𝟙𝟡

1.7K 54 48
                                    

𝟙𝟡. 𝕎 𝕛𝕒𝕜𝕚 𝕤𝕡𝕠𝕤𝕠́𝕓 𝕦𝕤́𝕨𝕚𝕒𝕕𝕠𝕞𝕚ł/𝕒 𝕤𝕠𝕓𝕚𝕖 𝕔𝕠 𝕕𝕠 𝕔𝕚𝕖𝕓𝕚𝕖 𝕔𝕫𝕦𝕛𝕖.




• Kamado Tanjiro •

Tanjiro od zawsze traktował cię inaczej niż innych rówieśników bądź przyjaciół, mimo że zauważ to niedawno, bo Zenitsu wyrzucił mu to prosto w twarz razem ze stwierdzeniem „Napewno ją kochasz". Niemal natychmiast zaprzeczył, jednak rozmyślał o tym, aż wkońcu zrozumiał, że Zenitsu miał rację.

• Agatsuma Zenitsu •

Zenitsu codziennie mówił, że cię kocha, jednak im dłużej to trwało tym bardziej sztuczne i denerwujecie się zdawało. Dzisiaj spytałaś się go czy mógłby skończyć raz na zawsze. Na początku wymyślał jakieś głupie wymówki. Dopiero jak się porzegnaliście, bo dostałaś samotną misję, chłopak zrozumiał, że jesteś dla niego kimś więcej niż te inne dziewczyny za którymi przepadał.

• Hashibira Inosuke •

Od jakiegoś czasu Inosuke zauważył, że zachowuje i czuje się inaczej w twoim otoczeniu: jest mniej agresywny i hałaśliwy, słucha się ciebie a nawet martwi, jednak najbardziej zdziwiło go to, że zapamiętał twoje imię i nazwisko i przestał je przekręcać, nawet specjalnie.
Nie wiedząc co się z nim dzieje zapytał Tanjiro o pomoc. Wtedy się dowiedział, że się zakochał.

• Giyuu Tomioka •

Często spędzałaś czas z Giyuu i byłaś dla niego miła, a nawet się zaprzyjaźniliście co samo w sobie sprawiało, że czuł się lepiej. Bardzo cię lubiał jednak to uczucie z dnia na dzień coraz bardziej rosło, aż wkońcu przerodziło się w miłość.

• Kyojuro Rengoku •

Zdecydowaliście, że przez kilka dni będziecie udawać parę. Właśnie wtedy coś miedy wami zaiskrzyło.

• Tengen Uzui •

Jego żony pojechały i wrócą za tydzie a oboje mieliście dużo wolnego czasu, więc spędzaliście go razem, i tak jakoś wyszło, że Uzui zaczął myśleć o tobie jak o kimś więcej niż tylko przyjaciółce.

• Obanai Iguro •

Iguro zakochał się w tobie gdzieś na początku waszej znajomości i wsumie trudno było to ukryć jednak za każdym razem jak ktoś się go pytał o ciebie to odpowiadał, że cię nie lubi.

• Muichiro Tokito •

Odstatnio chodził jeszcze bardziej zamyślony, bo długo rozmyślał nad tym co do ciebie czuje i co ty do niego czujesz. Wkońcu doszedł do wniosk, że cię kocha.

• Mitsuri Kanroji •

Przez przypadek usłyszała jak rozmawiasz ze swoim bratem o tym byś w końcu wyznać jej miłość i o tym, że zjebał poprzednim razem. Zastanawiała się czy czuje do ciebie to samo. Doszła do wniosku, że też cię kocha.

• Kamado Nezuko •

Nie wracałaś długo z misji razem z Inosuke więc zaczeła się martwić. Kiedy zauważyła jak bardzo się o ciebie boi zrozumiała, że czuje do ciebie coś więcej.

• Rui •

Coraz bardziej imponowałaś mu a niektórzy członkowie rodziny podkreślali, że ciebie traktuje trochę inaczej niż resztę a jak powiedziała mama pająk „To napewno coś oznacza". Podczas rozmyślania nad słowami mamy pająk zrozumiał o co chodzi i, że może być w tym ziarnko prawdy.

• Akaza •

Mimo, że dla niego było oczywiste, iż coś do ciebie czuje nie chciał się do tego przyznać nawet przed samym sobą. Jednak nie trwało to długo, bo uczucie jakim ciebie darzył stało się zbyt silne.

• Muzan •

Muzan wiedział już od początku waszej przyjaźni, iż coś później, tego wyjdzie jednak i tak się zdziwił jak uświadomił sobie, że na serio się w tobie zakochał.



Kimetsu no Yaiba Preferencje | Female Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz