Herkese merhaba 🖐️
Hepiniz hoş geldiniz 🌼Ali Asaf ve Sevda ile tanışmaya hazır mısınız?
Eeee buyrun o zaman.
Keyifli okumalar efenim 🌺
**********Benliklerimiz geçmişin açtığı izlerle oluşurmuş, aldığımız yaralar döktüğümüz gözyaşları bizi hayata karşı dirençli tutarmış. Karakterlerimizin özü çektiğimiz acılar ile oluşur, yasayamadığımız mutluluklar ile harmanlanıp kavrulurmus.
5 YIL ÖNCE (ANTALYA)"Sevdaaa! Kızım koşsana, açıklanmış sonuçlar"
Genç kız elindeki havluyu masanın üzerine bırakıp annesinin yanına geldi.
" Anne şimdi herkes girmeye çalışıyordur, biraz sonra bakalım"
İçindeki heyecanı bastırmaya çalışsa da, annesi gözlerindeki pariltidan anlıyordu kızının hevesini ve isteğini.
" Merak etmiyorsun yani öyle mi?"
Sevda gülerek başını iki yana salladı ve annesinin yanağından bir makas aldı.
" Hayır anneciğim merak ediyorum ama şu anda girsem bile göremeyeceğim o yüzden acele etmenin bir anlamı yok, yarım saat sonra baksam sonuçlar değişmeyecek öyle değil mi?
Sezen hanım gülerek baktı kızına, şimdi onun yaşıtları ortalığı birbirine katarken kızının üzerinde anlam veremediği bir sakinlik vardı.
" Öyle olsun bakalım küçük hanım, nasıl olsa istediğin şey belli"
Anne kız mutfağa gidip tatlı tatlı muhabbet ederek yemeklerini yemeye başlamışlardı. Aradan geçen yarım sattın ardından Sevda bilgisayarın önünde heyecan ile dört dönerken, Sezen hanım keyifle elindeki kahveyi yudumluyordu.
" Hadi ama yaa lütfen açıl! Aradan yarım saat geçti nasıl hâlâ bu kadar yoğunluk olabilir ki?"
Sezen hanım kahvesinden bir yudum daha alıp yavaşça yanındaki sehpaya bıraktı.
" Bir akıllı sen değilsen demek ki, şimdi yoğunluk var az sonra girelim diyen tayfadir senin gibi"
Genç kız kendisine laf sokan annesine bakıp sarı saçlarını savurarak önüne döndü. Bir kaç dakika sonra açılan ekran ile gözlerini kırpıştırarak baktı bir süre, Sezen hanım ekrana gözlerini dikmiş bakan ve tepki vermeyen kızı ile yerinden kalkıp ona doğru yürüdü.
Sevda omuzunda hissettiği el ile başını yavaşça omuzundan annesine çevirdi.
" Sevda ne oldu kızım? Niye dikildin kaldın öyle? Kötü mü sonuçlar kazanamadın mı? Bak eğer öyleyse hiç canını sıkma, seneye daha çok çalışır halledersin sen"
Genç kız gözünden damlayan bir damla yaşı usulca silip annesine kocaman gülümsedi.
" Anne, oldu kazanmışım"
Anne kız birbirlerine sevinçle sarılırken, ikisininde gözlerinden akan yaşlar mutluluktandı. Sezen hanım derin bir nefes alıp geriye çekilirken, elleriyle yaşlı gözlerini sildi.
" Eee nereyi seçeceksin peki?"
Yeşil gözleri az önce akan yaşlar yüzünden daha açık bir hale gelirken, gözlerini karşıdaki duvarda duran resme dikti Sevda. Bu fotoğraf sevda on altı yaşındayken evlerinin bahçesinde çekilmişti, babası ve o. Babası kocaman gülerek sarılmıştı kızına, Sevda da aynı şekilde babasına sarılmış gözleri kısılana kadar gülsemişti kameraya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA SEVDA
Short StoryBir adam bir kadını ne kadar sevebilirdi? Ne kadar güzel sevilebilirdi bir kadın? İşte öylesine güzel ve derin seviliyordu Sevda. Üniversitenin bahçesinde yavru bir kediyi beslerken görmüştü onu Asaf ve kader onları tekrar birleştirene kadar da sili...