GABRİEL'İN HUZURSUZ UYANIŞI

47 4 0
                                    

Osvaldo nöbette iken aniden çıkan huzursuzluk nedeniyle havaya 3 el ateş sıkıldı. Silahın sesi o kadar yüksekti ki Gabriel'i uyandırmaya hatta sıçratmaya yetmişti. Kaçırıldığı gün tankın içinde uyuyakaldığında gelen silah sesleri yeterince psikolojisini etkilemişken bir de bunlar iyice Gabriel'in davranışlarını etkilemişti. Ağlayarak uyandığında yanında askeriyenin hademesi Helen vardı. "Ne oldu canım bir şeyin mi var?" diye telaşla hareket eden Helen Gabriel'in iyi olduğunu görünce derin bir nefes aldı. "Şükürler olsun ki iyisin." Helen'in sesi Gabriel'i rahatlatıyordu. Helen Gabriel'in alnına elini koyup "Ateşin de yok" deyince Gabriel'in yüzünü hınzır bir gülümseme almış "Ama çok ateşliyim" deyince şok olan Helen'e sarılıp "Seni çok sevdim. Ablam olur musun" dedi. Helen şoktan hâlâ çıkamamış ve Gabriel'in sorusunu yanıtlayamamıştı. Gabriel bunu anlamayıp biraz üzülmüştü. Helen şoktan çıkınca "Ne dedin anlamadım canım. Tekrar eder misin?" deyince Gabriel'in yüzünü şekerini almış çocuk gülümsemesi almıştı. Gabriel "Ablam,ablam olur musun?" diye bağırdı. Sonra da yatakta "Nolur,nolur" diye bağırarak zıplamaya başladı. Helen de savaşta sömürge ülkelerinden kaçırıldığı için aile eksikliğini çok fazla yaşamıştı. Gabriel ona küçük kardeşi Michael'i hatırlatıyordu. Ama o Helen'in gözleri önünde cani askerler tarafından katledilmişti. O'nun yerine Gabriel'i koymak hiç de kötü bir fikir değildi. "Hey dur düşeceksin. Tabii ki de ablan olurum." Bunu duyan Gabriel ablası Helen'in boynuna sarılıp. "Seni çok seviyorum Ablacım" dedi. Helen iyice şaşırmıştı. "Ben de seni seviyorum -Michael'im- Gabriel'im." O sırada odaya kolu sargılı bir şekilde Osvaldo girdi. "Hey sizi bücürler ne yapıyorsunuz orda" diye seslenince Gabriel koşa koşa Osvaldo'nun yanına gelip "Annecim koluna ne oldu" demesiyle birlikte Helen ve Osvaldo kahkahalara boğuldular. Yemekhane şefi odaya girip "Helen acil gelmelisin" deyince Osvaldo'nun meraklı Gabriel'in gitme der gibi bakışları arasında Helen odadan çıktı. Gittiğinde herkes midesini tutmuş bir halde "Aaağh karnım ağrıyor aağ" diye inliyordu. Helen ise suçlu bakışlar altında "Ben birşey yapmadım,yemekleri ben yapmıyorum bile." Dedi. O sırada önde Gabriel arkada Osvaldo Helen'in yanına geldi. Gabriel Helen'in bacağına sarılıp "Ablacım beni bırakmicaksın demi" diye sorunca Helen'in gözleri doldu. "Bırakmıcam -Michael'im- Gabrielcim"

BEĞENDİYSENİZ VEYA BEĞENMEDİYSENİZ LÜTFEN YORUMLAYINIZ. TEŞEKKÜRLER.

Savaş Çocukları. -Ara verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin