4.BÖLÜM/BEKLE BENI İSTANBUL

27 2 4
                                    

Şuan ne mi yapıyorum kapının önünde Özlem teyzemi ve Berkay denilen adamı bekliyorum bir saat olucak ama bunlar hâlâ konuşuyorlar...

Kapı açıldı özlem teyzem endişeli gözlerle bakarken dayanayıp .

"Ne oluyor teyze?" Özlem teyzem Berkaya baktı ve yine gözleri bana döndü . Artık bende endişelenmeye başladım.

"Neler oluyor ?"

"Kızım şimdi sana bi çanta hazırlıyaçağım Ayşe'nin kıyafetlerin'den ve soru sormadan hemen Berkayla gidiceksin." Diyen teyzeme şaşkınca baktım.

"Biri bana burada neler olduğunu anlatsın lütfen. Ben neden bu adamla gidiyorum? neler oluyor teyze?"

Teyzem beni kolumdan tutup odasına getirdi kapıyı kapatı ve beni yatağa oturttu. Dolabı açtı ve içinden çanta çıkardı bir kaç eşya koymaya basladi.

"Burası senin için tehlikeli . Resul seni arıyor Ahmet ile evlendirmek için herkes seni arıyor kızım. Dışarda ki adam seni buralardan götürecek. "

Konuşurken göz teması kurmuyordu. Ama bu şacmalık."Teyze o adam beni ne yüzle evlendirir onun torunu bile degilim . Konu bu da değil ben tanımadiğim bi adamla nasıl İstanbula gideceğim şaçmalama lütfen."

Durdu ve bana baktı önüme geldi ellerimi tutu "Kızım eğer burdam gitmesen ömür boyu sevmedigin ,abin yaşında bi adamla evleneceksin kızım."

"Teyze... " sözümü kesen bu sefer kapıyı açan Berkay'dı

"Özlem teyze hazırsa yola koyulcaz" teyzem bana umutlu gözlerle baktı .düşündüm ve kafamı aşağı yukarı salladım.

Özlem teyzenin elindeki çantayı alıcaken benden önce Berkay davrandi ve dış kapıya doğru yürüdü . Peşinden gittim , dışarda beni bekliyolardı arkamda duran teyzemin ellerinden öptüm ve arabaya bindim .

Yol boyu kimsenin ağzını bıçak açmadı ilk konuşan ben oldum

"Nereye gideceğiz? "

Berkay gözleri'ni camdan ayırıp bana döndü .

"Gidince görürsün ." Diyip önüne döndü .

2 saat sonra...

Araba nın fren yapmasıyla uykumdan sıçramam bir oldu , camdan baktıgımda hâlâ mardindeydik bir restorant'ın önündeydik .

Şöför hemen inip berkayın kapısını açtı berkay gözlüğünü takıp çıktı .Bende kapımı açıp çıktım berkayı takip etim içeri girdigimizde bana eliyle bi masaya işaret eti ve kulağıma eğilip .

"Masaya geç geliyorum " kafamı olumlu anlamda salayıp masaya yürümeye başladım .

Baya güzel mekandı, etrafa bakarken berkayı bi adamla konuşurken gördüm takmadan etrafa bakmaya devam etim ,yanımdaki cama bakarken masaya Berkay oturdu.

Camdan yansımasını gördüm beni izliyodu kafamı ona çevirdiğinde gözlerinı kaçırır diye düşündüm ama o bakmaya devam eti.

Yemeğimizi yedik, berkay parayı masaya koyup hemen restorantan çıktık. Şöför hemen Berkay"ın kapısını açtı benden kendi kapımı açıp arabaya bindim .

5 saat sonra..

Telefonumdan mardinden istanbula gidiş saatine baktığımda on beş saat yazıyodu şaşırmadım değil .

🍁🍁🍁🍁

Güneş doğmuştu arabada kimse ağzını açmıyordu yanım da oturan Berkay baktığımda telefonuyla ilgileniyordu . Öndeki cama baktığımda Sakarya tabelası gördüm Sakaryadaydık .

1 Saat sonra...

Bi villanın önünde durmuştuk ev çok büyüktü ve güzeldi Berkaya dönüp.

"İstanbula gitmicekmiydik?"

Bana dönüp "Bu gün burda kalıcaz yarın İstanbul'da oluruz ."

Kafamı olumlu anlamdan salarım Berkay eve doğru yürümeye başladı eve girdigimizde mis gibi yemek koktu .

Mutfakta yaşlı bi kadın çıktı elinde tahta kaşık,üstünde önlük bize bakıyodu birden neşeyle gülüp Berkaya sarıldı .

"Nuray Sultan yavaş eve girmeden öldürcen beni " diyip gülümseyen Berkaya baktım .

"Hoş geldin oğlum "

Bana dönüp gülümseyerek "senden hoş geldin kızım"dedi bende Nuray teyzeye gülümsedim .

İçeri geçtik yemeğimiz yedik Berkay bana hazırlatığı odaya götürdü

"Bu gün burayı idare et yarın zaten İstanbul'da olucaz" diyip merdivenlerden aşağı indi. Bende odaya geçip yatağa uzandım.

🍁🍁🍁🍁🍁

Sabah Nuray teyzenin sesine uyandım yataktan kalkıp çantamın içinde kıyafetimi alıp banyoya geçtim yüzümü yıkayıp kıyafetimi giyindim .

Aşağı indiğimde Nuray teyze şarkı söyleyerek sofra hazırlıyordu. Yanına gittiğimde "yardım edilcek bi iş varmı Nuray teyze ?"

"Yok kızım sen geç otur " gülümseyerek sandalyeye oturdum .

Nuray teyze merdivenden yukarı baktık sonra bana dönüp "kızım Berkayı uyandırır mısın " kafamı olumlu anlamda saladin merdivenin ikinci basamağından durup Nuray teyze baktım .

"Senin yattığın odanın önündeki oda " dediğinde hemen yukarı çıktım kapıyı tıkladığında ses gelmedi kapıyı açtığımda Berkay yatakta uzanıp bana bakıyodu . Hemen gözlerimi kapatıp arkamı döndüm .

"Şey Nuray teyze seni uyandırmamı istedi üstünü giyip aşağı gel seni bekliyoruz " gözlerim kapalı kapıyı bulmaya çalışırken anlımı duvara vurdum .Berkay gülerek yanıma geldi

"İyimisin " diyip kahkaha atmaya başladı .

"Sence bu komikmi kafam açıyo hep senin yüzünden uyuz " Berkay çenemi yavaşça tutarak yüzümü yüzünün hizasına getirdi diğer eliyle anlıma dokundu .

"Burda dur krem getirip geliyorum" kremi alıp yanıma geldi beni yatağa oturtup yanıma oturdu anlıma krem sürmeye başladı çok yakındık aramızda bi mesafe vardı Berkay kremi sürmek için bana daha fazla yakınlaştı .

Berkaya bakmamaya çalışıyordum. Tam o sıra odanın kapısı açıldı.
"Vay benim kankam gel...Ohaa"

🍁🍁🍁🍁🍁

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİYAH'IN SESSİZLİĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin