𝟟

2K 53 15
                                    

𝟟. 𝕁𝕒𝕜 𝕡𝕠𝕥𝕠𝕔𝕫𝕪ł𝕪 𝕤𝕚𝕖̨ 𝕨𝕒𝕤𝕫𝕖 𝕝𝕠𝕤𝕪



• Kamado Tanjiro •

Spotykaliście się (zazwyczaj w trójkę) najczęściej jak się da. Jak dowiedziałaś się, że Nezuko zmieniła się w demona postanowiłaś pomóc jej bratu odmienić ją z powrotem w człowieka.

• Agatsuma Zenitsu •

Chodziliscie razem na misjie a podczas jednej z nich spotkaliście dwójkę chłopaków co byli razem z wami na selekcji. Od tamtej pory wykonujecie misjie razem.

• Hashibira Inosuke •

Polubiłaś się z Tanjiro więc czasami spotykaliście się razem z jego towarzyszami.

• Giyuu Tomioka •

Starałaś się spędzać z nim jak najwięcej czasu, co nie zawsze się udawało.

• Kyojuro Rengoku •

Towarzyszyłaś mu przy wielu misjach. W nocy on walczył z demonami a za dnia razem zwiedzaliście.

• Tengen Uzui •

Często na siebie wpadaliście. Za każdym razem rozmawialiście najdłużej jak to możliwe.

• Obanai Iguro •

Spotkałaś go jak wracał z misji. Podeszłaś do niego aby się przywitać. Po krótkiej rozmowie dałaś mu namiary na siebie abyście mogli się jeszcze kiedyś spotkać.

• Muichiro Tokito •

Towarzyszysz mu w prawie każdej misji.

• Mitsuri Kanroji •

Często spotyka nie się w kawiarni albo chodzicie razem na zakupy.

• Kamado Nezuko •

Podczas kiedy brat Nezuko i reszta dochodzili do siebie i trenowali wy spałyście.

• Rui •

O dziwo Rui lubiał twoje towarzystwo więc musiałaś przebywać razem z nim.

• Akaza •

Kilka razy walczyliście ze sobą w ramach treningu. Muzanowi nie bardzo się to spodobało.

• Muzan •

Zazwyczaj nie widywałaś Muzana. Najczęściej przebywałaś w towarzystwie innych demonów.









Kimetsu no Yaiba Preferencje | Female Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz