Senin ağzından
Sen: nerdeyim ben( bunları söylerken etrafa bakınırsın ve yattığın yerden kalkmaya çalışırsın ama kalkamazsın.
???: Tomura kız uyandı.
???: hatırlıyor mu? Bir şeyler
???: hayır hatırlamıyor.
Sen: kimsiniz benden ne istiyorunuz?( hâlâ tepinerek yattığın yerden kalkmaya çalışırsın.)
Tomura olduğunu sandığım ses: Twice Toga'ya kızın kanını almasını söyle. Ve kızı daha sıkı bağla.
Twice( sanırım Twice): Toga kan içme zamanın tatlım.
Toga: bana tatlım deme. Vay canına Maddie çooooook tatlısıııııın İzuku'yu tanıyor musun? Eğer burdan canlı çıkabilirsen aramızı yapar mısıııın?( evet kız çok tatlı konuşuyor ama elindeki bıçağı sana doğrulttu allahtan sadece koluna baya büyük bir çizik attı ölmedin yani.)(Yazardan: Toga mha daki favori kız karakterim burada onu kötü karakter olarak göstersem bile hâlâ o kadar tatlı kiiii eklemeden geçemedim🤤)
Sen: benden ne istiyorsunuz.
Toga: ben aslında kendi çıkarlarıma göre hareket etsem seni salıp İzuku'yu bana ayarlamanı isterdim amaaa... planımız için lazımsın yani seni salamam. Tomura'nın dediğine göre...
Tomura: Toga sus artııık!!!
Nejireyle yüklediğin uygulama oradan yerini bulabilirlerdi hafızan çok bulanıktı.(Yazardan: anlatım şeklimi bir anda değiştirdiğim için özür bu arada)
Tamaki'nin ağzından:
KAHRETSİN hepsi benim suçum. Onu kurtarmalıyız
Tamaki: Nejire yeri gözüküyor mu?
Nejire: tüm suçlular eski depolarda mı toplanır gerçekten mi? Fazla klasik ama iki sokak ötede köşeyi döndükten sonra yaklaşık 300 metre ilerliyoruz orada eski bir depo var. Maddie'yi orada tutuyorlar.
Tamaki: ben önden gideyim. ( kollarını kanat yapar. Ve uçarak Nejire'nin tarif ettiği yere doğru yol alır.
Nejire: hmm sanırım Tamaki kahvaltıda tavuk kanat yemiş.
Sensei: yazık çocuğa...Tamaki o sırada:
Depo!!! İşte orada. ( yere iner ve kapıyı kırdı)
Twice seni içeri götürdü. Ve Toga birden sana dönüştü. Durum vahimdi acil ses çıkarman gerekiyordu. Avazın çıktığı kadar bağırdın. Aslında Toga olan ama senin görünüşünde olan sevgili kişi senin gibi davranmaya çalıştı ama çok yazık oldu çünkü Tamaki sevdiği kızın senin görüntündeki Toga olduğu anlamış ve Togayı ahtapot koluyla sarmıştı. Ve bu kadar şey olurken senin aklında kalan tek şey kendini Tamaki'nin sevdiği kız olarak görmendi. Hemen bu düşünceyi aklından çıkardın. Twice seni koridorun solundaki bir odaya soktu orada bir adet çok elli ve mavi saçlı kişi. Bir adet de morlu yerleri ve dikişleri olan genç adam vardı.(Yazardan: böyle hayal edebilirsiniz yazıyı takmayın)
Villian olsalarda ikiside çok karizmatikti çünkü neden olmasındı. Bunları aklından çıkarmak istesen de çıkaramıyordun çünkü yazar öyle istiyordu. Evet yazar biraz bencildi. Elleri olan konuşmaya başladı. Sesinden hemen tanıdım bu Tomuraydı bizim seslendiğimiz şekille Shigaraki kötüler liginin başkanı olan.
Shigaraki: selam tatlı kız ölmeden önce göreceğin tek yer bu depo olacak ama seni biraz daha ağırlayacağız yani tadını çıkart.
Dikişli karizmatik çocuk: neden bu gereksizi elimizde tutuyoruz ki çok daha değerli parçalar var bokugo denen çocuk elimizden kaçtıktan sonra bu gereksizle ne yapabiliriz?
Shigaraki: özgünlüğü hiç bir işimize yaramaz. Nomuları artık üretemiyoruz bu yüzden bedenleri ele geçirmek istiyorum. Dayanıklıkları en güçlü olanları. Bu kızın özgünlüğü gerçekten bi b*kumuza yaramaz ama dayanıklılığı ile yeni canavarlarım olacak. Şu Kirishima denen çocuk daha işimize yarar onu da bir ara kaçırın.
Dabi: şu çocuk sevgilin mi?
Etrafına baktın soruyu sana sormuştu.
Sen: hayır!
Dabi: iyi o zaman istediğim gibi sövece..
Sen: şuradan kurtulur kurtulmaz ilk önce sizi yiyeceğim.
Dabi: Tomura bu yam yam mı yoksa bula bula bunu mu buldunuz?
Shigaraki: lan bu hayvan oluyo ya. Onu diyor.Tamaki o sırada:
Toga: yakışıklıymışsın. Adın Amajikiydi değil miiii?
Tamaki: ben suneater seni yakalatan kişi olacağım. Bu yüzden çok sıvışma söyle Maddie nerede?
Toga: yiaaa sen çok tatlısın sevgilin mi yoksaaaa?
Tamaki: yerini söyle dedim. ( Togayı duvara daha çok yaklaştırır)
Toga: sakin ol yakışıklı şu kapının orada bir koridor var oradaki odalardan birinde olması lâzım.
Tamaki: hm
Toga:bir teşekkür bile yok muuuuu???
Tamaki koşarak koridora girmiştir bile her kapıyı açarken bir kapıda sedye gibi bir şeye bağlı olan Maddie' yi, Shigaraki'yi ve garip bir adam görür.
Shigaraki: vay vay vaaay büyük üçlüden Suneater gelmiş Dabi onun için güzel bir karşılama ateşi yakar mısın?
Dabi'nin elinden mavi ateş çıkmaya başlar Tamaki yüzü dahil görebildiğimiz her tarafını kabuğa dönüştürür. Tamaki'nin kabuğu'nun da bir sınırı vardı ama. Yavaşça kabuk erimeye başladı. Tam umudu kesmiştim ki...
BÖLÜM SONU