FURKAN MI???***

136 8 2
                                    

multide:furkanımız -gamzeli-

"Ne furkan mı?"
"Furkan mı, sen nerden tanıyorsun?"
"Daha önceden tanımıslıgım var yanlış anlama  sadece adını duydum"ruhumda olan rahatlama sayesinde kendimi oldukca hafif hissediyordum gülümseyerek"o zaman onun hakkında biraz biseyler ogrenebilirmisin? Kankisimmmm"
Kendi capıma tatlı olan sesimle birazda yagcılık eklenince.Azra "Tamam ogrenicem ama yeterki şu gıcık sesi çıkarma"azra sesime gıcıkmı demişti neyseki takmadım yoksa bu meseleyi tum gun boyunca uzatabilirdim.

Azraya minnetlerimi sundugum sırada zil caldı ve acele acele sınıfa doğru ilerlemeye başladık.

Sınıftan iceri girdigim an kalbimin ağzımda attığını hissettim nedeni furkan bizim sınıftaydı tamda oturduğum sıranın önünde

Ne kadar zamandır kapının önünde duruyordum acaba "yagmur kızım kendine gel hadi yürü"azranın uyarı dolu sesiyle sonunda hareket edebilmistim.Sanki kotu bir sey yapmısım gibi yuzune bakmaya utanıyordum ve vücudumdaki tüm kanların yanaklarıma hücum ettiğine adım kadar emindim.

Hiç bakmadım suratına, sırama oturacagım sırada  goz ucuylada olsa biraz bakmıstım yine o tapınılası gülüşlerini sergiliyordu -ama yapma öyle beni oldurmekmi istiyorsun-dersine gec kaldiginin farkına varmış olacakki aceleyle ellerini saçlarından geçirip kendi sınıfına dogru ilerledi.

Sınıftan cıktığı anda  nefesimi tuttuğumun farkına vardım.
Neden nefesimi tuttuğum hakkında en ufak bir fikrim bile yok .Sanki benim ona aşık olduğumu hissedecekti. Ne dedim ben aşık olmakmı yok daha neler -dilim sürtüştü heralde-sadece tatlı çocuk o kadar hem ben esmer severim bu ise kumrall!!

"Yagmur....yağmur"
"he...efendim azra " "bakıyorumda yine hayal dünyasındasın" tam konusacağım sırada iceri hoca girerek tüm lafı ağzıma tıkıştırdı.

Aklım o kadar karışıktıki bana en iyi gelebilecek şeyin uyku olabileceğini düşünüp başımı  sıraya koydum...

Tenefüste azranın beni dürtmesiyle uyandım
"Ne dürtüyorsun be"
"istersen yatak yorganda getirelim yağmur hanım"
"Yokta sana bisey diycem sen bu furkan hakkında ne zaman birseyler ogrenmeye baslayacaksın?"
"bilmiyorum ama en kısa zamanda"

Azranın ağzından.

Acaba nasıl ögrenebilirdim furkan hakkında biseyler, suana kadar tanıdıgım kadarıyla herkesle kolay arkadas olamayan bir tip aslında aklımda bazı fikirler var ama yağmur ne der acaba en iyisi fikrimi yağmura sormak...
"yagmurr kanka sana bisey sorcam"
"soyle kankisim"
"sey...ımm...bence ben sizin tanısmanıza yardımcı olabilirim?"
"nasıl olcakmış o iş"
"hani ben sana demistim ya ben furkanı onceden tanıyorum diye ben bunun yakın arkadası batuhan varya onuda tanıyorum bir bahane bulup konuşabilirsek bu iş olur." "Bisey sorabilirmiyim azra batuhan hangisi?"
"Hani furkanın yanından ayrılmayan sumuk gibi yapısan esmer tas gibi olan cocuk varya o"
"Heee...ama ne bahane edip konuscaz canım zeki arkadasım"
"Orası kolay sen ne diyorsun bu ise olur mu?"
"Insallah ne diyim senin lafına uyduk yapcaz biseyler allah kazasız belasız kurtarsın dinimiz amin veleddalin"
"Kızım bu neydi simdi,bir an karsımda Nihat Hatipoglu oturuyoda onla plan yapıyomusum gibi hissettim"

Yagmurun ağzından.

Azranın söylediği plan aslında hosuma gitmisti neden olmasın ama aklımda bazı soru işaretleri var biz batuhan mıdır nedir onla nasıl konuscaz .
Daha ben cocugun yanından geçmeye utanırken nasıl olurda suratına bakabilirim ki .

Cıkısta yine her zamanki gibi tek basıma evin yolunu tuttum.
Yarım saat yürüme ardından sonunda eve gelebilmistim. Eve girdigim an enfes yemek kokuları burnuma burnuma geliyordu farkettimde ne cok acıkmısım annem geldiğimi görünce "hosgeldin kuzum hadi ellerini yıkada hemen asagıya gel"dedi"tamam annecim" dedikten sonra ucar adımlarla odama girdim bir cırpıda üzerimi değistirip elimi yüzümü yıkadım ve hemen asagıya indim annem  döktürmüstü yine "döktürmüşsün yine valide sultan" diyip yanağına sulu bir öpücük bırakıp yerime oturdum. Annemin yaptığı o enfes yemekleri yiyip toplamak için yardım ettim.

Anneme masayı toplamaya yardım ettikten sonra bayadır televizyon izlemediğimi farkettim ve oturma odasına gecip televizyonu actım ve kanalları degistirmeye basladım en sonunda bir müzik kanalında durdum tam o sırada telefonumun sesiyle irkildim.

Telefonun ekran kilidini açıp  gelen mesaja baktım azradan gelmişti

Azra:kankişim nasılsın bakalım
Yagmur:iyiyim bro nolsun televizyonda şarkı dinliyordum sen
Azra:sen beni boşver düşündünmü napcanı
Yağmur:bilmiyorum kanka becerebilirmiyizki biz sonra elimize  yüzümüze bulaştırıp rezil olmayalım
Azra:yok be ne rezil olcaz neyse bb, bu arada iyi geceler...
Yagmur:sanada görüşürüz.

Azrayla konuştuktan donra odama cıkıp biraz bilgisayarda  facebook twiter takıldıktan sonra göz kapaklarımın ağırlaştığını hissedince bilgisayarımı kapatıp o guzel yatağımın içine süzülüverdim.

Arkadaşlar bölůmler kısa olabilir her ne kadar uzun yapmaya çalışsamda beceremiyorum bir dahaki bölümde kisileri tek tek tanıtıcam sizi seviyorum BU ARADA BANA DESTEK OLAN ARKADASIM KARDESIM SINEM CAKMAK DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN SENİ SEVİYORUM NICE YILLARA :)....

VOTELEMEYİ UNUTMAYIN.... Kankamın kitabını okuyun-ask mı bu-sinemckmk-

GAMZELİM***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin