İlk oda ...
Merhaba sevgili okurlar ... Oylamayı unutmayın . Sizleri seviyorum . Bölüm sonu görüşürüz .
Arabadan indiğimizde bizi kocaman, boş , yemyeşil çimlerle kaplı bir ova karşıladı . Burada ne işimiz vardı .
" OHA" diyen Esin'in sesini duyduğumda ona döndüm . O ise farklı bir yere bakıyordu . Onun baktığı tarafa baktığımda ağzım bir karış açık kalmıştı .
Karşımda bir ucunu gördüğüm ama diğer ucunu görmediğim bir ev , ev değil saray gibi bir şey vardı.
Esin olduğu yerde sendelediğinde hızlıca kolundan tutup yüzüne baktım . Kız şoka girmişti . Ağzı "o" şeklini almış bir karış açıkken gözleri ise büs 'büyük olmuştu .
" Sakin ol " dedim ona doğru . Önce bana baktı . Sonra kolundaki elime . Ben ne yapacağını beklerken o bir anda eski haline dönüp koşarak Umut' un yanına gitti ve ona birşey anlatmaya başladı .
Neden Eren'in değilde direkt Umut'un yanına gidiyordu ki sanki .
" Kayra gelsene !" Eren'in ismimi seslenmesi ile kendime geldim . Erene dönüp;
" Efendim Eren " dedim .
" Ümit bey eve girmeden bize birşeyler anlatacakmış yanına çağırıyor " dedi . Hızlıca yanına gittim ve beraber yürümeye başladık .
Yanlarına vardığımda Esin Umut'a yapışmış kadar yakın duruyordu .
Esini seviyordum ama nedense bu hareketlerinden hiç hoşlanmamıştım.Ümit bey herkesin onu dinlediğimde emin olunca konuşmaya başladı .
" Evet çocuklar birazdan yarışmayı başlatacağız ondan önce , birazdan bir araba ile arkadaşlar gelecekler üstlerinin aranacak " dedi . Devam ediyordu ki Esin meraklı sesiyle konuşmaya başladı .
" Neden üstümüz aranıyor " dedi . Ümit bey bütün nedeniyle ona döndü . Öyle konuşmaya başladı.
" Eve geçersiz eşya sokmanız yasak . Mesela cep telefonu yada çakmak , sigara gibi şeyleri de içmeniz bu sürede yasak , hem belki böyle bağımlılığı olanlar , bu kural sayesinde sigara içmeyi bırakırlar . " Dedi . Hepimizin üzerinde gezdirdi gözlerini . Eline yandaki küçük masadan küçük bir kutu aldı ve bizlere uzattı .
" Cep telefonlarınızı ve üzerinizde sigara, çakmak veya yakıcı herhangi bir cisim varsa kutuya koyun lütfen" dedi . Adam aniden aşırı kuralcı biri olmuştu .
" Telefonlarımıza ne olacak " dedi Esin . Ümit bey tekrar ona döndü .
" son odaya koyacağız merak etme , okuduğunuz eşyalara hiçbir zarar gelmeyecek merak etmeyin " dedi . Telefonumu cebimden çıkarıp kutuya bıraktım yavaşça , sonra kulaklığımı çıkardım ve onu'da koydum . Hepsi benimle aynı şeyleri koydular . Umut'un koyduğu sigara ve çakmak dikkatimi çekmişti . Sigaramı içiyordu .
Hepimiz söylediği eşyaları koymuştuk ama Eşinin eşyaları bitmiyordu . Montunun cebinden çıkardığı küçük tarak , fondöten , rimel , ruj , oje ve allık kutusunu kutuya bıraktı . Hepimiz şaşkınca ona bakıyorduk . Nereye sığmıştı bu kadar çok eşya.
" Tövbe Allah'ım " dedi Eren şaşkın bir sesle . Dehşetle Esin'e bakıyordu . " Acaba orada geçen gün kaybettiğim
Orijinal Beşiktaş bilekliği de varmı ?" Dedi . Kocaman bir kahkaha attım .Gülmem bitince gözlerim Umut ile buluştu . Oda bana bakıyordu . Gülerken beni izlemişti sanırım . Bu düşünce nedense karnımın içinde birşeylerin hareketlenmesi ne neden oluyordu , heyecanlanıyordum.
O sırada önümüze bizim geldiğimizde biraz daha küçük siyah bir jip geldi . Dordumuz birden hile doğru döndük
. Jip'in kapısı açıldı . Önce sadece asaletten yıkılan iki çift ayakkabı girdi görüş açıma . Sonra kadının bütün bedenini gördüm .Uzun krem rengi diz altı , dar elbisesi ,
Doğal olmadığı belli olan sarı uzun saçları ve aşırı fazla ama güzel gözüken makyajıyla , güzel bir kadın indi arabadan .Sonra şoför koltuğundan farklı bir kadın indi . Diğer kadının aksine oldukça kısa olan kırmızı dar elbisesiyle vücut hatları oldukça belli oluyordu . Siyah , yüksek topuklu ayakkabılar ve siyah kısa saçlar ... Bu kadında gerçekten asalet kelimesinin göbek adıydı.
" Evet gençler " dedi sarışın kadın . " Ben Nilsu , Ümit çağırdı beni , eee bu arada o nerede ?" Diye sordu .
" Buradayım !" Dedi Ümit beyin sesi arkamızdan . Hızla yürüyerek Nilsu hanım 'a doğru gitti . Yanına vardığında hızlıca kendine çekip sarıldı . Nilsu'da sarılmasına Ümit bey gibi hızla karşılık verdi . Sonra esmer kadınlarda sarıldılar ve nihayet bize döndüler .
" Eee bu arada ben Derya " dedi esmer kadın . Onu onaylayarak başımızı aşağı yukarı salladık.
" Evet çocuklar arama yapalım sonra ise kuralları zaten biliyorsunuz . Eve giriş yapacaksınız . " Dedi Ümit bey .
Derya hanım karşıma geçti . " Kollarını kaldırırmısın canım " dedi .
Kollarımı iki yana kaldırdım . Kendimi bir an bir suç işlemiş'te teslim oluyormuş gibi hissetmiştim .
Derya hanım hızla üzerimi aramaya başladı . Nilsu hanım ise Esin'in üzerini arıyordu . Ümit bey ise Umut ile Eren'in .
" Tamam temiz " dedi Derya hanım .
" Çocuklarda temiz " dedi Ümit bey .
Niyahet arama olayı bitmişti . Bu olay bana hapisaneye giriş öncesi arama yapılmış gibi hissettirmişti . Çok aksiyon filmi izlemekten oluyor bunlar hep
" Hadi çocuklar iyi şanslar unutmayın kurallar dışına çıkmak yok " dedi Ümit bey . Hepimiz kafamızla onayladık .
Ümit bey büyük , büsbüyük eve doğru yaklaştı . Kapının anahtar deliğine anahtarı soktu üç kere sağa doğru çevirdi anahtarı . Kapının acilma sesi gelince kafasını bize doğru döndürdü . Gülümsüyordu . Ve nihayet kapıyı geriye doğru ittirdi . Karşımızda birinci oda yazılı bir kapı . Kapıyı açtığımız anda yarışma başlayacaktı ve biz birinci odaya girecektik ...
Merhaba lavanta kokulularım . Bölümü beğendiyseniz oylamyi unutmayın . Bu bölümle alakalı bence , son bölümü yazarken içinden sürekli ne kadar çok "nihayet" kelimesini kullandım . Dedim . Sonra baktım iki üç kere falan yazmışım sjsjsjs. Neyse lavanta kokulularım , sizlere her ne yapacaksanız iyi eğlenceler . Yaptığınız her işi zevk alarak yapmayı unutmayın ! Bulaşık yıkamayı bile !😅 Sjsjsj . Görüşürüz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahsur Ruhlar
Aventura" Mutlu günler ... " Dedim gözlerinin tam içine bakarak . " Felaket getirir " . Sadece gözlerime baktı . Sustu ... Bir oda düşünün , yaşadığınız evin neredeyse on katı . Bir ev düşünün , bu odalardan 25 tane olan . biz dört kişi , bulmacaları bu...