𝟜𝟜

1.4K 52 43
                                    

𝟜𝟜. ℂ𝕠 𝕫𝕣𝕠𝕓𝕚 𝕛𝕒𝕜 𝕫𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟𝕚𝕤𝕫 𝕤𝕚𝕖̨ 𝕨 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟𝕒/𝕔𝕫ł𝕠𝕨𝕚𝕖𝕜𝕒
Zamieniasz się na potrzeby tylko tego rozdziału, w innych rozdziałach będzie tak jak wcześniej było.

• Kamado Tanjiro •

Wrzuci cię do pudełka z Nezuko lub będzie nosił dwa pudła i spróbuję zamienić cię z powrotem w człowieka.

• Agatsuma Zenitsu •

Nie wie co ma robić. Jedna część jego chce uciekać a druga chce sprawdzić czy jako demon masz kontrolę nad sobą i czy nikogo nie zaatakujesz.

• Hashibira Inosuke •

Wziął przykład z Tanjiro i wrzucił cię do jakiegoś pudła.

• Giyuu Tomioka •

Zostanie z tobą i wyśle kruka do Ubuyashiki.

• Kyojuro Rengoku •

Zapytał cię jak się czujesz. Upewnił się, że dalej pamiętasz kim jesteś i co się stało. Potem spróbuję znaleźć jakieś wyjście z tej sytuacji.

• Tengen Uzui •

Nie będzie wiedział co zrobić więc jego, żony się wszystkim zajmą.

• Shinazugawa Sanemi •

Nie bardzo wieży w dobre demony, więc obawia się, że będzie musiał cię zabić.

• Obanai Iguro •

Upewnił się, że nie uciekniesz i wysłał kruka by zgłosił sprawę do Ubuyashiki a sam został z tobą.

• Muichiro Tokito •

Nie zauważył.

• Mitsuri Kanroji •

Uważa, że jesteś dobrym demonem. Z racji, że jest dzień zostawiła cię samą w domu i poszła wszystko powiedzieć Iguro. Potem razem poszli do Ubuyashiki.

• Kamado Nezuko •

Wkońcu znaleziono sposób na przywrócenie demonów w ludzi i teraz obie możecie się cieszyć swoim życiem jako ludzie.

• Rui •

Będzie zszokowany i zdezorientowany. Zapytał cię się czy pamiętasz jak byłaś demonem i zaproponował ci ponowne zostanie nim.

• Akaza •

Pójdzie z tobą do Muzana.

• Douma •

Zmienił cię z powrotem w demona i poszedł powiedzieć Muzanowi co się stało. Tobą kazał się zająć ludziom z jego kultu.

• Muzan •

Musi dowiedzieć się jak to się stało. Jak na razie zamienił cię z powrotem w demona z nadzieją, że dalej będziesz miał te same umiejętności co wcześniej.

Kimetsu no Yaiba Preferencje | Female Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz