Keď som sa od neho odplazila, stále si rozopínal bielu košeľu, nakoniec sa mi odhalila jeho hruď spolu s mnohými jeho tetovaniami, hladko si rozopol opasok a podišiel ku mne.
Bola som nervózna, mám skúsiť utiecť? možno ak sa dostanem k dverám.. Alebo to všetko zhorší?Nakoniec mi posteľ zabránila ísť ďalej, siahla som si nohy a zavrela oči.
Chytil ma za zápästie a vytiahol ma hore, oči mu stále horeli hnevom, agresívne ma strčil na posteľ, hneď som sa postavila a opäť pritiahla nohy k sebe,
"Buď dobré dievča a čakaj na svojho Majstra" uškrnul sa, keď odo mňa cúvol, zostala som stále na svojom mieste,
Išiel k tomu, čo som považoval za skriňou otvoril ju, aby odhalil sériu podivných predmetov, siahol po dlhom predmete pripomínajúcom tyč, presnejšie po palici. Začali sa mi potiť ruky a srdce mi začalo biť rýchlejšie, nevedela som, že všetky tie...veci si tu nechal, neviem ich opísať ani pomenovať, sú pre mňa zvláštne a nové.
Položil palicu na posteľ vedľa mňa, pritisol svoje mäkké pery na moje, keď mi zozadu rozopínal blúzku,objal ma okolo pása, vytiahol ma, vyzliekol ma zo sukne a hodil ju vedľa blúzky na zem, ruky som držala spolu a zakrývala si holú hruď. Jemne držal moje ramienko podprsenky a ťahal mi ho dole cez rameno, "N-Nie!" Zakričala som, keď som od neho cúvla, on sa rozzúril a pevne ma chytil za zápästie a pritiahol si ma bližšie.
Zdvihol ruku do vzduchu a dal mi facku, čím som sa ztrhla od bolesti, štípanie ma pálilo na líci, položila som si ruku na líce a plakala som od bolesti.
"Ak ma poslúchneš, nebudem ti musieť ublížiť," schmatol palicu, ktorú nechal vedľa mňa, "No, čo urobíme neposlušným dievčatám ako si ty?" Spýtal sa, "Ja-neviem" povedala som, "Zlá odpoveď" oprel mi špičkou palice o rameno, keď som sa triasla od strachu.
Hýbal palicou vo vzduchu, než ma konečne udrel do stehna, štipľavá bolesť mi sfarbila stehno do červena a ja som v odpovedi Zakričala, bolesť bola strašne bolestivá, kričala som nahlas, pričom moje telo sa stále triaslo a náhla bolesť pokračovala.
"Čo urobíme s zlými dievčatami?" Spýtal sa znova.
"Treba ich potrestať ," kričala som "Hej?" Udrel ma s zase trstina, "TREBA ICH POTRESTAŤ " vykríkla som hlasnejšie.
"Zabudla si, ako ma máš voláš?" Kričal
"N-Nie" odpovedala som "Čo teda?" Kričal znova"DADDY !" Bez váhania som odpovedala, "Ľutuješ, čo si urobila?" Spýtal sa znova nespokojný a vriaci hnevom
"Áno" odpovedala som a znova ma udrel a moje stehná boli celé červené. Moje pančuchy sa roztrhli a bolelo to tak veľmi, že som si bola istá , že tie značky tak ľahko nezmiznú, "ÁNO ČO?" Zakričal "Áno, PANE !" vzlykla som. Spokojne sa zasmial, potom odhodil palicu ťahajúc ma za vlasy, sadol si na posteľ pritiahol si ma bližšie a položil si ma na stehná.Nehýbala som sa ani som s ním nebojovalq, pretože som bola príliš vystrašená a slabá, nechcela som znova tú bolesť.
Položil ma na brucho, zdvihol ruku a neprestajne ma fackoval, kopala som nohami a ruky plakali od bolesti zakaždým, keď ma poplácal, bola som si istá, že si v najbližších dňoch nebudem môcť sadnúť.
Plakal som a kričala som na neho, aby prestal, bolesť bola príliš veľká na to, aby som to zvládla, "Je mi ľúto, pane !" kričala som.
"Radšej buď" Zrazu ma prestal fackovať a strčil ma na posteľ, postavil sa na mňa a pritlačil ma k posteli. Vytiahol si opasok z nohavíc a priviazal mi ruky k rámu postele, kravata bola tesná nato, aby som sa sama oslobodila.
CZYTASZ
LOVESICK (p.j)
FanfictionPotom, čo ju uniesol muž, ktorý odhalil svoju pokračujúcu posadnutosť ňou a mesiace prenasledovania, si uvedomila jeho silu, keď zistila, že je synom mocného mafiánskeho bossa a dedičom potenciálne miliárd špinavých peňazí. Po tom, čo sa vzdala útek...