nasıl teklif.
Sakura: nasıl bir yardım istersin yakışıklım.
Amajiki: o kızı çok üzdüm ben ve beni affetmesini sağlamalıyım.
Sakura: haa tamam yaa şu kıkandırma oyunu anladım hallederim. Ama senin de bana daha sıcak davranman lazım inandırıcı olması için.
Amajiki: zor olacak. Çok kişinin olduğu yerlerde görüşmeyeceğiz sadece bizbizeyken.
Sakura: çok romantiksin yakışıklııııııım.
Amajiki: bizbizeden kastım Ben sen Mirio Nejire ve Maddie.
Sakura: of tamam.

Sen o sırada:

Sen: Plan mantıklıymış
Nejire: a evet genelde Eraserhead'in planları mantıklı olur. Şurada buluşacağız iniş yapalım.

İndik birkaç dakika bekleyip sohbet ettiniz sonra Amajiki veee... pislik kız Sakura geldi. Ama ama ama gerçekten inanamıyordun. A-Amajiki kızı kucağında taşıyordu. Kız ona hayran hayran bakıyordu. Ve Amajiki'nin sana attığı bakış şöyleydi.

( ben çizdiğimden dolayı biraz yamuk falan olabilir yani özür bu yüzden)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( ben çizdiğimden dolayı biraz yamuk falan olabilir yani özür bu yüzden)

Bu görüntüyü gördüğünde ( kucağa almasını diyor) aklından geçirdiğin tek şey ben kıskanç değilim kıskanç değilim kıskanç değilimdi. Ama fark etmesende kıskançlıktan çatlıyordun.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

tamaki×okuyucu yani sen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin