Benim hikayemin başlangıcı bardaktan boşalırcasına yağmur yağan bir gün. Okuldan sonra hemen eve gitmek istemedim. Bu yüzden yürümeyi tercih ettim. Düşünmeye ihtiyacım vardı. Düşünüp kendim için babaannem için en doğru kararı vermem lazımdı. Kabul etmek ya da etmemek? Bu soruyla birlikte yol alırken hafiften yağmur çiselemeye başlamıştı. Nisan ayı için normal bir durumdu ama aniden bastırıp beni sırılsıklam bırakacağını düşünemedim işte. Eve varmama daha çok vardı. Şiddetlenen yağmurla birlikte bende adımlarımı hızlandırdım ve sığınabileceğim bir kiliseyle karşılaştığım an vakit kaybetmeden içeri girdim.
İçeriye ürkek adımlarla ilerlerken incelemeye başladım. İlk defa bir kiliseye giriyordum. İçerisi müthiş derecede temizdi. Bir çok mum ile etraf ışıklandırılıyordu ve bu da çok loş bir ortam olmasını sağlıyordu. Bir düzen içinde sıralanmış bir çok oturak vardı ve tam karşıda Hz. İsa'nın heykeli gözlerimle buluştu.Biraz korku biraz merak içinde etrafımı incelerken bir an da kendimi yerde buldum. Nereden çıkmıştı şu saçma çanta ve en merak ettiğim ise karşıma dikilmiş bana '' noluyor ?'' dercesine bakan çocuktu. Kumral, o büyüleyici yeşil gözleri, biçimli dudağı, keskin olmasa da çok güzel yüz hatlarına sahip, yapılı vücuduyla tam karşımda dikiliyordu. Ben çocuk '' İyi misin ?'' diyene kadar onu incelediğimi farkedememiştim. Gülümsemeye çalışarak '' Öyleyim galiba. '' diyebildim düşmenin şoku içinde. Ben hala yerle bütün olmayı düşünürken çocuk elini uzatarak '' Kalkmak istersin galiba'' dedi galibayı vurgulayarak. Çocuğun elini tutmadan ayağa kalktım ve karşısına dikildim. Sevecen olmaya çalışarak ''Teşekkürler, ben Mira, ya sen? '' dedim birden. O ise soğuk bir şekilde '' Sidharth '' diye yanıtladı beni. Ben yabancı olduğunun şokunu yaşarken düşmeme neden olan çantayı yerden aldı ve yanımdan geçerek kilisenin çıkışına yöneldi.
***
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem, ilk çalışmam. İlkler bize yön gösteren zamanla bu yönlerin deneyimleriyle hamlaşırız. İlkimi maruz görün. Umarım beğenmişsinizdir her ne kadar daha olay olmasa da ilgilenip okuyanlara teşekkürler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI DÜNYA
Teen FictionFarklı inanışlar, Farklı düşünceler, Farklı temeller, Hayatı istediğimiz kişiyle yaşamamıza engel midir? Beraber vakit geçirmek istediklerimizden çalar mı bizi? Peki ya buna karşı gelirsek? Ben Mira. 17 yaşındayım ve babannemle birlikte yaşıy...