GAMZELİ***

123 9 0
                                    

Yukarı sınıfa çıktığımızda azranın yoğun talebi üzerine kantine inmeden önceki olanları anlattım azra
"Vay bee beş dakika yanımdan ayrıldın neler olmuş bir daha yanımdan ayrılmak yok"
"Tamam yok "
"Acaba bu kız senden ne istiyor yagmur tamam bir kere takılırsın yeter niye üsteliyorki"
"Bilmiyorum azra ama bir dahakine kendimi tutabilecegimi sanmıyorum"dedim ikimizde gülüserek "Yagmur istersen bu kız hakkında herseyi öğrenebilirim"
"Ciddimisin"
"Tabi neden olmasın bu benim icin cok kolay"

Azraya minnetlerimi sundum ve kocaman sarıldım. Zil caldı ve derse girdik dersimiz ingilizceydi binevi boş ders sayılır.

Ama bir türlü derse abepte olamıyorum aklıma o gamzeli cocuk geliyordu cok tatlı gülüyordu,  sadece gülmesi icin yaratılmıstı sanki.

-Analar neler doğuruyor vayyy be -ic sesime onay verdikten sonra derse birazda olsa adapte olabilmistim.

Dersler birbirini kovalarken azra şuanda sadece kızın adını öğrenebilmisti Tugceymis adı Imm....(yanlıs anlamayın) tam adına yakısır bir karakteri var sürtük.

Aslında azraya söylesem o cocuk hakkinda bazı seyleride öğrenebilirmiydi...

«»«»»«»«»««»»«»«»«»»»«»«««»«»«»»»»«««»««»»

Eve geldigimde yemek yemeden direk odama cekildim
Aklımda hala o gamzeli cocuk vardı ve gülümsemesi onu hayal ederek uykunun tatlı kollarına bıraktım kendimi

Sabah yine alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Aslında fark ettimde o kadar kötü gelmiyordu alarmın sesi sanki okula gitmek için bir sebebim varmış gibi hissediyordum hemen yataktan kalkıp banyoya gectim güzel bir duş aldıktan sonra uzun siyah saçlarımı düzlestirdim ve bir eyeliner cektim okul formamı giyip hızlıca asağıya indim.

Annem yine döktürmüstü"Gunaydın annelerin prensesi" diyerek yanağına öpücük kondurdum.

"Sanada günaydın bitanem ilk defa bir sabah neselisin hayırdır kim bu nesenin sahibi"dedi biraz utanarak "Hic hic kimse anne ne alakası var ne yani cenaze marşıylamı uyanıyım"

"Yanakların öyle söylemiyor ama" offf...en nefret ettiğim huyum yalan söyledigimde veya utandığımda yanaklarım bir domatesten farkı olmaması .

Annemin daha fazla uzatmasına izin vermeden masadan kalktım"Sana afiyet olsun anne biraz daha konusursam okula gec kalacagım çünkü" diyip annemin yanağına opucuğumu bırakıp evden çıktım.

Okula geldigimde nedense gözlerim gamzeliyi aramaya basladı.

Ne sacmalıyorum ben ya öyle sey olurmu bir anlıktı o sadece biraz etkilendim o kadar -hıhıı yedim bende aaa bak uçan inek - iç sesimin ağzını burnunu dagıtıp sıfıma doğru ilerledim

Öyle dalgın yürüyordum ki onumde ve bana el sallayan azrayı bile fark  edemedim.
"Yagmur...yagmur heyoooo!!!"
"heh...he noldu..."
"Aloo dünyadan yağmura hayırdır kızım bu ne hal "
Aslında azraya anlatıp anlatmamak konusunda cok karasızdım insanlara guvenim yoktu çünkü.
"Hic hic birseyim yok annemle biraz tartıştıkta" güzel ve bir o kadarda inandırıcı yalanimdan sonra azra "kızım tugce hakkında bazı seyler ogrendim"
"Eee ne duruyosun anlatsana"
"Gecen seneye kadar özel okullarda okumuş ama daha sonra babasının holdingi batması sonucu devlet lisesine talip olmuş bu okulda fazlasıyla dosyası kabarık okuldan hala atılmama nedeni ise babasına gore  az bir miktar bizim kel müdüre gore yüksek miktarda para yatırmasıymış"dedi ben sok olmus bir sekilde bakarken azra devam etti "Bu okuldaki cogu cocukla cıkmış ayrıca sürekli takıldıgı yerlerde cadde bar ve keyif cafe"

Agzım acik kalırken "Azra bu kadar cok seyi nasıl bu  kadar kısa zamanda öğrendin?"
"meslek sırrı" diyip güldü.

Ders zili caldığında herkes yerlerine gecti ve 5 dakika sonra hocanın gelmesiyle herkes ayaga kalktı.Tarih en sevdiğim ders.
"Günaydın gencler"
"sagol...sizede hocacim...günaydın..." Diye karısık sekilde  bağıran ögrencilere aldırmadan
"sizede buyrun oturun"dedi  -adamın sůlalesi rahat:)-

Derste aklımı kurcalayan bir sürü soru vardı acaba azraya soylesemmi? Ama ...

Soruları fazla kafama takmadan  orta okuldaki dersi kaynatma yöntemimden  birini kullandım.

Tüm sınıf bana "sana minnettariz" bakışı atınca hepsine gulumsedim canlarım benim.

Tenefüste azrayla beraber bahceye cıkıp banklardan birine yerlestik. Azra bana birseyler anlatıp duruyordu ama suanda cevrim dışıydım bahcede top oynayan gamzeliyi izliyordum " ne izlemesi be tövbest"-aşıksınnn dıdıdıddı aşıksın arkadas -ic sesim su anda o kadar mesgulümki senle ugrasamıycam.
"Yagmur...yagmurr şşttt"
"he...heee.."
"kızım hayırdır kime sırıtıyorsun bakıyım, hem niye bu kadar dalgınsın anlat bekliyorum ayrıca yalan yok gercekleri duycam "
"Tamam anlatıcam sana guveniyorum ama söz ver kimseye söylemek yok"
"Tamam kızım söz hadi anlat çatlıycam"
"Sey ben...ımm...galiba şu gamzeli çocuktan hoslanıyorum "
"hangi gamzeli" 
"Iste orda kosede arkadaslarıyla takılıyo kumral olan"

"Neee...furkan mı?"

Arkadaslar her türlü yoruma acığım yorumlarınızı bekliyorum vote vermeyi unutmayın yb görüsrz :)

GAMZELİM***Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin