PLAN ZAMANI***

96 7 2
                                    

multide:batuhan

Bugün normalde kalktığım saatten biraz erken kalktım. Bu fırsatı değerlendirip hemen üstümdekilerden kurtulup banyoya girdim. Soguk suyu sevmem ama beni rahatlattığı icin soguk suyu açıp kuvetin dolmasını bekledim.

Su doldugunda once tek bir bacağımı soktum bu beni biraz urpertmesine rağmen tüm vücudumu icine sokmustum soguk su bedenimi gersede biraz rahatlamıştım en son olarak ılık suyla duşumu alıp cıktım.

Cıktığımda yarım saatten fazla orda olduğumun farkına vardım hemen azraya mesaj attım
Yağmur:Kanka ne zaman planı gerçekleştircez.
Azra:sen ne zaman istersen kardeşim...

Bu mesajın üstüne hızla okul formamı giyip annemin yaptığı enfes patates kızartmasının kokusu burnuma dolunca hızlıca kırmızı vanslarımı ayağıma geçirip aşağıya indim.

Annemin yanağına sulu bir öpücük kondurup yerime geçtim.
Tabağıma biraz patates biraz salam ve ketcap mayonezi doldurduktan sonra afiyetle yemege başladım. Cayımdan bir yudum aldıktan sonra anneme"Ellerine saglık ben çıkıyorum" diyip öptüm.

15-20 dakika sonra okulun bahcesinden iceri girdim cantamı sınıfa bıraktıp azrayı aramaya başladım.Buyuk ihtimal yine tuvalette ve saclarıyla uğraşıyordur.
Hızlı adımlarla tuvaletin kapısına dogru ilerledim.Yine herzamanki sabah trafiği vardı tuvalette saçlarını düzeltenler, sıra bekleyenler,dedikodu yapanlar süslenenler azrada hem saçını düzeltip bir yandan da dedikodu yapanların arasındaydı
Kapıdan iceri girdiğimde yoğun bir parfüm kokusu karşıladı beni heralde dilara yine siseyi ustune boşaltmıştı.
Tuvalette azraya sesimi duyurduktan sonra dısarı cıkalım dedim oda "tamam kanka " diyip saçındaki son rötuşları yapıp dısarı çıktı.

Saatime baktığımda daha dersin başlamasına 10 dakika olduğunu görünce sınıf yerine bahceye cıkmaya karar verdik.

Bahceye cıktığımda havanın bu kadar güzel olduğunu fark etmemiştim yoksa havayı güzel yapan kösede o muthiş gamzelerini sergiliyen furkan mıydı?
Önce bahçede gözlerimizle boş bank varmı diye etrafa bakarken bir bankın boşaldığını gördük ve hızlı adımlarla oraya doğru ilerledik.
Oturduğumuzda azra"Evet kanka simdi planımız şu batuhana gidip eski defterleri açmayı planlıyorum"
"Eski defterleri acmayı planlıyorum derken"
"Gecen sene benim sevdigim bir cocuk vardı enes onunla ilgili birkac sey sorucam ve sorularıma baslamadan once sizi tanıştırmayı planlıyorum bu sayede oda seni tanımış olacak nasıl fikir ama dahiyim kafa zehir mubarek"
"Valla diyecek bir sey bulamiyorum sen zaten herseyi organize etmişsin bir ben eksiğim" dedim ve azra yine o sempatik guluslerinden birini yolladı bana."Peki bu planı ne zaman gercekleştireceğiz"dedim"Ogle tenefüsünde tabiki"azranın verdiği cevap ardından zilin o tiz ve kulak tırmalayıcı sesi ile banktan ayrılmak zorunda kaldık.

Sınıfa girdiğimde hemen gecip yerime oturdum ardından kapının sertce kapanması sonucu öğretmenin geldiğini anladım. Hoca daha gunaydın demeden"cıkarın kağıtları"diye bağırdıgında tüm sınıfın götü tutuşmuştu.
Son anda aklımda ne kalır diye defterlerine son bir kez bakış atanlar vardı. Bense deftere bakmayıp azranın yanından kalkıp sınıftaki zeki arkadaşlarımızdan biri olan özlemin yanına oturmak için sıra arkadasına yalvarıyordum. Uzun ugraslar sonrası kız kalkmayı kabul etmişti ic sesim "zafer benim"diye cığlık atarak dans ediyordu.

Kağıtları cıkardıktan sonra hoca ardı ardına 5 soru soyledi.
Hemen hemen herkesin gozleri faldır faldır etrafı tarıyordu bende hoca bana bakıyormu diye bakarken azrayla gözgöze geldik "agzına sıçcam senin sen bekle" bakısı atıyordu. Bende gülümseyerek karşılık verdim hemen yan tarafımdaki özlemin kağıdı bitmek uzereydi bende hemen ondan kopyala yapıstır yaptım ve adımı soyadımı yazarak kağıdımı verdim.

Bes dakika sonra tüm sınıf kağıtlarını verdi ve zil caldı. Tam ayaga kalkıcakken kafama gelen şaplakla aniden arkamı döndüm azra ve sırıtan yüzü tam bende ona vurucakken kacmaya başladı.Koridoru turladıktan sonra "Azra hadi artık uzatma gel yanıma"dedim.

O tam gelirken önündeki batuhanı gormemis olacakki bildiginiz cocugun üstüne düsecekti batuhan"aaa..afedersin..sey..biseyin yok heralde"dedi azraysa"yok...yok onemli degil batuhan,beni hatırladınmı Azra ortaokuldan"
"Aaa..hatırlamaz olmazmıyım azra nasılsın"dedi batuhan o sırada azra bana alttan alttan gel buraya dedigini el kol hareketlerinden anlamıştım.Demekki planımız faliyete geciş yapmıştı.

Hızlı adımlarla azranın yanına doğru yol aldım azranın yanına ulaşınca azra "batuhan bu arkadaşım yağmur ,yağmur buda batuhan orta okuldan"batuhan memnun olmuşcasına gülümsedi bende karsılık olarak"memnun oldum batuhan"diyip o samimi gülüşlerimden birini yolladım.

Sohbet koridorun ortasında uzayıp giderken azra batuhana"Senin yanında takılan bir arkadaşın vardı hayırdır o nerde diyince"alttan alttan azrayı mıncırdım azra hersey kontrolum altında bakışı atınca hiçbir sey diyemedim.batuhan"he..furkan mı o sınıftaydı ya birazdan damlar "diyince ic sesim-hadi yine iyisin gelicek seninkisi -diyince iç sesime bir kahkaha attım...

Ogle tenefusu olduğundan hala zil calmamıştı bizde bu sırada bahceye cıkmaya karar vermistik.Bahcedeki boş banklardan birine yerleştikten sonra batu-bize boyle hitap etmemizi soyledi-ile azra sohbetlerine devam ediyordu.O sırada karşıdan gelen furkanı farketmistim....

Arkadaşlar sınır koydum 5 vote ardından yb gelecek sizi seviyorum...

GAMZELİM***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin