4

109 12 6
                                    

"yağmurlar var kalbimde"


*

Chifuyu aşağıdan gelen bağırış ve gülme sesleri ile uyandı. Dün akşam Mitsuya kendisinin iyi olup olmadığını kontrol etmek için onda kalmıştı. Tüm gece boyunca dertleşmişlerdi. Saat 2-3 civarına gelince Matsuno uykuyla olan savaşını kaybedip uyumuştu.

Yavaşça yatağından kalktı, elini yüzünü yıkamak için lavaboya girdi. İşi bitince yine yavaş adımlarla aşağı kata, oturma odasına indi. Neredeyse herkes oradaydı, ev daha önce hiç olmadığı kadar kalabalıktı. En fazla 3 kişi gelmiş olan evde kendisiylr beraber 8 kişi vardı. Draken, Mikey, Kazutora, Gülücük, Hiddet, Hanagaki ve Mitsuya. Mitsuya zaten evdeydi diğerlerini de Mitsuya'nın çağırdığını düşündü.

"oi, Chifuyu uyandın mı" Kazutora'nın sorusuyla ona döndü "sence" Kazutora bu cevaba sadece gülmekle yetindi. Matsuno'nun dikkati yemek masasına kaydı, normal de hiç bir güç bu çocuklara yemek yaptıramazdı. Ne oldu da kahvaltı hazırlamaya karar verdiler. Bu durum Chifuyu'yu şaşırttı, ama umursamadı çünkü acıkmıştı ve kimseyi de bekleyemezdi, o yüzden masaya oturduğu gibi yemeye başladı. Onun masaya oturup yemeye başaldığını gören diğerleride oturdular ve ona eşlik ettiler.

"bu gün mezarlığa gidicek misin" Mikey'nin kısık sesle sorduğu soru Chifuyu'yu meraklandırmıştı. Durduk yere niye böyle bir soru sormuştu ki Mikey. "evet... gideceğim" Mikey'nin yüzünde o her zamanki gülümsemesi vardı. "güzel bende gideceğim, birlikte gidelim" Chifuyu kafa sallamakla yetindi.

Yemekleri yiyip bitirince masayı topladılar ve bulaşıkları yıkadılar. Mikey dışında herkes gitmişti. "üstümü değiştireyim sonra çıkalım" Mikey kafasını olumlu oianlamda salladı. Chifuyu hazırlanınca aşağı, Mikey'nin yanına indi. "yürüyelim mi" Chifuyu sessizce onayladı, ve evden çıktılar. Mezarlığa doğru yürümeye başladılar, ikiside susuyordu. Bundan dolayı ortamda gerici bir sessizlik vardı.

"Baji'den hoşlanıyordun değil mi, tabi hala hoşlanıyor musun bilmiyorum" Matsuno, Mikey'nin dediği ile ona döndü "belli oluyor mu ya" Mikey gülümsedi "eğer dikkatli bakılırsa evet, konu her Baji'ye gelince gözlerinin içi parlıyor ve her zaman yüzünde aptal bir gülümseme oluyor"

Chifuyu buna şaşırmamıştı çünkü Mikey haklıydı, konu her Baji'ye gelince yüzünde aptal bir gülümseme oluşuyordu, ve o bunu biliyordu, ama elinden bir şey gelmiyordu. "ondan gerçekten çok hoşlanıyorum, daha ona açılmamıştım bile. Bana ne tepki verirdi bilmiyorum" gerçekten rahatlamış hissediyordu, içini bitine dökmek onun omuzlarındaki en ağır yükün alınmıl gibi hissetmesine yol açıyordu ve bu ona iyi gelmişti.

"cevabı ne olurdu bilmiyorum ama emin ol anlayışlı olurdu, seni üzmek en son isteyeceği şey olduğunu çok iyi biliyorum. Yerin onun için apayrı bir önemliydi" bu sözler Chifuyu'yu rahatlamış ve sakinleştirmişti, keşke önceden açılsaymışım diye mırıldandı. Sonuçta bu saatten sonra açılmasının kimseye bir faydası yoktu.

"omzumdan ağır bir yük kalkmış gibi hissediyorum" Mikey omuz silkmekle yetindi. "bunu daha önce kimseye söyleyememiştim, ama artık çok daha rahatım, Baji-san'ın yanına gidince daha rahat olabileceğim. Saol Mikey-kun" Mikey elini Matsuno'nun omzuna koydu "sorun değil eğer benim dışımda kimse bilmiyorsa içini bana dönebilirsin dinlerim sorun yok. Sonuçta Baji ikimiz için de önemli bir insandı." Matsuno gülümsedi ve önüne döndü neredeyse mezara gelmişlerdi.

"tekrardan saol Mikey" Mikey, Chifuyu'ya  döndü ve gülümsedi. "dediğim gibi sorun değil arkadaşız sonuçta değil mi, bir sıkıntın olursa söylemekten çekinme lütfen elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım. Eğer sorunlarınızla ilgilenmezsen Toman'a istediğim gibi bir lider olamam haksız mıyım" Matsuno bu cevaba şaşırmamıştı.

Mikey'nin karakterini çok iyi biliyordu, Mikey arkadaşlarına haddinden fazla değer veriyordu ama kimse bu durumdan rahatsız değildi aksine acayip rahatlardı, sonuçta arkalarında dağ gibi Mikey ve Toman vardı. Chifuyu, Baji'nin bu kadar şanslı olmasına mutlu oluyordu arkadaşları cidden baya iyiydi. Mezara geldiklerini hiç fark etmemişlerdi. Chifuyu belki Mikey'ninde kendisi gibi anlatacağı özel şeyler vardır diye sonradan gitmeye karar verdi. "sen git Mikey benim halletmem gereken işlerim var" Mikey kafasıyla onayladı.

Chifuyu, Mikey ile yollarını ayırıp bir parka geldi. Bir süre orda oyalandıktan sonra Mezarlığa gitmek için parktan ayrıldı. Mezara geldiğinde kimse yoktu demek ki Mikey gitti diye düşündü. Her zaman yaptığı gibi mezarın önüne oturdu. Bir süre sessizce mezar taşını inceledi.

"yağmurlar var kalbimde, bazen kızıp şimşekler çaktırıyorlar. Yağmurları durdurur musun Baji-san. Benimde yanına alır mısın?" Baji'nin yokluğunun bu kadar fark edilmesi Matsuno'yu cidden kötü etkiliyor ama elinden hiç bir şey gelmiyordu.

>yeni bölümü sizlere sunuyorum. Bu bölümde pek Chifuyu'nun Baji'ye içini dökmesini okumadık, hep aynı olay döngüsünü izlersem sıkıcı olacağını düşündüm. Bazen arada böyle diğer karakterlerle Chifuyu'nun konuşmalarını koyarım, oylamayı unutmayın lütfen.

Dead Lover || BajiFuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin