𝟚𝟜

1.5K 42 35
                                    

𝟚𝟜. 𝕂𝕚𝕖𝕕𝕪 𝕡𝕠𝕨𝕚𝕖𝕕𝕫𝕚𝕖𝕝𝕚𝕤́𝕔𝕚𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕫𝕔𝕚𝕖 𝕠 𝕨𝕒𝕤𝕫𝕪𝕞 𝕫𝕨𝕚𝕒̨𝕫𝕜𝕦
ᴼᵈ ᵒᶠⁱᶜʲᵃˡⁿᵉᵍᵒ ᶻᵒˢᵗᵃⁿⁱᵃ ᵖᵃʳᵃ̨

(Jak nie ma kogoś wymienionego to znaczy, że dowiedzieli się okazjonalnie/ przez przypadek bądź się nie dowiedzieli)

Kamado Tanjiro •

Powiedzieliście Zenitsu i Inosuke zaraz jak ich zobaczyliście. Nezuko dowiedziała się po kilku godzinach w nocy ( bo w dzień spała). Na następny dzień była Kanao i Aoi.

• Agatsuma Zenitsu •

Powiedziliście Tanjiro w pierwszej kolejności potem Inosuke. W tym samym czasie Shinobu rozpowszechniła tą wiadomość wśród filarów, Kanao, Aoi i pracowników posiadłości motyla.

• Hashibira Inosuke •

Zenitsu dowiedział się od Inosuke. Kłócili się i Inosuke powiedział "przynajmniej ja mam dziewczynę ".

• Giyuu Tomioka •

Shinobu powiedziała wszystkiem więc nie musieliście.

• Kyojuro Rengoku •

Filarom powiedzieliście po około tygodniu.

• Tengen Uzui •

Na następny dzień Tengen powiedział o tobie swoim żonom, a potem filarom.

• Obanai Iguro •

Filary dowiedzieli ( tak trochę przez po przypadek) się po miesiącu.

• Muichiro Tokito •

Filarom powiedziliście jak zaczęli się wypytywać.

• Mitsuri Kanroji •

Mitsuri zorganizowała piknik dla filarów i zaprosiła również ciebie.

• Kamado Nezuko •

Mówiłyściw innym tylko jak się pytali.

• Rui •

Na następny dzień Rui zorganizował zebranie rodzinne i ogłosił na nmi, że jesteście parą.

• Akaza •

Po około 3 dniach powiedziliście wszystkim demonom z wyższą rangą.

• Muzan •

Nikomu nie powiedzieliście, sami się domyślili.

Kimetsu no Yaiba Preferencje | Female Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz