"Ako to sakra vedela!?" Nancy si pretrela spánky, "Naozaj neviem, ale myslím, že steny majú uši," pokrčila som plecami.
"Zdá sa, že si príliš chladná na niekoho, kto by mohol byť za to zabitý" Nancy zdvihla obočie, "Nancy, čo sa stane, ak tento plán nevyjde?" Spýtala som sa: "Zomrieme," odpovedala, bola som zmätená, keď som sa snažila pochopiť, či bola sarkastická alebo nie.
"Nancy naozaj nás plánuješ oboch zabiť?" Povzdychla som si: „Nie je čas, Lisa, začíname dnes večer,“ vstala a čakala na moju odpoveď.
"Ale-" Nemohla som dokončiť, čo som chcela povedať skôr, ako ma prerušila,
"Nie, ale začíname DNES V noci, budem prinútená k toxickému manželstvu a teba zabijú, ak to nebude Jimin, tak jeho otec."
"Dobre dobre!" Súhlasila som, že začnem dnes.
"Ale prečo jednoducho neodmietneš manželstvo, Nancy?"
"Nemôžem skúsiť všetko, ale aj tak ma do toho nútia, držia okolo mňa ochranku, aby som neutiekla, som NÚTENÁ si ho vziať, obe strany zúfalo túžia mať vzťah." odpovedala.
"Tak preto tak vášnivo odchádzaš, si ako ja, si v pasci," povedala som.
"Je, ale stále ťa beriem so sebou a musím ti niečo povedať, ale teraz ti to nemôžem povedať." Nechaj ho zostať v miestnosti tak dlho, ako je to možné, urob čokoľvek, čo potrebujete. Len ho tam drž." znova zmenila tému a odišla z miestnosti.
Nastal čas, keď už vládla noc, búrka vonku bola najhlasnejšia, vonku hromy a dážď nikdy neustával, akoby to bolo mesto dažďov.
Nikdy som taký dážď nevidela, bolo mi to čudné, pretože som taký dážď v meste nikdy nezaznamenala.
Zišiel som dole a hľadala som Jimina, videla som, ako ku mne prichádza Mária a bola som skepticka, čo povedať, nakoniec som nabrala dosť odvahy, aby som k nej prišla a pokúsila sa s ňou porozprávať.
Odkašľala som si, aby si všimla moju prítomnosť, "Maria?"
"Čo potrebuješ Lisa?" odpovedala mi svojím obvyklým tónom bez emócií,
"O tom, čo sa stalo..." začala som, "Nič sa nestalo Lisa, obávam sa, že som sa mýlila a modlím sa, aby si mi odpustila. Viem, ako veľmi ťa to bolí, keď ťa tu držia proti svojej vôli," povzdychla si.
"Keby si bola matkou, rozumela by si, chceš len šťastie pre svoje dieťa. Nie som ani jeho biologická matka, ale stále ho milujem, ako keby bolo moje vlastné."
"Nebudem zasahovať do tvojho plánu, ale nepomohla by som ti éterom. Čokoľvek sa rozhodneš urobiť, budem sa správať, akoby to neexistovalo, ale pamätaj, Lisa, keby som bola tebou, neverila by som Nancy," povedala. pošúchala si rameno predtým, ako som odišla, nedala mi šancu hovoriť.
Zaujímalo by ma, či sa Nancy vrátila do izby a či už pracovala na okenných mrežiach a počúvala, aké ticho je v dome okrem neustáleho klepania dažďových kvapiek na okná a šľahajúcich hromov, alebo by mohol byť zatienený týmito zvuky, ale okrem toho je dôležité, ako dobre Nancy zvláda túto situáciu.
Ďalší úder hromu ma nahlas vyľakal, cítila som jeho silu v podlahe a chvejúcich sa oknách, byť tak vysoko na hore, alebo presnejšie na kopci, malo svoje výhody a nevýhody.
A byť tak blízko hromu bolo zjavne jeho nevýhodou, sila hromu spôsobila, že svetlá pomaly blikali, ale nakoniec vzali všetku energiu v dome.
Jediný čas, ktorý okolo seba vidím, je stáť sám v tme na päť sekúnd, keď sa ozve hrom, zdvihnem ruku do vzduchu a snažím sa nájsť cestu v tme s zúrivou búrkou vonku,
ВЫ ЧИТАЕТЕ
LOVESICK (p.j)
ФанфикPotom, čo ju uniesol muž, ktorý odhalil svoju pokračujúcu posadnutosť ňou a mesiace prenasledovania, si uvedomila jeho silu, keď zistila, že je synom mocného mafiánskeho bossa a dedičom potenciálne miliárd špinavých peňazí. Po tom, čo sa vzdala útek...