Gelenler fıratoğullarıy'dı, evin büyükleri ayağı kalkıp sinirle konağ'ın kapısına yürüdüler .
Fıratoğulları'nın başı, Kemal ağa arkasında oğulları . Arda ve Ahmet vardı.
Kemal ağa sinirle silahı Kerem amcamın başına dayadı,seslice "O NAMUSUSUZ OĞLUN NERDE"
Biz konağın kadınları onlara şaşkın bir şekilde bakarken fıratoğullarından ahmet ile göz göze geldik .O sinirli bi şekilde beni izlerken hemen gözlerimi babamlara doğru çevirdim .
Amcam Kemal ağaya karşı "Kemal ağa büyüğümsün diye sesimi çıkartmıyorum haddini bil" nefesini toparlayıp devam etti " Ne yapmış benim oğlum seni böyle sinirlendirmiş.
"Senin o şerefsiz oğlun benim kızımı kaçırıp ,üstüne de nikah kıymış"
Yengem bir den kollarımın içine düştü. Aceleyle kolanya getirin diye bağırdım. Zahide başını sallayıp kolanya getirmeye gitti.
Yine Ahmet'in gözleri benim üstümdeydi konuşmaları dinlemek yerine bana bakıyordu .
Yanıma annem ile şirin geldi, hemen Hatice teyzenin oğlu Murat dan yardım isteyerek yengemi odasına çıkardılar.
Bizde dedemlerini yanına doğru ilerlerken konağın kapısı yine açıldı bu sefer gelen Bora ve Sevildi ellerini bir birine kenetlemiş bir şekilde , dedemlerin karşına geçtiler.
Yengem merdivenlerden ağlayarak inerken annem ona yardım etmek için yanına gitti.
Bora ve Sevil'in durumu yüzünden sanırım berdel olacaktı ve Şirin'ni Ahmet abiye verecekler'di ama dedem Şirini'ne kıyamazdı eğer şirin evlenmesse... Bora ve Sevili öldürceklerdi .
Kemal ağa "ULAN NAMUSUS BEN SENİ ŞİMDİ ÖLDÜRMESSEM BANADA KEMAL AĞA DEMESİNLER" silahı Bora'ya doğru tuttuğunda yengemin çığlığı ve ağlamasıyla herkesin oraya dönmesini sağladı.
Ben yengemin yanına gitim ve ona sarıldım "Tamam yenge geçti Boraya bir şey olmacak sakin ol" bana öyle bir sarılmıştı ki o an benim bile gözlerim dolmuştu .
Annem gille yengemi kaldırıp içeri geçtik yengem bi yanda ağlıyodu Şirin korkudan titriyodu biliyordu abisi yüzünden Ahmetle evleniceğinı konağın dışarısından bağırma sesleri geliyodu pencereden baktığımda Ahmet Sevili kolundan tutup götürmeye çalışırken Borayı da babam tutuyodu Ahmete engel olmasın diye Dedem bağırarak "O kız artık bizim soy adımızı taşıyo Sevil artık Demir ailesini gelini " diye bağırdı . Kemal ağa oğullarına baktı dedemin haklı olduğunu biliyordu ve Ahmete gözüyle bırakmasını istedi Sevil koşarak Bora'nın arkasına geçti babam Borayı bırakmıştı annem beni yanına çağırdığı için devamında ne olduğunu bilmiyodum Şirin bana sarılarak " Yazgı beni dedem o adama vermiyecek demi ?" diye sordu
"Şirin sakin ol dedem asla senin gönlün olmayan bi adama vermez! " dedim yengem birden bana bakıp "Şirin evlenmese de berdel olcak benim canım kanım ölücek" diye ağlıyodu
Dedem konağin içinde bizi çağırıyodu.Bizde hemen yanına gittik Fıratoğulları gitmişti ne karar verdikleri'nin merak ediyoduk ya Şirin evlenicekti yada Bora ve Sevil ölücektiler.
Dışarıya çıktığımızda ilk önce gözlerim Bora ve Sevile takıldı sonra babama baktım amcama ve dedeme. Dedem hariç hepsi bana üzülerek bakıyodu . Dedem bana bakarak
"Berdel olacak"aniden söylemişti Şirin aniden dedemin ayağına yapıştı "Dedem yalvarırım beni onlara vermem kulun köpeğin olayım beni onlara verme " diye ağlıyodu .
Dedem Şirini yerden kaldırıp "Seni asla vermem Şirinim " Şirin dedeme baktı sonra aniden sarıldı.
Dedem bana bakarak"Yazgı""Efendim dede"
"Fıratoğulların'dan Ahmetle evleniceksin haftaya düğün var "
Ellerim ayaklarım tiyremeye başladı. Bu heyecan'dan değil kotkudan'dı
ve dedeme bakarak "Anlamadım "sert bi şekilde.
"Neyi anlamadın Ahmetle
evleneceksin " dedeme sertçe bakıp"Beni zorla abim yaşında bi adama veremesiniz!"
Dedem sertçe kolumu'dan tutup yere fırlatı ona ilk defa karşı gelmiştim .Bora ve Sevil bana üzülerek baktıklarında "Özür dilerim " diye fısılda'dı Bora
Dedem babama bakarak "Sen bu kıza çok yüz verdin Mehmet eğer annen bu kızı torunu olarak görmeseydi bu kız şuan burda yeri yoktu " ben anlamsız gözlerle anneme, babama bakarken , dedem tekrar konuşmaya başladı "Hani bana demiştin ya 'dede bana neden kin besliyosun ben senin canın kanın değilmiyim' sen benim kanımı taşımıyosun sen yazgı demir değilsin... sen YAZGI KAYASIN !"
🍀🍀🍀🍀🍀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH'IN SESSİZLİĞİ
RomanceHayatınızın yalandan ibaret olduğunu ögrenseydiniz ne yapardınız? Yazgı'dan bu yalanları küçüklüğünden beri ondan gizlediler. Yazgı bu yalanları öğrenirse hayatı ne gibi değişebilir ki?