İLK GÜN ***

258 8 0
                                    

Arkadaslar bu ilk hikayem umarım begenirsiniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin
Yazarınızdan sevgilerle :**
»«»«»»»«»«»»»»»«»«»»»«««»«»«»»»«»»»»«»«»«»«
Multide: yagmur..

ASK acaba en son ne zaman bu duyguyu hissetmistim hatirlamiyorum bile..

Bu arada ben YAGMUR ALTAY sıradan 16 yasinda bir kizim .

"Okulun ilk günü"

Okulun kapısından iceriye adimimi attigim anda ne kadar berbat bir okula geldigimi anlamistim hayalimdeki lise boyle degildi hayalimde kasli badboy tipli karizmatik erkekler vardi ama su anda karsimda duranlar erkeklikten nasiplerini almamis ergen kurulari duruyordu sanki ilk defa kız görmüs gibiydiler.

İç sesimle konusmami sonlandirdiktan sonra daha once ögrendigim sinifima dogru ilerlemeye basladım sınıfın kapisina geldigimde sacma bir heyecan duygusu icindeydim.

Sınıfa girer girmez ilk bos gordugum yere oturup sinifin dolmasını bekledim.

O sırada can sıkıntısından biraz telefonda watsappla ilgilenmeye basladim simdiden eski arkadaslarimi ozledigimin farkindaydim

O sırada yanımda bir hareketlilik hissetim yan tarafa dondugumde sirin ve bir o kadarda guzel bir kızın " Pardon boşsa yanina oturabilirmiyim?" demesi ile biraz kayip gulumsedim ve "Merhaba ben yagmur " diyip elimi uzattim "Tanistigima memnun oldum yagmur ben azra " dedi bu okuldaki en yakin arkadasimi buldum sanirim.

Azrayla birbirimize kendimizden bahsedip durduk iyi kızdı ama bence tek sorunu vardı biraz -fazla konusuyordu- onun dısında iyi birine benziyordu.

Okulun ilk gunu tanisma merasiminden baska hic bir sey yapmadik siradan bir okul gunu ardindan sonunda eve gelebildim...

Eve girdigimde dogrusunu soylemek gerekirse kapida dort gozle bekleyen bir anne beklemiyordum - biraz sasirdim - dogrusu

Anneme sarildim annem" Hosgeldin bitanem ilk gunun nasildi bakalim okulda anlat dinliyorum" annemi ilk defa bu kadar merakli goruyordum
"Anne anne sakin ol anlaticam ama aç ayı oynamaz biliyorsun karnim kurt gibi acikti annoskoooo " dedim ve yanağına opucuk kondurup odama cekildim.

Yarim saat sonra mutfaktan burnuma enfes kokuların geldigini fark ettim ve ayıcıklı terliklerimi ayagima gecirip mutfaga dogru kosmaya basladim.

Annem" Sakin ol kızım hepsi senin olabilir bir yerini kırcan simdi hadi gec otur "demesiyle masadaki yerime kurulmus oldum.

Yemekten sonra annemin ısrarlarına karsılık okul hakkinda biraz bilgi verdim ve bir an once odama cıkıp uykunun tatlı kollarına bırakıverdim kendimi...

Yazarinizdan
Arkadaslar yazim yanlıslari varsa k.b bir dahakinine daha dikkatli olurum :)
Votelemeyi unutmayın.....

GAMZELİM***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin