Oy ve yorumları eksik etmeyin lütfen desteğinize ihtiyacim var sizi seviyorum :)))Sabahın güneşi yüzüme vururken ellerimle gözlerimi ovuşturup yataktan kalktım.Lavaboda yüzümü yıkadıktan sonra odama gelip formalarımı giydim.Saçımıda at kuyruğu yaptıktan sonra gözüme likit çektim.Normalde makyaj yapmazdım ama bugün yaptım.
Aynaya son kez baktığımda güzel görünüyordum.Odamdan çıkıp teyzemin yanına ilerledim.Teyzem omlet yapıyordu, kahvaltı hazırdı.Arkadan beline sarılıp kocaman öpücük kondurdum."Günaydın teyze"dedim."Günaydın birtanem"dedi ve yanağıma öpücük kondurdu.Masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım.Teyzemde omletleri masaya getirmişti.Afiyetle yedik.Herhalde ilk defa böyle güzel kahvaltı yapıyordum.
Ayyaş eniştem olduğunda kahvaltıya oturmazdım.Kantinde atıştırırdım genelde.Masadan kalkıp teyzemin yanağına öpücük kondurarak beyaz konverslerimi giydim.Çantamı alıp evden çıktım.Okulum evimize yakındıbu yüzden yürüyerek gidiyordum.
Okula vardığımda sınıfa çıkmaya başladım.Sınıfa çıkarken bütün gözler üzerimdeydi.Hep sınıfa çıkarken 'instagramdan takip eder misin?' 'Fotomu beğenir misin?' gibi isteklerde bulunuyorlardı.Beni sıkıştırıyorlardı.
Tabi popüler olduğum için yapıyolardı yoksa boşuna yalakılık yapmazlardı.Sınıfa girdiğimde Asal ve Masal yani bizim ikizler her zamanki gibi tartışıyorlardı.Melis ve Asal hararetli bir şekilde birşeyler konuşuyorlardı.Sarp telefonla uğraşıyordu.
"Selam gençlik" dedim.Melis koşarak boynuma atladıve sarıldık.Hepsiyle selamlaştıktan sonra sıralarımıza oturduk.Sınıfın kapısı açılınca dikkatimizi oraya verdik.Kel, kirli sakallı ve göbekli bir adam girdi.Bu ne la kro gibi pehh!!
"Merhaba arkadaşlar ben yeni edebiyat hocanızım adım Mustafa bundan sonra beraber ders işleyeceğiz"dedi ve dersi anlatmaya başladı.Hiçkimse dersi dinlemiyordu.Melis ve Asya dedikodu yapıyordu.Asal ve Masal kalem kavgası yapıyorlardı.Sarp ise arada sırada beni kesiyordu.
Dersi birazcık olsada dinledim.Aslında edebiyat derslerini severdim.Fakat bugün nedense keyfim yoktu.Sabah çok güzel çıkmıştım evden.Evet! Okul keyfimi kaçırıyordu.Kesinlikle!
****
Gergin dakikalar sürürdu.Öğle tenefüsüne çıkmamıza 20 dk kalmıştı ve salak edebiyatçı sözlü yapmaya karar vermişti.Göz ucuyla bizimkilere baktığimda hepsi kafasını sıraya gömmüş yatıyordu.Dersi dinleyen tek ben miydim? "702 Asal Yorulmaz tahtaya gel yavrum" dedi edebiyatçı.Asal'a baktığımda sırasında doğrularak tahtaya çıktı.Asal tahtaya boş gözlerle bakıyodu."Hocam ben bu soruyu nasıl yapıcam sayı veya işaret yok"dedi.Bizim edebiyatçı konuşmaya başladı "Sayı veya işaretin olmaması normal, dersimiz matematik değil edebiyat Asal"diyerek sitem etti."Biz bu konuyu işlemedikki hocam" dedi alay ederek.İşte bizim Asal yine hocaları sinir etme çabasında.Azar yemediği bi ders yok.
Edebiyatçı sinirlenmişti.Asal'ı bu durumdan kurtarmak için el kaldırdım."Hocam bu soruyu ben çözebilir miyim?" dedim.Gülümseyerek "Tabi" dedi edebiyatçı.
Asal yerine geçti bende bildiğim kadar soruyu yaptım."Aferin oturabilirsin" dedi ve zil çaldı.Öğle tenefüsüydü.Asal yanıma gelip "Beni göbekliden kurtardığın için teşekkür ederim "dedi."Önemli değil küçük maymunum" dedim ve saçlarını karıştırdım.Gülümsedi,gülümsedim.
"Hadi gelin kantine gidelim"dedi Melis.Hep beraber kantine indik.Sarp benim yanıma, karşıma Melis ve Asya, çarprazımda ise Masal ve Asal vardı.Hepimiz tost ve ice tea almıştık.
Tostlarımızı yemeye başladık.Tabi Asal öküz gibi yiyodu."İlkim bugün gezmeye çıkalım mı?" dedi."Melis durumumu biliyosun gelemem.Teyzem izin verse bile eniştem bi pislik çıkartır."dedim üzgün çıkan ses tonumla."Şerefsiz ya birşeyede karışmasın"dedi Sarp."Boşver Sarp ben alıştım artık"dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-CADI-
ChickLitİlkim'dim ben farklı ve değişik şeyleri hayat felsefesi edinen İlkim...