ᴄʜᴀᴘᴛᴇʀ ᴛʜʀᴇᴇ:ɪᴛ'ꜱ ᴀʟʟ ꜰᴏʀ ᴜ

176 6 0
                                    

Zobudila som sa v tej istej tmavej miestnosti , v ktorej som bola celú noc. S mierne rozmazaným videním som si pretrela oči dlaňami a otvorila som ich, nepretržite som žmurkla a snažila sa pochopiť situáciu, v ktorej som bola,. Miestnosť bola plná chladu vánok novembrovej noci, alebo niečo iné ? Snažila som sa zapamätať si dátum a deň predtým, ako ma sem priviedol, tak zúfalo, ale nepodarilo sa mi to.

Cez zabarikádované okno sa prehnala náhla vlna vetra, bez ohľadu na to, do akej miery bránila vetru, bola neúčinná kvôli prasklinám a chýbajúcim častiam, ktoré sa rozprestierali po celom okne.  Zatiaľ čo si vietor razil cestu cez rozbité okno a tesný priestor medzi drevenými doskami, nemohla som si pomôcť, aby som sa triasla od zimy, ktorá naplnila miestnosť, takže bola studená a chladná, hoci ma zakrývala malá tenká prikrývka nerobilo to veľký rozdiel v zahriatí.

Moja pravá ruka bola stále pripútaná k čelu postele, bez ohľadu na to, ako veľmi som sa triasla a ťahala ruku hore a dole, nestalo sa nič iné ako šuchanie zápästia,

Práve keď fúkal ďalší vietor, nazbierala som čo najviac prikrývky, aby som zakryla celé telo. Postavila som sa, aby som si sadla, potom som si ľahla , kolená som si pritiahla k hrudi a triasla som sa od zimy,

V ten deň som mala na sebe šaty, rada som nosila šaty a sukne, no hrozná predstava.

Nevedela som, že budem ľutovať šaty, vedela som, že v ten deň bude slnečno, ale nevedela som, že ostanem uväznená v tmavej miestnosti v mraze.

Moja bunda bola preč, moje topánky, šál a všetky veci, žiadne náušnice, náhrdelníky, nič.

Začala som sa obzerať po tmavej miestnosti a prižmúrila som oči, aby som videla cez tmu, Hľadala som všade a snažila som sa vidieť niečo známe, nevidela som nič, len osamelé kovové kreslo sediace blízko pri konci postele, ale aspoň tam nebolo telo, čo bola úľava,

Začalo mi škvŕkať v žalúdku a moje pery a hrdlo boli suché. Začala som premýšľať, kedy som naposledy jedla, neviem čas, deň, dátum, ani kde som, cítila som, ako mi stískalo srdce, keď sa kľučka opäť začala triasť,

Okamžite som sa vrátila na svoje miesto a predstierala, že spím. pred otvorením dverí, teraz som plne závislá na svojom sluchu, drevená podlaha uľahčila rozpoznanie, kedy a kde sa môže pohybovať, pretože to vždy vŕzgalo, neviem presne povedať, kde je, ale viem, že neprestal sa hýbať, akoby niečo hľadal, cítila som, ako sa približuje k posteli,

Zvedavo som pootvorila oči, aby som videla , čo má za lubom, držal malú sviečku, nie príliš malú, ale dosť veľkú, aby mu osvetlila cestu.

Zdvihol posteľnú bielizeň a sklonil sa, pozrel sa pod posteľ a ja som sa čudovala, prečo používa sviečku namiesto toho, aby len rozsvietil svetlá, možno ma nechcel zobudiť ? Alebo je to len preto, že tu nefunguje elektrina...? vstal, čo spôsobilo, že som opäť zavrela oči, počula som jeho stopu smerujúcu priamo do rohu miestnosti.

Keď som počula, že niečo položil, predpokladala som, že to bola sviečka v jeho rukách, takže som znova otvorila oči, videla som, ako vytiahol tašku, moju tašku.

Otvoril ho a pomaly vytiahol papiere, mejkap, parfum, knihy a ďalšie veci, ktoré dievča zvyčajne nosí vo svojej taške, Vytiahol modrý súbor, ktorý obsahoval celé moje poznámky na vysokej škole, poznámky a úlohy, a začal listovať.  

Hnevalo ma, prečo také niečo urobil, ale netrvalo mu dlho, kým si konečne uvedomil, že sú to len moje poznámky.

Zvláštne je, ako vytiahol telefón a otvoril ho, vybral jednu SIM kartu a potom vložil ďalšiu. Rýchlo som si uvedomila, že to môže byť moja SIM karta s mojím číslom.

LOVESICK (p.j)Место, где живут истории. Откройте их для себя