4. BÖLÜM

221 41 4
                                    

Medya: Mira

*****

Bu o adamdı. Bana teklifi sunan Alex. Alex 65 yaşlarında durmasına rağmen dimdik ayakta ve sağlam bir imajı vardı. Bakışları onun baya tehlike olduğunu hissettirebilecek kadar derin bakıyordu. Alya olanları anlamamış bir şekilde bir bana bir o adama bakıp duruyordu. ''Alya bu o adam bana teklifi sunan Alex'' dedim. Alya'nın hiçbir şeyden habersiz olan suratı bir an da gözlerinin kocaman açılmasıyla şaşırdığını temsil ediyordu. Alex ''Uzun zaman oldu küçük kız bi görüşelim derim ben.'' dedi. Ben cevap vericekken Alya ''Seninle gelicek ama yanında ben de olucam. Onu yalnız göndermiyorum.'' dedi. Adam kötülüğünü temsil edicek şekilde kahkaha attıktan sonra ''Buyrun minik cesur prenses sizde gelin. Şimdi atlayın arabaya benim mekanda konuşuruz kararı.' dedi.

Arabanın içinde Alya'yla yan yana oturuyorken adam karşımızda ki kolukta oturuyordu. Ben ise içine girmiş olduğum durumu unutmak için cama kafamı yasladım ve yolu izlemeye başladım. Üşüyordum çünkü tektim. Yanımda her ne kadar bana cesaret vermek için gelen bir Alya'm olsa da bir eksiklik vardı içimde hiç bir zaman dolduramadığım hiç bir zaman kendime tam bir güven duyamadığım bir boşluk. Belki de o boşluğun sahibi ailemdi ve ben şimdi o boşluğu doldurmak için babaannem için bu yola girdim. Virajlı yollardan sarsılmadan ilerlemeye çalışıcaktım. Bir engele çarpmadan, yorulmadan ve zorlaştırmadan ustalıkla aşmam gerekicekti. Yaşımın vermiş olduğu bilgisizlik ile karşımda yılların deneyimine sahip olan adama karşı akıllıca davranmam gerekicekti çünkü her ne kadar benle iş birliği yapıcak olsa da her an beni tökezletmeye de kalkışabilecek biriydi. Gibi demiyorum çünkü öyleydi.

Bol ormanlı, ben gibi normal birinin hayatta uğramayacağı çok sessiz ve şehirin dışında kalan bir yere gelmiştik. Korkmamam gerekiyordu. Yola devam edip teklifi her neyse kabul edip işi bitirmeye çalışıcam başka hiçbir amacım yok. Araba durduğunda biraz daha arabanın içinde etrafa bakındım. Alya bana destek olurcasına elini omzuma koydu ve sıktı. Adam elini dışarı işaret ederek çıkmamız gerektiğini ifade etti. Arabadan indiğimde ormanın arasında bu derece devasa boyutta ve çok güzel bir villayla karşılaşmak en son düşüneceğim şeydi. Adam önümüzde biz arkasından onu takip ederek içeri girdik. ''Evett malikaneme hoşgeldiniz. Buraya kadar hiç ses etmeden geldiğinize göre teklifimi kabul ediceksiniz gibi duruyor. Teklifimi söylim size bir çocuk var şimdilik senden ya da sizden istediğim onunla tanışıp, aranızda bir bağ oluşturmanız. Kolay olacağını sanmayın güç bir çocuktur.'' dedi. ''Neden onu takip etmemi istiyorsunuz? Neden arkadaşlık kurmamı istyiyorsunuz?'' diye adama sordum. ''Orası şimdilik sizi ilgilendirmez zamanı gelince her şeyi öğrenirsiniz. Eğer dediklerime harfiyen uyarsan dediğim gibi babaannenin tedavisi için yüklü bir miktarda senin adına açtığım hesaba ödeme yapıcağım. Ayriyetten senin için evinin civarlarında bulunan villaların ordan bir villa aldım. Şüphelenmesini istemiyorum. Ve senin emirn altında çalışan bir şoför ile bir araban olucak yakın takibin için. Benden ekstra istediğin bir şey varsa buyur seni dinliyorum artık.'' dedi. ''Evet, teklifini kabul ediyorum ve yine evet senden istediklerim var. Senin istemediğin şekilde bir olay gerçekleşirse babaanneme, arkadaşlarıma veya yakın çevreme hiçbir şekilde zarar vermiceksin. Ne olucaksa senle benim aramda olmasını istiyorum. Başka kimse karıştırılmicak. Alya sadece beni yalnız bırakmamak için geldi ve onu da bu işe karıştırmicaksın.'' dedim. Alya tam ağzını açmış bir şey dicekken susması için elimi kaldırdım. Alex ''Dediğin gibi olsun küçük kız. Ben sadece işime bakarım ve işim için tutulan kişiye. Dosyayı getirin!!'' dedi yanındaki görevlilerine. Gelen dosyayı bana uzatarak ''İçinde arkadaşlık kuracağın kişinin bilgileri, ikamet yeri, okuduğu okul falan gerekli bilgiler var. Ve kalıcağın villanın adresi, anahtarı ve arabanın anahtarı var. En kısa süre de oraya taşınmanı istiyorum. Umarım dediklerim iyice anlaşılmıştır küçük bayan.'' dedi. ''Tamam ben size nasıl ulaşıcam bi daha ki sefere?'' dedim. ''Gerektiği zaman ben zaten araya giricem senin beni bulmana gerek yok. Şimdi küçük bayanı ve arkadaşını evlerine bırakın.'' dedi. Elimde dosya ve Alya ile villadan çıktık.

*****

OKUYANLARA TEŞEKKÜRLER...

FARKLI DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin