Multideki :azramız...
Sabah alarmin o sıkıcı bir o kadarda nefret ettigim sesiyle uyandım
Yataktan ve o sıcacaik yorganımdan ayrılmak zor olsada bir an once kalkip banyoya girdim ılık bir dus aldıktan sonra cıkıp siyah uzun saclarimi kurulayıp at kuyrugu yaptım ardından okul formamı giyip hafif pudra eyeliner ve parlatıcımı sürdükten sonra nerdeyse bir sise parfumu ustume boca edip annemin bagırmasıyla assagi kahvaltı sofrasına indim.
Anneme sulu bir gunaydın öpücügu verip masadaki her zamanki yerime kuruldum .
Annemde yerine oturduktan sonra kahvaltiya basladık.
Bizde herzaman baş köşe bostur cünkü orayı babamdan sonra kimse dolduramadi dolduramazda
Bu arada ben babamı iki yıl önce bir bıcaklı saldırıda hiçbir sucu olmamasına ragmen kaybettim o zamandan beri o bas köşeye kimse oturmadı.Ve ben ailenin tek cocuguyum kocaman evde sadece annem ve ben yasiyoruz arada sırada yardımcımız olan aysel ablanında geldigi oluyor .Bu arada biraz kendimden bahsedeyim .Mavi gözlü esmer bir kızım siyah uzun saclarim var boyuma gelince biraz kendimi kısa buluyorum dogrusu.
Kahvaltımı güzelce edip annemi optum ve ayaklarıma siyah vanslarımı gecirip okulun yolunu tuttum .
Okula gelince karsimda bana sarılan bir azra beklemiyordum dogrusu-sasırdım-bende sarılmasına karsılık verdikten sonra sınıfımıza dogru ilerledik."Yagmur hadi kantine inelim ya sıkıldım burda"demesiyle onu kırmamak icin "Tamam hadi inelim dedim"tam ayaklandıgımız sırada azraya"Sen in ben lavoboya gidip geliyorum." dedim"Tamam yagmur ama acele et " gulumseyip lavobaya dogru ilerledim tam girecekken omzumda bi sertlik hissettim ve sonra yere kapaklandigimi .Ayaga kalkmaya calısırken kız histerik bir kahkaha atıp "Bu kadar güçsüz oldugunu düsünmemistim bücür" dedi bense hic karsılık vermeden hızlı adımlarla lavobaya ilerledim.
O o kız bana" bücür "dedi ama ben ona nasıl olsa odetirim derken azranin yanına gec kaldigimi fark edince kosar adımlarla kantine dogru indim
Indigimde bir gurup toplanmıstı sanırım bunlar okulun cool cetesiydi kantine gulumseyerek girdim .Tam azranin yanina oturacakken arkamdan birinin bana "Hey bücür buraya gelsene "demesiyle oldugum yere cakıldım tabi ama kimseyi takmayarak sandalyeye oturdum.Azrayla sohbete dalmısken yanımızda bir hareketlilik hissettim yan tarafa dönünce yanimda bana koridorda carpan kızı beklemiyordum dogrusu. Bende ona bakip hayırdır bakısımı attım kız anlamıs olacakki"Seni yanıma cagırdım " dedi bende"Farkındaysan yanımdasın ve ben seni cagırmadım" dedim o sırada kantindeki tüm gözler bize dogru döndü ben daha fazla rezil olmayıp kıza "Ayagıma geldiğine gore ne istedigini söyleyebilirsin"dedim daha adını bile bilmedigim kız bana " Canım tost ve ayran alırmısın sıraya girememde ha bu arada bol kasarlı olsun" diyip parasını masaya bırakip gurubun yanina dondu.Azranın anlamamıs o masum bakısları karsısında "Sonra anlatırım"diyip kantin sırasına girdim dua etsin okulun ilk gununden mudurle polemige girmek istemiyorum .
Uzun ugraslar sonucu inadına kasarlı yerine sucuklu tost yaptırdım ve gurubun yanına dogru ilerliyordum"Ay sagol canım yorduk senide diycem ama o kısa boyunla sırayı aşman zor olmamıstır " diyip o igrenc kahkahasını patlattı ama ben hic birsey demedim tostundan bir ısırık aldıgında zorlada olsa yutup "Ben sana kasarlı dedim bücür boyunun kısa olması kadar aklïnda kısa herhalde" dedi o sırada bende"Senin gibi bir kasar varken tosta kasar koymayı düsünmemişler" dedim ve gurup arkadaslarının "oooo fena laf yaptı " demesiyle kahkayı basdılar gurupta ki bir cocuk -allahım bir insan bu kadar tatlı gülemez gamzeni yerim- ic sesimle konusmam bittikten sonra azranın yanına gidip "Yukarı cıkalımmı " dedim "Tamam hadi ama bana neler oldugunu anlatmadan benden kacamassın"
"tamam hadi cıkalım." dedimArkadaslar su anda hikayemde bir eksin yok farkındayım ama 3-4 bolumden sonra basliyacak sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMZELİM***
Chick-LitAskın ne zaman gelip kapımızı calacagı belli olmaz yağmur icinde oyle oldu... TAM VAZGECTİM DEDİGİ ANDA ÇIKTI KARSISINA "GAMZELİ"