KARAKTERLERİMİZİN GECMİSİ -OZEL BOLUM-

33 4 0
                                    

BAS KARAKTERİMİZ GABRİEL;
Gabriel aslinda oldukca neseli bir Nijerya cocugudur. Arkadaslari ile arasi iyidir. Esmerlerin aksine o iklimde resmen beyaz tenlidir. Yasi 7 olmasina ragmen oldukca olgun davranislari ve dusunceleri vardir.

İKİNCİL KARAKTERİMİZ OSVALDO;
Osvaldo Hollanda silahli kuvvetlerinin Strateji ve savas komutanidir. Vietnam savasinda -2020- ustun yetenekleri sayesinde bir cirpida dusmani sıkıstırmıs ve onlari rehin almaya zorlamistir. Gorevini herseyden cok seven Osvaldo telsizine gelen seste ; "Osvaldo hayatim bizi kurtar ormand... Kes sesini pislik kadin. Neyse komutan Osvaldo. Bu saldiriyi geri cekmezsen esini ve cocuklarini öldürürüm" Diyalogunda sok olan Osvaldo "Ne pahasina olursa olsun bu savasi kazanacagim ve KARİNA TECAVUZ EDECEGİM" demis ve telsize bomba baglayip dusman safina atmistir. Ailesi olmayan Osvaldo herseyini Gabriel'e adamistir. 32 yasinda ve oldukca zekidir.

YARDİMCİ KARAKTERİMİZ HELEN;
Helen de Gabriel gibi somurge ulkelerinden gelen bir köleydi. Kardesi asi oldugundan askerler tarafindan yakalandigi yerde katledilmisti. Helen Gabriel'i kardesi Michael yerine koymak icin cabalamis ve basarmistir. 18 yasindadir. Askeriyenin hademesi olarak gorev yapmaktadir.

KARAKTERLERİMİZİ VE OZELLİKLERİNİ BEGENDİYSENİZ VEYA BEGENMEDİYSENİZ LUTFEN YORUMDA BELİRTİNİZ. TESEKKURLER

Savaş Çocukları. -Ara verildi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin