𝟚

2.9K 66 26
                                    

𝟚. ℙ𝕚𝕖𝕣𝕨𝕤𝕫𝕖 𝕤𝕡𝕠𝕥𝕜𝕒𝕟𝕚𝕖

Kamado Tanjiro •


Przyszłaś do Nezuko, a ona przedstawiła cię całemu rodzeństwu.

Agatsuma Zenitsu •


Zaczął chodzić za tobą podczas selekcji, żebyś go chroniła na wypadek ataku demona.

• Hashibira Inosuke •


Wymknęła się w nocy z domu i prawie zostałaś zaatakowana przez demona. Prawie, bo Inosuke go odciągną zanim tamten zdążył coś zrobić.

• Giyuu Tomioka •

Niedawno zostałaś filarem. Giyuu przykuł twoją uwagę, ponieważ nie integrował się z grupą dlatego postanowiłaś do niego zagadać. Co prawda rozmowa się nie kleiła ale jak na pierwszy raz nie jest najgorszej.

• Kyojuro Rengoku •

Przyszłaś do zatłoczonej restauracji. Nie było wolnych miejsc więc dosiadłaś się do Rengoku. Przez cały czas rozmawialiście.


• Tengen Uzui •

Zaatakował cię demon. Nie należał do najsilniejszych dałaś radę się obronić, jednak nie mogłaś go zabić bo nie miałaś czym. Wtedy wkroczył Tengen odcinając głowę demona. Zaczął cię pytać o różne rzeczy, gdyż nie mógł uwierzyć, że umiałaś odeprzeć jego atak.

• Obanai Iguro •

Obanai wrócił ranny z misji a z racji, że nie było Shinobu i większości z jej personelu Rengoku poszedł po ciebie.
Z tego co opowiadał Rengoku pacjent miał być w ciężkim stanie, jednak to co mówił za bardzo odbiegało od rzeczywistości.

Opatrzyłaś rany ciemnowłosego i wróciłaś do siebie.

• Muichiro Tokito •

Zobaczyłaś jak walczy z demonem. Miał zaraz oberwać więc pomogłaś mu. Potem trochę rozmawialiście i zaproponowałaś, że będziesz mu towarzyszyć w drodze powrotnej. Przyjął twoją propozycję.

(Nosisz maskę, żeby nie dało się poznać, że jesteś demonem i coś w stylu bandaży, na wszelki wypadek jakbyś nie zdążyła się schować przed rankiem. W dnie zazwyczaj śpisz)

• Mitsuri Kanroji •

Byłaś na zakupach z Obanaiem i Mitsuri się do was przyłączyła.


• Kamado Nezuko •

Poznałyście się u panny Tamayo. W czasie kiedy reszta rozmawiała wy robiliście se fryzury.


• Rui •

Twoja wioska została zaatakowana przez demony. Udało ci się uciec, jednak nie zwracałaś większej uwagi gdzie biegniesz i znalazłaś się obok lasu. Chciałaś się ukryć przed demonami na wszelki wypadek jaby cię goniły i weszłaś do lasu. Podszedł tam do siebie Rui i zaproponował abyś wstąpiła do jego rodziny. Zgodziłaś się.


• Akaza •

Muzan zrobił zebranie dla wszystkich uppermon i byłaś na nim ty. Przedstawił cię wszystkim i wrucił do tego co było tematem zebrania.


• Muzan •

Rodzice zmusili cię do zostanie zabujca demonów. Jesteś już jakieś dwa miesiące po selekcji. Demon, który szedł za tobą najwyraźniej wyczuł, że nie lubisz swojej pracy więc zaoferował ci zostanie demonem. Przyjełaś ofertę Muzana.




Kimetsu no Yaiba Preferencje | Female Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz