𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐰𝐨 :𝐁𝐥𝐮𝐫𝐫𝐲 𝐋𝐢𝐧𝐞𝐫

210 9 0
                                    

Táto zvláštne pokojná...a tichá miestnosť.

Počula som hlasné zvuky šuchotajúceho lístia, vzdialené odo mňa, ale celú noc zúrila nepretržitá búrka.

Zvláštne, páchlo to plesňou. hnilý zápach, ktorý ma prebudil, a zvuk kvapiek vody nepretržite kvapkajúcich do kaluže, ktorá sa vytvorila na zemi, otvorila som oči a rozhliadla sa po tmavej miestnosti, nepamätám si, že by moja posteľ bola taká zničená a nepohodlná.

Celá miestnosť je neznáma a dosť zvláštne to tu páchne, bola zima a ja som cítila zvonenie v hlave, ktoré sa nedalo zastaviť, pomaly som zdvihla ruku, aby som si ju položila na čelo, no okamžite sa zmocnila vlna paniky. nado mnou, keď som si uvedomila, že moje zápästia sú zviazané hrubým a pevným uzlom, nemohla som pohnúť rukami ani nohami, A jediná vec, ktorá osvetľovala túto miestnosť, boli lúče svetla z drobných prasklín tu a tam v okne. .

Pokúsila som  kričať, ale ústa som mala zalepené páskou. V úplnej panike som sa snažila vyslobodiť, ťahala som sa z postele na podlahu, čo spôsobilo silné buchnutie, keď moje telo narazilo na hrubú drevenú podlahu.

Podlaha bola mokrá a ten zvláštny zápach sa stále zhoršoval. Čo sa to do pekla deje? čo je to všetko? Zúfalo som sa snažila prelomiť uzol, srdce mi kleslo, keď som počula vzdialené kroky niekoho približujúceho sa, okamžite som sa zastavila a zostala stáť na svojom mieste, každý dych som považovala za ťažký, zavládlo dlhé ticho, počula som, ako mi rýchlejšie bije srdce a zvonenie v mojej hlave sa zhoršovalo, keď som neprestávala panikáriť, ale dlhé ticho skončilo, keď kľučka dverí sa začala hýbať a ja som si uvedomila, že kto je na druhej strane, prichádza.

Hneď ma prepadla panika a snažila som  rýchlo premýšľať, hlasné buchnutie muselo upozorniť toho, kto je tu, pokúsila som sa dostať späť na posteľ, akoby sa nič nestalo, ale zlyhala som a ten, kto sa tam pokúšal dostať, uspel. Dvere zaškrípali, keď sa jemne a pomaly otvorili, vo dverách stála mužská postava, jediný zdroj svetla bol zvonku, nedokázala som rozoznať jeho črty, hlavou mi prebehlo milión otázok, kto to bol? , prečo tu bol? Kde som?

"Zdá sa, že si sa konečne zobudila," povedal známym tónom, no točila sa mi hlava, bolo mi zle pach veci ešte zhoršil a bolo mi na vracanie, tak veľmi som sa snažila spomenúť si na čokoľvek, čo sa stalo, ale nemohla som, nič ku mne neprichádzalo, moje telo bolo znecitlivené a slabé a triasla som sa, nie od zimy. v skutočnosti nemôžem povedať, či som počasie správne vnímala,

Nemohla som robiť nič iné, len mlčať.

"Je neslušné ignorovať niekoho, kto sa s tebou rozpráva miláčik." Znovu prehovoril s ľahkým chichotom, keď som mu nereagovala, videla som obrysy predmetu v jeho rukách a vyzeralo to ako dlhý ostrý predmet, možno nôž... keď držal niečo, čo vyzeralo ako mäsiarsky nôž vo svojich rukách mávol rukou doľava a pokúšal sa dosiahnuť vypínač, keď zapol vypínač, miestnosť zaplnilo mihotavé slabé žlté svetlo, zavrela som oči tak silno, ako som len mohla.

"Ja-nevidela som tvoju tvár, prosím..ne-neubližuj mi" blábotala som cez pásku na mojich ústach, takmer to nedávalo zmysel, v tejto situácii, keď som mala pocit, že sa mi krúti hlava, Myslela som len na žobranie. Posmešne sa zachichotal, celé telo sa mi začalo chvieť silnejšie, cítila som pulz v ušiach, ktoré mi pálili a asi boli červené.

"Ale chcem, aby si ma videla, otvor svoje pekné oči, chýbali mi." Odpovedal, jeho hlas začal znieť čoraz známejšie, kto to bol? Prečo si len nepamätám? Nechala som zatvorené oči a otočila som hlavu na stranu, ignorujúc jeho príkaz.

"Povedal som: Otvor tie skurvene oči!"

Jeho hlas sa rozliehal izbou a okamžite som sa zľakla, otvorila som oči v strachu a zmocnil sa ma šok, akoby som sa konečne spamätala, oči sa mi rozšírili a hruď som mala stiahnutú. Bol to On muž ktorý v ten deň prišiel do kaviarne, Tá istá osoba celá v čiernom.

LOVESICK (p.j)Where stories live. Discover now